- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Összecsapnak a flamingók és az unikornisok

Instagram-gyanús kitelepüléssel készül a Strand Fesztiválra a Sony portfólió csajos csatornája, a Sony Max. A fesztiválozók a Sony Max Beach Zone területén szabadon napozhatnak...

Új kütyü gamereknek

A Logitech saját márkája, a Logitech G bemutatta a G PRO vezeték nélküli gamer egeret, mely az első, vezeték nélküli, a lightspeed technológiát is...

Megújul a Bónusz Brigád

A márka megújulását kampány is támogatja, amelynek célja, hogy kedvezményoldal helyett az élmények gyűjtőhelyeként mutassa be a Bónusz Brigádot. Elsősorban az élménykereső, programvadász vásárlókat...

Ezt tudja az új okostévé

Az LG bemutatta első érintőkijelzős, fali konzolos kórházi televízióját. Az új készülék kényelmes és biztonságos megoldásokat kínál mind a páciensek, mind az orvosok számára. Az...

Jó hír a Telekomtól

Londonban is kiemelkedőnek értékelték a Magyar Telekom fenntarthatósági gyakorlatát a felelős befektetői értékelők. A FTSE Russell (FTSE International Limited and Frank Russell Company) megerősítette, hogy...

Régi kedvencekkel ünnepel az IKEA

Ingvar Kamprad, az IKEA alapítója, nagybátyja konyhájában ülve alkotta meg az IKEA-t mindössze 17 évesen, 75 évvel ezelőtt. Az IKEA születésnapja alkalmából egy időutazásra...

Nagyot szól a BMW rekordja

A BMW M GmbH digitális kampányához megtervezett rendkívüli mutatványok maximálisan kiaknázták a nagyteljesítményű kompakt sportolóban rejlő teljesítmény-potenciált. A bajor prémiumgyártó legújabb digitális kampányának főszereplője szokatlanul...

Erre készül a Volkswagen

A Volkswagen Haszonjárművek világpremierrel érkezik a düsseldorfi Caravan Salonra, ugyanis az augusztus 24. és szeptember 2. között rendezendő nemzetközi lakóautó kiállításon debütál a márka...

Erre készül a Dreher

A sörgyárfesztivál és a Lángoló Gitárok közös tehetségkutató versenyében összesen 117 banda indult, amelyből négy már biztos döntős. Az ötödik hely még kiadó, indul...

Közép-Európa legjobb startupjait keresik

Októberben kiderül, hogy melyik Közép-Európa startupja. A magyar jelöltek már készen állnak a varsói megmérettetésre. A Közép-európai Startup Díjakat először 2014-ben ítélték oda 10 ország...

Amerikai autók fesztiválja Komáromban

Az amerikai autós sereg augusztus 9. és 12. között immár 17. alkalommal vette be magát a komáromi Monostori erődbe. A négy napig tartó hadgyakorlat...

Ehető tányér és napelemes tusoló az E.ON-tól

Az idei évben először nyitottak EcoKempinget a Szigeten a környezetvédelem iránt elkötelezett fesztiválozóknak az E.ON támogatásával. Napelemes vízmelegítéssel, víztakarékos tusolókkal, fenntartható étkezéssel. folyamatos szelektív...

Oscar-díjas az OTP és a Café PR kampánya

Az OTP Egészségpénztár megbízásából a Café PR által tervezett és megvalósított A munka nem várhat kampány elnyerte az idén 15 alkalommal meghirdetett International Business...

Rekordnyereség az OTP-nél

Az organikus növekedés rekorderedményeként rekordnyereséget ért el az OTP Bank a második negyedévben. A pénzintézet 90,9 milliárd forintos konszolidált adózás utáni eredményt ért el. Az...

A múltból élő márkák

Világszerte számos brand épít a nosztalgiára, hiszen a cégek tisztában vannak azzal, hogy az érzelmek azonnali cselekvésre késztetik a vásárlót. De a régi vagy...

