- Hirdetés -

Ilyen lehet a jövő a Huawei-jel

|

A Huawei Technologies bemutatta legújabb vezeték nélküli technológiáit. A vállalat az idei MWC (Mobile World Congress) kiállításon jelentette be új, letisztult 5G és SoftCOM MI megoldásait. A vállalat ismertette továbbá Digitális Falu koncepcióját, melyben az okoseszközök és hálózati berendezések egy teljesen összekapcsolt, intelligens ökoszisztémát alkotnak majd. A Huawei célja, hogy az ötödik generációs hálózattal kompatibilis végfelhasználói termékeinek, valamint az új SoftCOM mesterséges intelligencia megoldásainak köszönhetően növelje a telekommunikációs hálózatok teljesítményét és működési hatékonyságát, létrehozva egy nagymértékben összekapcsolt, folyamatos információáramlást biztosító világot.

Teljeskörű 5G megoldásokat és új hálózati eszközöket mutatott be a Huawei Barcelonában, az idei MWC kiállításon. A vállalat olyan ötödik generációs termékeket és szolgáltatásokat jelentett be, mint a letisztult 5G állomások, virtuális 5G maghálózat, integrált átviteli hálózat, architektúrák, protokollok, valamint az egyszerűsített üzemeltetés. Az 5G-képes berendezésekkel a telekommunikációs szolgáltatók olyan innovatív fejlesztéseket hajthatnak végre, melyekkel bővíthetik szolgáltatási palettájukat és fejleszthetik üzleti modelljüket. Az 5G technológia hálózat minden eddiginél nagyobb letöltési sebességet tesz lehetővé, valamint stabil és megbízható adatátvitelt eredményez, melyet az ipar számos szegmensében és az okosotthonok területén is hasznosíthatnak a szolgáltatók. Az ötödik generációs hálózatok képesek valós időben stabil, hatékony összeköttetést teremteni az erre alkalmas eszközök – állomások, felhő alapú adattárak, beltéri egységek – között, ezzel biztosítva a felhasználók számára a teljes összekapcsoltságot. Az MWC kiállításon az érdeklődők megtekinthették továbbá az 5G hálózat kialakítását elősegítő alaptechnológiákat és eszközöket a rádiófrekvencia, az optikai átvitel, az IP és az IT területein.

Nagyobb hálózati teljesítmény a mesterséges intelligencia segítségével

A Huawei Technologies szintén az idei MWC-n jelentette be komplex SoftCOM MI megoldásait, mely az önvezető autók használatához szükséges hálózatok építésében nyújthat segítséget, ezáltal maximalizálva azok értékét. A fejlesztés célja, hogy jelentősen megnövelje a rendszer, illetve az üzemeltetés hatékonyságát és javítsa a hálózat minőségét. A SoftCOM MI mindemellett lehetővé teszi a „0 bit, 0 watt” működést, valamint az adaptív nyalábformálást is, melyekkel maximalizálható a telekommunikációs hálózatok értéke.

A teljesen összekapcsolt világ víziója

Az idei rendezvényen a Huawei kiterjesztette „Teljesen összekapcsolt, intelligens világ” elképzelését. A vállalat szerint a jövő intelligens világa egy – a kiállításon is felépített – Digitális Falu lesz, aminek részese minden felhasználó és minden okoseszköz, amelyek szorosan kapcsolódnak egymáshoz és folyamatos közöttük a kommunikáció.

A Huawei volt az első olyan vállalat, amely kereskedelmi felhasználású 5G chipkészleteket és készülékeket mutatott be, miközben az iparággal együttműködve hajtotta előre az 5G fejlődését és kereskedelmi felhasználását. A vállalat a Vodafone spanyol 5G hálózatán élő 8K-s HD videóhívást létesített, és olyan új alkalmazásokat mutatott be, mint a Felhő VR, a felhő játékok és felhő PC-k. A Huawei támogatásával több európai szolgáltató, köztük a Vodafone is bejelentette, hogy az 5G hálózatok készek a kereskedelmi célú felhasználásra. A vállalat az iparági szervezetekkel szorosan együttműködve kulcsfontosságú hozzájárulást tett a jövő hálózati infrastruktúrájához, kiberbiztonságához, biztonsági irányelveihez és a vertikális iparágat célzó szabványokhoz.

A vállalat történetében először mindhárom divízió – Hálózati, Nagyvállalati, és Fogyasztói – részt vett az idei MWC kiállításon. A Nagyvállalati Üzletág négy terméket mutatott be: az iparág leggyorsabb OceanStor Dorado flash tárhelyét, a világ első MI adatközpont kapcsolóját és kereskedelmi célú Wi-Fi 6 AP-ját, illetve új X-típusú kameráit, melyek a világ első MI szoftver kamerái. A Fogyasztói Üzletág több népszerű terméket is bejelentett, köztük a világ első hajlítható 5G okostelefonját.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

No-code és low-code eszközök hatása a marketingre

A mai digitális környezetben, ahol létfontosságú, hogy lépést tartsunk az innováció sebességével, óriási nyomás alatt állunk, hogy gyorsan és hatékonyan indítsunk kampányokat és digitális élményeket, amelyek rezonálnak a vevőinkkel. A mesterséges intelligencia (MI) és a...

