- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Ezt hozza a Telenor Mikulása

A Mikulás mindig csak a jó gyerekeknek hoz ajándékot, a rossz gyerekek virgácsot kapnak – a Telenor idén mikuláskor szeretne ezen változtatni, ezért üzletei...

Ajándékozni segít a Vodafone

A Vodafone idén kilép a karácsonyi szolgáltatói akciók megszokott medréből és egy teljesen egyedi, a szeretet ünnepéhez és a Vodafone digitalizációs törekvéseihez illeszkedő koncepciót...

Budapest volt a régió startup-fővárosa

Ha csak átmenetileg is, de Budapest vált a régió startup-fővárosává a múlt héten a magyar fővárosban megrendezett Regional Startup and Innovation Day-nek köszönhetően. A...

Különleges élmény a Huawei-jel

Különleges összművészeti produkciót alkotott meg a Huawei. A vállalat a mesterséges intelligencia segítségével szimfonikus zeneművé formálta a világ egyik legszebb természeti jelenségét, az Északi...

Duális képzést indít a Siemens

Elindul a Siemens duális képzése az Óbudai Egyetem Kandó Kálmán Villamosmérnöki Karán, villamosmérnöki alapszakon. 2019 februárjától 10 hallgatónak nyílik lehetősége részt venni a képzésben,...

Új technológia füleli le az autótolvajokat

Új technológiai megoldás segíthet a gépjárműlopások számának visszaszorításában. Az eltulajdonított autók többségét a fővárosban és Pest megyében lovasítják meg. A területen a közelmúltban kiépített,...

Kihívások és kedvenc kampányok – vallottak a hazai marketingvezetők

A Marketing&Media magazin marketingvezetőket kérdezett az idei kedvenc kampányukról, arról, hogy mi jelent számukra kihívást és vannak-e olyan marketingeszközök, amiket túl- vagy alulértékeltnek tartanak....

Nívós díjat nyert a BMW

Az Európai Parlament brüsszeli ünnepségén a BMW Group vehette át a művészetek iránt leginkább elkötelezett vállalatot kitüntető, 2018-as Corporate Art Award trófeát. 2018. november 28-án...

Új területen segít az MI

Az Indivizo innovatív eszköze az IBM Watson mesterséges intelligencia szoftverének segítségével automatikusan kielemzi a jelöltek személyiségét azok videóinterjúi alapján, így biztosítva részletesebb és pontosabb...

Idén is pályázható az InnoMax Díj

Az Invitech idén is meghirdeti az ország egyik legnépszerűbb innovációs seregszemléjét. Az InnoMax Díj célja, hogy az infokommunikáció gyorsan változó világában születő új technológiák...

Mobilos szolgáltatást tesztel a Toyota

A Nishi-Nippon Railroad (Nishitetsu) és a Toyota megkezdte a "my route" elnevezésű, mobiltelefonos, multimodális mobilitásszolgáltatás tesztelését Fukuokában. A "my route" működtetésében együttműködő partnerként még...

Díjazták a hazai márkákat

A MagyarBrands program idén kilencedik alkalommal értékelte a kiváló magyar márkákat: a fogyasztói, üzleti és innovatív kategóriában kiválóan teljesítő hazai márkák 2018-ban először munkáltatóként...

Megszűnik a CeBIT

A kiállítók és a látogatók számának csökkenése miatt nem rendezik meg többé a hannoveri CeBIT nemzetközi információtechnológiai vásárt. A hannoveri vásárvárost üzemeltető vállalat, a...

Notebookokkal erősít a Huawei

December elejétől Magyarországon is lehet már Huawei notebookot vásárolni. A gyártó elsőként két legújabb modelljét, a Huawei a MateBook D 15,6”-ot és a MateBook...

Tíz éve ez a glamúros nők kedvence a digitális térben

Divathírek, sztárhírek, beauty újdonságok és shoppingtippek – a Glamour.hu alappillérei. A divatoldal tíz éve inspirálja fiatal követőit, mára pedig mobilon a leglátogatottabb a hazai...

Vidéken is terjeszkedik a Bellozzo

Az eredeti, olasz alapanyagokkal dolgozó Bellozzo megnyitotta a negyedik, vidéken pedig az első éttermét, így három évvel a piacra lépés után most Pécsre is...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Oscar-díjra jelölt film a BIDF programjában

„A jövőd filmje már forog” - hangzik a Budapest Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál (BIDF) fesztivál idei szlogenje, amely különösen összecseng egy isten háta mögötti orosz általános iskola tanára által forgatott, és az Oscar előszobájába jutott...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 2. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük. Az out-of-home egyre hatékonyabb JAMNICZKY TÍMEA, JCDecaux Hungary, vezérigazgató Idén is...

Jövőre TOP50 Award Ceremony!

Az év vége közeledtével elkészítettünk egy digitális lapozgatós Marketing&Media kiadványt, amelyben összegyűjtöttük az idei top 50 rangsorainkat. Médiásat, marketingeset, kommunikációsat, digitálisat. A listák mellett a zsűrikkel és az elemzésekkel. Ezekkel a rangsorokkal futunk majd neki...

Rengeteg ingyenes tartalom a Net4+ karácsonyi akciójában

Ingyenes karácsonyi filmekkel és exkluzív sporttartalmakkal ajándékozza meg karácsonykor a nézőit a Network4 Media Group. A NET4+ streamingszolgáltató applikációjában és honlapján már elérhetőek a karácsonyi filmek és ötvennél is több sportvideó várja a kikapcsolódni...

Különleges magyar fejlesztésekkel jön a Discovery népszerű sorozata

Az önvezető autók és drónok világába kalauzolja a nézőket a nemzetközi ismeretterjesztő csatorna, a Discovery egyik sikersorozata, a Made In Gyetván Csabával, amely ezúttal a HUN-REN SZTAKI Rendszer- és Irányításelméleti Kutatólaboratóriumába (SZTAKI SCL) látogatott...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....