Gondban van a HTC

Az idei második negyedévben még tovább csökkent a gyártó árbevétele. A HTC nemrég a globális piac több mint 10 százalékát uralta, addig mostanra már...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Milliókat bukhatnak a lakásbiztosítást váltók

Idén márciusban újból a lakásbiztosítási kampányé lesz a főszerep, amely, bár remek alkalmat kínál az elavult ingatlanbiztosítások lecserélésére, számos kockázatot is magában rejthet. A szakértő szerint ezt az időszakot az információs túlterheltség jellemzi, amely...

Több új járatot jelentett be a Budapest Airport

A VINCI Airports hálózat részeként működő Budapest Airport diverzifikációra épülő járatfejlesztési stratégiával támogatja a repülőtér folyamatos utasszám-növekedését. A stratégia célja a járathálózat sűrítése, mind új célállomások bevonzásával, mind pedig a meglévő úti célokra repülő...

Elképesztően elszálltak az újlakás árak

A lakáspiacon az év elején látható élénkülésben főszerepet kaptak az új építésű ingatlanok és a rájuk vadászó befektetők. A kereslet januárban 73 százalékkal nőtt éves összevetésben, a havi 12 ezer telefonos érdeklődés pedig a...

Nissan-fiaskó: A rossz reklám is reklám?

Az utóbbi napokban a marketing- és üzleti világ egyik legforróbb témájává vált a Nissan botrányos reklámkampánya. A hirdetések szexista tartalmuk miatt óriási felháborodást váltottak ki, miközben sokan azt hangoztatják: „A negatív reklám is reklám.”...

Több mint félszáz pályázat az első Magyar Animációs Pitchfórumon

Júniusban Magyarország lesz a díszvendég az Annecy Nemzetközi Animációs Fesztiválon. A hazai animáció 110 éves jubileumát ünnepelve a szakma legfontosabb seregszemléjén fókuszban lesznek a legnagyobb alkotók, műhelyek, élvonalbeli gyártók és nem kevésbé a legifjabb...

Don't Miss

Új vezetővel erősít az IKEA

Március 1-től Eva Malá Beluska az IKEA People & Culture vezetője a régió mindhárom országában: Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában.„Nagy megtiszteltetés számomra, hogy egy remek csapattal dolgozhatok együtt, akik Prágából fedik le mindhárom piacunkat. Izgatottan...

Díjazták a leginspirálóbb vezetőt

252 hazai vezérigazgató véleménye alapján harmadik alkalommal ítélte oda Az Év Leginspirálóbb Vezetője Díjat a PwC Magyarország. A kitüntetéssel olyan hazai cégvezetőt ismernek el, akire a magyarországi vállalatvezetők példaképként tekintenek. Idén a Richter Gedeon...

Shopfully néven alakul újjá az Offerista

Az Offerista Group, Európa legnagyobb digitális kiskereskedelmi marketinghálózata bejelentette, hogy Shopfully néven működik tovább. Ez a mérföldkő a Shopfullyval való teljes kereskedelmi és márkaintegrációt jelenti, amellyel a vállalat Európa vezető Drive-to-Store szereplőjévé válik.Az Offerista...

Autóipari konferenciával bővült az Indamedia rendezvény-portfóliója

Az Indamedia kiadócsoporthoz tartozó DisplayNOW Zrt. megvásárolta a Maxime&Partners Kft.-től az Automotive Summit rendezvények szervezéséhez kapcsolódó jogokat, így idén tavasszal már a nagy múltú médiavállalat bonyolítja le a nívós autóipari szakmai konferenciát.A DisplayNOW Zrt....

Pályázatot hirdettek a HUSAT missziós jelvényének megtervezésére

Pályázatot hirdet a 4iG Űr és Védelmi Zrt. a HUSAT Program egye⁣di missziós jelvényének megtervezésére.⁣ ⁣A „HUSAT” a legnagyobb magánkezdeményezésben és finanszírozásban megvalósuló műholdprogram Magyarországon és a kelet-közép-európai régióban. A pályázaton 2 kategóriában a...