Agency People of the Year: összeállt a shortlist

Kiderült, hogy kik kerültek shortlistre a brit Campaign magazin egyik legnívósabb díja, az Agency People of the Year hazai versenyén. A díj a média- és non-média ügynökségek legkiválóbb szakembereinek nyújt lehetőséget, hogy kategóriájuk egyedüli...

Új vezetővel folytatja a Coca-Cola HBC

Békefi László nemzetközi kinevezését követően 2024.december 1-től a 29 országot felölelő Coca-Cola HBC vállalatcsoport kávé üzletágának igazgatójaként folytatja pályafutását. A Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatói feladatait Kovács Ágnes veszi át. A vállalaton kívülről érkező...

Az ESG elsősorban kommunikációs kérdés

Az ESG hamarosan a kisebb vállalkozásokra is jelentős kötelezettségeket ró majd, ami sok más mellett a belső kommunikáció terén is új és összetett kihívásokat hoz magával. A feladat nehezen oldható meg átfogó, minden dolgozót...

A félelem és a kapzsiság irányítja a kriptopiacot

A befektetői hangulat jelentősen befolyásolja a kriptovaluták értékét a metaverzum kriptopiacán visszaeséskor – derül ki a Budapesti Corvinus Egyetem új kutatásából.A Google "kriptovaluta" szóra vonatkozó kereséseit használta fel a befektetők kriptovaluta-piacra irányuló figyelmének mérésére...

Kiderült, mire vágynak a magyar munkavállalók

A fizetés, a munka „szerethetősége”, valamint az emberi kapcsolatok határozzák meg leginkább, hogy jól érezzük-e magunkat egy munkahelyen – ez is kiderül a CIB Bank megbízásából készített reprezentatív felmérésből, amelyben arra voltak kíváncsiak, a...

Átalakulóban a munkaerőpiac

A Process Solutions (PS) friss kutatása jelentős átalakulásokat tárt fel a hazai munkaerőpiacon az elmúlt öt év során a fluktuáció és a munkahelyi létszámok dinamikájáról. A 2019 és 2024 közötti időszakot vizsgálva a felmérésből...

Égetik a pénzt a magyar webshopok

Egy friss kutatás szerint a hazai webshopok jelentős része olyan alapvető online marketing hiányosságokkal küzd, hogy esélyük sincs felvenni a versenyt a nemzetközi piacokon. A webshopoknak több, mint fele nem méri eredményeit, nem gondolkodik...

Erős hónapot zárt az ingatlanpiac

2024 novemberében, országosan 11 277 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 100 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A 2024-es év második legerősebb hónapját zárta novemberben a hazai ingatlanpiac....

Így alakulhat idén az év végi bónusz

Elsősorban a munkaerő-megtartásra, másodsorban jövőbeli motivációra fókuszálnak az év végi bónusz kiszabásakor a vállalatok. Az év végi bónuszok kérdése minden munkavállalót és munkáltatót élénken foglalkoztat, melynek mértéke és formája nemcsak az alkalmazottak elégedettségére, hanem...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

No-code és low-code eszközök hatása a marketingre

A mai digitális környezetben, ahol létfontosságú, hogy lépést tartsunk az innováció sebességével, óriási nyomás alatt állunk, hogy gyorsan és hatékonyan indítsunk kampányokat és digitális élményeket, amelyek rezonálnak a vevőinkkel. A mesterséges intelligencia (MI) és a...

Agency People of the Year: összeállt a shortlist

Kiderült, hogy kik kerültek shortlistre a brit Campaign magazin egyik legnívósabb díja, az Agency People of the Year hazai versenyén. A díj a média- és non-média ügynökségek legkiválóbb szakembereinek nyújt lehetőséget, hogy kategóriájuk egyedüli...

Új vezetővel folytatja a Coca-Cola HBC

Békefi László nemzetközi kinevezését követően 2024.december 1-től a 29 országot felölelő Coca-Cola HBC vállalatcsoport kávé üzletágának igazgatójaként folytatja pályafutását. A Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatói feladatait Kovács Ágnes veszi át. A vállalaton kívülről érkező...

Az ESG elsősorban kommunikációs kérdés

Az ESG hamarosan a kisebb vállalkozásokra is jelentős kötelezettségeket ró majd, ami sok más mellett a belső kommunikáció terén is új és összetett kihívásokat hoz magával. A feladat nehezen oldható meg átfogó, minden dolgozót...

Don't Miss

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...