- Hirdetés -

Ilyen lehet a jövő a Huawei-jel

|

- Hirdetés -

A Huawei Technologies bemutatta legújabb vezeték nélküli technológiáit. A vállalat az idei MWC (Mobile World Congress) kiállításon jelentette be új, letisztult 5G és SoftCOM MI megoldásait. A vállalat ismertette továbbá Digitális Falu koncepcióját, melyben az okoseszközök és hálózati berendezések egy teljesen összekapcsolt, intelligens ökoszisztémát alkotnak majd. A Huawei célja, hogy az ötödik generációs hálózattal kompatibilis végfelhasználói termékeinek, valamint az új SoftCOM mesterséges intelligencia megoldásainak köszönhetően növelje a telekommunikációs hálózatok teljesítményét és működési hatékonyságát, létrehozva egy nagymértékben összekapcsolt, folyamatos információáramlást biztosító világot.

Teljeskörű 5G megoldásokat és új hálózati eszközöket mutatott be a Huawei Barcelonában, az idei MWC kiállításon. A vállalat olyan ötödik generációs termékeket és szolgáltatásokat jelentett be, mint a letisztult 5G állomások, virtuális 5G maghálózat, integrált átviteli hálózat, architektúrák, protokollok, valamint az egyszerűsített üzemeltetés. Az 5G-képes berendezésekkel a telekommunikációs szolgáltatók olyan innovatív fejlesztéseket hajthatnak végre, melyekkel bővíthetik szolgáltatási palettájukat és fejleszthetik üzleti modelljüket. Az 5G technológia hálózat minden eddiginél nagyobb letöltési sebességet tesz lehetővé, valamint stabil és megbízható adatátvitelt eredményez, melyet az ipar számos szegmensében és az okosotthonok területén is hasznosíthatnak a szolgáltatók. Az ötödik generációs hálózatok képesek valós időben stabil, hatékony összeköttetést teremteni az erre alkalmas eszközök – állomások, felhő alapú adattárak, beltéri egységek – között, ezzel biztosítva a felhasználók számára a teljes összekapcsoltságot. Az MWC kiállításon az érdeklődők megtekinthették továbbá az 5G hálózat kialakítását elősegítő alaptechnológiákat és eszközöket a rádiófrekvencia, az optikai átvitel, az IP és az IT területein.

Nagyobb hálózati teljesítmény a mesterséges intelligencia segítségével

A Huawei Technologies szintén az idei MWC-n jelentette be komplex SoftCOM MI megoldásait, mely az önvezető autók használatához szükséges hálózatok építésében nyújthat segítséget, ezáltal maximalizálva azok értékét. A fejlesztés célja, hogy jelentősen megnövelje a rendszer, illetve az üzemeltetés hatékonyságát és javítsa a hálózat minőségét. A SoftCOM MI mindemellett lehetővé teszi a „0 bit, 0 watt” működést, valamint az adaptív nyalábformálást is, melyekkel maximalizálható a telekommunikációs hálózatok értéke.

A teljesen összekapcsolt világ víziója

Az idei rendezvényen a Huawei kiterjesztette „Teljesen összekapcsolt, intelligens világ” elképzelését. A vállalat szerint a jövő intelligens világa egy – a kiállításon is felépített – Digitális Falu lesz, aminek részese minden felhasználó és minden okoseszköz, amelyek szorosan kapcsolódnak egymáshoz és folyamatos közöttük a kommunikáció.

A Huawei volt az első olyan vállalat, amely kereskedelmi felhasználású 5G chipkészleteket és készülékeket mutatott be, miközben az iparággal együttműködve hajtotta előre az 5G fejlődését és kereskedelmi felhasználását. A vállalat a Vodafone spanyol 5G hálózatán élő 8K-s HD videóhívást létesített, és olyan új alkalmazásokat mutatott be, mint a Felhő VR, a felhő játékok és felhő PC-k. A Huawei támogatásával több európai szolgáltató, köztük a Vodafone is bejelentette, hogy az 5G hálózatok készek a kereskedelmi célú felhasználásra. A vállalat az iparági szervezetekkel szorosan együttműködve kulcsfontosságú hozzájárulást tett a jövő hálózati infrastruktúrájához, kiberbiztonságához, biztonsági irányelveihez és a vertikális iparágat célzó szabványokhoz.

A vállalat történetében először mindhárom divízió – Hálózati, Nagyvállalati, és Fogyasztói – részt vett az idei MWC kiállításon. A Nagyvállalati Üzletág négy terméket mutatott be: az iparág leggyorsabb OceanStor Dorado flash tárhelyét, a világ első MI adatközpont kapcsolóját és kereskedelmi célú Wi-Fi 6 AP-ját, illetve új X-típusú kameráit, melyek a világ első MI szoftver kamerái. A Fogyasztói Üzletág több népszerű terméket is bejelentett, köztük a világ első hajlítható 5G okostelefonját.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Elégedetlenek a fiatal munkavállalók

A vezetők túlságosan optimisták alkalmazottaik boldogságát illetően – derül ki a Capgemini Kutatóintézet legfrissebb kutatásából. A 750 vezető és 1500 alkalmazott bevonásával készített felmérés alapján elmondható, hogy az alkalmazottak csak kevesebb mint egyharmada elégedett...

