- Hirdetés -

Ilyen lehet a jövő a Huawei-jel

|

- Hirdetés -

A Huawei Technologies bemutatta legújabb vezeték nélküli technológiáit. A vállalat az idei MWC (Mobile World Congress) kiállításon jelentette be új, letisztult 5G és SoftCOM MI megoldásait. A vállalat ismertette továbbá Digitális Falu koncepcióját, melyben az okoseszközök és hálózati berendezések egy teljesen összekapcsolt, intelligens ökoszisztémát alkotnak majd. A Huawei célja, hogy az ötödik generációs hálózattal kompatibilis végfelhasználói termékeinek, valamint az új SoftCOM mesterséges intelligencia megoldásainak köszönhetően növelje a telekommunikációs hálózatok teljesítményét és működési hatékonyságát, létrehozva egy nagymértékben összekapcsolt, folyamatos információáramlást biztosító világot.

Teljeskörű 5G megoldásokat és új hálózati eszközöket mutatott be a Huawei Barcelonában, az idei MWC kiállításon. A vállalat olyan ötödik generációs termékeket és szolgáltatásokat jelentett be, mint a letisztult 5G állomások, virtuális 5G maghálózat, integrált átviteli hálózat, architektúrák, protokollok, valamint az egyszerűsített üzemeltetés. Az 5G-képes berendezésekkel a telekommunikációs szolgáltatók olyan innovatív fejlesztéseket hajthatnak végre, melyekkel bővíthetik szolgáltatási palettájukat és fejleszthetik üzleti modelljüket. Az 5G technológia hálózat minden eddiginél nagyobb letöltési sebességet tesz lehetővé, valamint stabil és megbízható adatátvitelt eredményez, melyet az ipar számos szegmensében és az okosotthonok területén is hasznosíthatnak a szolgáltatók. Az ötödik generációs hálózatok képesek valós időben stabil, hatékony összeköttetést teremteni az erre alkalmas eszközök – állomások, felhő alapú adattárak, beltéri egységek – között, ezzel biztosítva a felhasználók számára a teljes összekapcsoltságot. Az MWC kiállításon az érdeklődők megtekinthették továbbá az 5G hálózat kialakítását elősegítő alaptechnológiákat és eszközöket a rádiófrekvencia, az optikai átvitel, az IP és az IT területein.

Nagyobb hálózati teljesítmény a mesterséges intelligencia segítségével

A Huawei Technologies szintén az idei MWC-n jelentette be komplex SoftCOM MI megoldásait, mely az önvezető autók használatához szükséges hálózatok építésében nyújthat segítséget, ezáltal maximalizálva azok értékét. A fejlesztés célja, hogy jelentősen megnövelje a rendszer, illetve az üzemeltetés hatékonyságát és javítsa a hálózat minőségét. A SoftCOM MI mindemellett lehetővé teszi a „0 bit, 0 watt” működést, valamint az adaptív nyalábformálást is, melyekkel maximalizálható a telekommunikációs hálózatok értéke.

A teljesen összekapcsolt világ víziója

Az idei rendezvényen a Huawei kiterjesztette „Teljesen összekapcsolt, intelligens világ” elképzelését. A vállalat szerint a jövő intelligens világa egy – a kiállításon is felépített – Digitális Falu lesz, aminek részese minden felhasználó és minden okoseszköz, amelyek szorosan kapcsolódnak egymáshoz és folyamatos közöttük a kommunikáció.

A Huawei volt az első olyan vállalat, amely kereskedelmi felhasználású 5G chipkészleteket és készülékeket mutatott be, miközben az iparággal együttműködve hajtotta előre az 5G fejlődését és kereskedelmi felhasználását. A vállalat a Vodafone spanyol 5G hálózatán élő 8K-s HD videóhívást létesített, és olyan új alkalmazásokat mutatott be, mint a Felhő VR, a felhő játékok és felhő PC-k. A Huawei támogatásával több európai szolgáltató, köztük a Vodafone is bejelentette, hogy az 5G hálózatok készek a kereskedelmi célú felhasználásra. A vállalat az iparági szervezetekkel szorosan együttműködve kulcsfontosságú hozzájárulást tett a jövő hálózati infrastruktúrájához, kiberbiztonságához, biztonsági irányelveihez és a vertikális iparágat célzó szabványokhoz.

A vállalat történetében először mindhárom divízió – Hálózati, Nagyvállalati, és Fogyasztói – részt vett az idei MWC kiállításon. A Nagyvállalati Üzletág négy terméket mutatott be: az iparág leggyorsabb OceanStor Dorado flash tárhelyét, a világ első MI adatközpont kapcsolóját és kereskedelmi célú Wi-Fi 6 AP-ját, illetve új X-típusú kameráit, melyek a világ első MI szoftver kamerái. A Fogyasztói Üzletág több népszerű terméket is bejelentett, köztük a világ első hajlítható 5G okostelefonját.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Human Telexszel kampányol a Finish

A Reckitt brandjének új, a környezettudatosságot előtérbe helyező kampánya május közepén indult, a márka ügynöksége a Human Telex Advertising & Event.„A Finish számára évek óta kiemelt jelentőséggel bír a környezettudatosság. Küldetésének tekinti, hogy felhívja...