Új pénzvisszatérítési szolgáltatás indult

A Picodi lengyel e-kereskedelmi platform a magyar felhasználók számára is elérhetővé tette a cashback szolgáltatást, ami az online vásárlásra költött pénz egy részének visszatérítését jelenti. Ennek köszönhetően a felhasználók a magyar és külföldi webáruházakban...

Akciótervvel segíti a spórolást a SPAR

Előrelátással, tudatosan, az akciókat, a hűségkártyát és a kuponokat jól felhasználva jelentős összegeket takaríthatunk meg. Ebben segít a SPAR Akcióterv.„Vásárlóink számára mindig kifogástalan minőséget és jó árakat igyekszünk biztosítani, ezért alkottuk meg a SPAR...

Az Artvertisinggel dolgozik a Tchibo

Négy induló közül az Artvertising nyerte a Tchibo BTL kommunikációra kiírt tenderét, mely a Tchibo Shop 3 területének; a Non Food, a Cafissimo és a Kávébár promóciók kreatív anyagainak tervezését foglalja magában. A megbízás...

Adathalászokra figyelmeztet az MKB Bank

Az utóbbi időszakban megszaporodtak az MKB Bank ügyfeleit célzó adathalász kísérletek, amelyek során a csalók személyes adatokat próbálnak megszerezni. Az adathalászok legújabb módszere, hogy a Google keresőjében hirdetik csaló oldalaikat. Az elmúlt időszakban számos...

Premierekkel erősítenek az AMC csatornái

Folytatódik a változatos őszi premierek sorozata a Spektrumon és a Spektrum Home-on, hiszen a Jászai Mari-díjas Keresztes Tamást bűvészprodukciókban láthatják a nézők, Sütő Enikő és Szomorú Miklós kertészmérnök nem mindennapi, lenyűgöző szépségű hazai kertekbe...

Sipos Tomival kampányol a PENNY

Díjnyertes hazai borászatok termékeivel erősíti borkínálatát a PENNY. A megújuló szortiment mostantól már folyamatosan elérhető az áruházlánc összes magyarországi üzletének polcain. A finomabbnál finomabb fehér és vörös nedűk Budapesten, egy „titkos” belvárosi bortrezorban mutatkoztak...

Nagyot nő az összehajtható mobilok iránti kereslet

Az összehajtható mobiltelefonok globális kiszállítása 66,6 százalékkal, 13,5 millióra nő az idén a tavalyi 8,1 millióról – derül ki az amerikai International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési piackutató vállalat előrejelzéséből. Az IDC honlapjára felkerült...

Új néven folytatja az r-time

Október 3-án nevet váltott az r-time, a média-kereskedőház RTL Saleshouse név alatt folytatja tevékenységét. A kereskedőház megjelenése teljes egészében igazodik a médiavállalat arculatához, ugyanazt a logót használja mint az RTL. Az RTL idén ünnepli 25....

Újabb fordulat a munkaerőpiacon

Idén nyáron a vállalatok visszavettek a toborzás intenzitásából, de még nem érzékelhető igazán markáns fordulat a munkaerőpiacon. Kevesebb volt az álláshirdetés idén a júniustól augusztusig tartó időszakban, mint a tavalyi év azonos időszakában, a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

TV appal erősít a TV2 Play

A TV2 tavaly februárban indult online streaming platformja, a TV2 Play és annak Prémium felülete nagy sikernek örvend a nézők körében, ezért folyamatosan fejleszti a felhasználói élményt a médiaszolgáltató csoport. Ennek köszönhetően a szerződött...

Elégedetlenek a fiatal munkavállalók

A vezetők túlságosan optimisták alkalmazottaik boldogságát illetően – derül ki a Capgemini Kutatóintézet legfrissebb kutatásából. A 750 vezető és 1500 alkalmazott bevonásával készített felmérés alapján elmondható, hogy az alkalmazottak csak kevesebb mint egyharmada elégedett...

Új pénzvisszatérítési szolgáltatás indult

A Picodi lengyel e-kereskedelmi platform a magyar felhasználók számára is elérhetővé tette a cashback szolgáltatást, ami az online vásárlásra költött pénz egy részének visszatérítését jelenti. Ennek köszönhetően a felhasználók a magyar és külföldi webáruházakban...

Akciótervvel segíti a spórolást a SPAR

Előrelátással, tudatosan, az akciókat, a hűségkártyát és a kuponokat jól felhasználva jelentős összegeket takaríthatunk meg. Ebben segít a SPAR Akcióterv.„Vásárlóink számára mindig kifogástalan minőséget és jó árakat igyekszünk biztosítani, ezért alkottuk meg a SPAR...

Az Artvertisinggel dolgozik a Tchibo

Négy induló közül az Artvertising nyerte a Tchibo BTL kommunikációra kiírt tenderét, mely a Tchibo Shop 3 területének; a Non Food, a Cafissimo és a Kávébár promóciók kreatív anyagainak tervezését foglalja magában. A megbízás...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldített az IKEA

Az IKEA Magyarország ma bejelentette, hogy 60,1 százalékkal csökkentette a termelésből származó élelmiszer-pazarlást, amivel 353 311 étkezésnek megfelelő ételmennyiséget spórolt meg és 607 tonna szén-dioxid kibocsátást került el az elmúlt négy évben.A világszerte megtermelt...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....