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Újra járvány előtti szinten a turizmus

Két turbulens év után a Mastercard Economics Institue új kutatása azt mutatja, hogy mind az üzleti- mind a szabadidős repülőjegy foglalások száma túllépte a világjárvány előtti szintet, valamint az utasszállító hajók, vonatok és buszok...

Káros a reklámadó a magyar gazdaságra

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei továbbra is fenntartják álláspontjukat: a reklámadó káros a teljes magyar gazdaság számára és nem támogatják a különadó visszavezetését, hiszen a gyengülő makrogazdasági környezet és a bejelentett vállalati, szektoriális különadók...

Tovább emelkednek a lakásárak, nehéz helyzetben vannak a vevők

A KSH kiadta legfrissebb, keresetekről szóló gyorstájékoztatóját, amely szerint 2022 márciusában a teljes munkaidőben foglalkoztatottak bruttó átlagkeresete meghaladta a félmillió forintot, ami 17,5 százalékos emelkedést jelent. Hogy mire elég ez a mai emelkedő kamatkörnyezetben,...

Behúzták a féket a vállalkozások

A járvány időszakában tapasztalt óvatossághoz hasonlóan, az orosz-ukrán konfliktus kitörése okozta gazdasági bizonytalanság és a fokozódó infláció ismét megfontoltabbá tette a kkv-kat. A K&H kkv bizalmi index 2022 első negyedévi kutatása alapján az előző...

Rekord árbevételről számolt be az AutoWallis

A régió 14 országában jelenlévő AutoWallis Csoport messze a piaci átlagot felülmúló növekedéssel, kiugró hatékonyságjavulással zárta az első negyedévet. Nettó eredménye több mint ötszörösére, 1,9 milliárd forintra, EBITDA-ja több mint a duplájára, 3,1 milliárd...

Politikai reklámok miatt büntették a TV2-t

A megrendelő megnevezésének és a megkülönböztető figyelemfelhívás hiánya miatt rótt ki több mint kétmillió forintos bírságot a TV2 szolgáltatójára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület helytelenül közvetített virtuális reklám miatt...

People Group néven folytatja a 1080p Reklám- és médiaügynökség

A 1080p Solution Agency-t 2014-ben alapította az akkor még Urbán Zsolt vezette HD Group és a Kádár Tamáshoz és Dévényi Balázshoz köthető Dynamo Budapest azzal a céllal, hogy ötvözzék a két vállalatban lévő reklámügynökségi...

Szlovéniában terjeszkedik az AutoWallis

Megnyitotta Szlovénia egyetlen Land Rover márkakereskedését az AutoWallis Csoport, így tovább fokozza kiskereskedelmi aktivitását az országban. A lépéssel folytatja nemzetközi terjeszkedését a magyar tőzsde autós vállalata, miután az elmúlt két évben két sikeres akvizíciót...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

További részletek az új különadókról

Mint ismert, a napokban Magyarország Kormánya döntést hozott egy rezsivédelmi és honvédelmi alap létrehozásáról, melynek forrását bizonyos szektorokra kivetett, ún. „extraprofit-különadókból" és további adóintézkedésekből kívánja finanszírozni. A tervezett lépésekről a május 26-i kormányinfón hangzottak...

A Human Telexszel kampányol a Finish

A Reckitt brandjének új, a környezettudatosságot előtérbe helyező kampánya május közepén indult, a márka ügynöksége a Human Telex Advertising & Event.„A Finish számára évek óta kiemelt jelentőséggel bír a környezettudatosság. Küldetésének tekinti, hogy felhívja...

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Újra járvány előtti szinten a turizmus

Két turbulens év után a Mastercard Economics Institue új kutatása azt mutatja, hogy mind az üzleti- mind a szabadidős repülőjegy foglalások száma túllépte a világjárvány előtti szintet, valamint az utasszállító hajók, vonatok és buszok...

Káros a reklámadó a magyar gazdaságra

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei továbbra is fenntartják álláspontjukat: a reklámadó káros a teljes magyar gazdaság számára és nem támogatják a különadó visszavezetését, hiszen a gyengülő makrogazdasági környezet és a bejelentett vállalati, szektoriális különadók...
- Hirdetés -

Don't Miss

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Ezek a járművek lehetnek a zöld autózás új sztárjai

Világszerte egyre több ország tervezi a belső égésű motorral rendelkező autók fokozatos kivezetését a piacról a következő 10-20 évben, és tavaly júliusban az Európai Bizottság is azt javasolta, hogy 2035-ig tiltsák be a belső...

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....