- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Díjazták grafika influencereit

A 16. Arany Rajzszög pályázatra rekord mennyiségű, közel 500 alkotás érkezett, a zsűri 7 szakember munkáját díjazta, az összes grafikai művet díjmentes kiállításon bárki...

Díjnyertes címkék a borosüvegeken

A Vylyan Pincészet 4 díjat osztott ki a 2018-as a Bogyólé bor címketervére idén 14. alkalommal kiírt pályázatára nevező ifjú grafikus művészek között. A...

Döntőben a Toyota

Az AUTOBEST szervezet 2001-ben alakult meg az európai piacon megvásárolható “legjobb vétel” forradalmi koncepciójának jegyében. Ahhoz, hogy egy autó kiérdemelje az AUTOBEST valamelyik díját,...

Dübörög az innováció

Több mint kétszázan vettek részt október közepén a JUNCTIONxBudapest hackathonon, ahol a csapatoknak két teljes nap állt rendelkezésére, hogy innovatív megoldásokkal álljanak elő a...

Fiatalos akcióban a Microsoft

Új partnerrel bővült a 2018-ban is megrendezésre kerülő <19 Szabadfogású Számítógép Verseny, melyen 19 év alatti magyar fiatalok vehetnek részt. A kreatív számítógéphasználatra fókuszáló...

Shortlisten a Lounge kampánya

Az European Excellence Awards shortlistjére került a Lounge Communication nevezése, a Magyar Turisztikai Ügynökség megbízásából készült nyári, „Magyarország rejtett kincsei” kampány. A nemzetközi zsűri...

Keresik a legjobb fiatal vezetőt

Idén három sikeres pályázati év után újra megmérettetnek a 40 év alatti fiatal vezetők, hogy elnyerjék az Év Fiatal Vezetője Díjat és az ezzel...

Munkatársunk a mesterséges intelligencia

Mesterséges intelligencia, digitális gazdaság, hétmérföldes léptekkel vágtázó technológia – mindez a valóság, amelynek egy szeletébe most Budapesten is bepillantást nyerhettünk a Future Decoded rendezvényen. A...

Jelentős változások a Hinora Groupnál

Új márka alatt folytatja a Hinora Group, a cég a Positive by Hinora Group nevet vette fel. A száz százalékban magyar tulajdonú társaság meglévő...

Beveszik a mozikat a mobilok

A mobiloknak köszönhetően mostanra szinte az egész életünk elfér a tenyerünkben, de vajon meg mernénk mutatni a tartalmát a hozzánk legközelebb állóknak (ülőknek)? Vajon...

Élő legenda Budapesten

A héten Magyarországra érkezik Nick Szabo kriptográfus, a bitcoin szellemi atyja, a digitális szerződések koncepciójának kidolgozója. Érdekesség, hogy a napjainkban zajló globális technológiai átalakulásban...

Sztárdömping a díjátadón

Idén is nagyot szólt az év egyik leggrandiózusabb zenei díjátadója. A 2018-as MTV EMA-n, Bilbaóban a lehengerlő fellépések és a sztárdömping mellett a társadalmi...

Jövőre két új díj lesz a Cannes Lions-on

Két új elismeréssel bővül a Cannes Lions 2019-ben, a kreatív stratégiát és a sportmarketinget is díjazza majd a zsűri, egy díj ugyanakkor megszűnik majd....

Kalandos akcióban a budapesti pláza

Rendhagyó akciót hirdetett október elején az Örs Vezér terén található ÁRKÁD. A bevásárlóközpont területén ugyanis egy ingyenesen kipróbálható mini akadálypályát állítottak fel, amelyet az...

Díjat nyert a L’Oréal

A Los Angeles-i székhelyű, Korn Ferry globális szervezeti tanácsadó cég minden évben felméri, hogy melyik cégnél szeretnek leginkább dolgozni a munkavállalók. Idén 530 szervezet...

Ez az együttes képviseli Magyarországot

A magyar nézői szavazatok alapján a 2018-as MTV Europe Music Awards hazai győztese a Follow The Flow, így november 4-én ők képviselhetik Magyarországot a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új karácsonyi film érkezik a képernyőkre

A rajongók nagy örömére a Jonas Brothers egy ideje újra aktív, sőt idén még egy karácsonyi filmmel is készülnek. A Jonas Brothers: Karácsonyra otthon vagyunk (A Very Jonas Christmas Movie) november 14-én érkezik a...

Országos kampány indult a gyermekek tudatos internethasználatáért

A tudatos online jelenlét fontosságát hangsúlyozó animációs kisfilmekkel folytatja digitális gyermekvédelmi kampányát a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Gyermekvédelmi Internet-kerekasztala. Az „online hősök” ősszel a televíziók képernyőin, a rádióban és a digitális térben...

GEO, automatizált kampányok, prediktív célzás és dinamikus kreatívok – ez ma már nem sci-fi

A következő egy-két évben a generatív AI által vezérelt keresési élmény tovább fog terjedni. Az AI-összefoglalók a találati lista élén jelennek meg, ami csökkentheti az organikus forgalmat bizonyos weboldalak számára. Ugyanakkor a PPC hirdetések...

Ilyen lesz a magyar válogatott új meze

Az adidas 23 egyedi tervezésű hazai mezről rántotta le a leplet, amelyek merész és modern dizájnjai az adott nemzet történelméből, földrajzából és kultúrájából merítenek inspirációt.Az adidas bemutatta a 2026-os FIFA Világbajnokság selejtezőiben részt vevő...

Sok hazai cég a Wolttal digitalizálta működését

Összességében mintegy 5 milliárd eurós, vagyis csaknem 2 billió forintnak megfelelő bevételt generált a felmérésben résztvevő 23 országban a helyi kereskedők és éttermek számára a Wolt. A kutatásból kiderül: a digitális platformok mára a...

Digital Center

GEO, automatizált kampányok, prediktív célzás és dinamikus kreatívok – ez ma már nem sci-fi

A következő egy-két évben a generatív AI által vezérelt keresési élmény tovább fog terjedni. Az AI-összefoglalók a találati lista élén jelennek meg, ami csökkentheti az organikus forgalmat bizonyos weboldalak számára. Ugyanakkor a PPC hirdetések...

Kartellezni mesterséges intelligenciával is lehet, csak nem érdemes

A kartellekkel szembeni fellépés továbbra is prioritás a magyar és az uniós versenyhatóság részéről. A cégeknek 2026-ban is érdemes lesz erre a területre figyelmet fordítani – hívja fel a figyelmet a Baker McKenzie nemzetközi...

Ismét Budapest lesz Közép-Európa technológiai fővárosa

November 13–16. között a Hungexpon rendezik meg a TECHXPO 2025-öt, amely a legnagyobb nemzetközi technológiai show-k – a CES és az IFA – szellemiségét hozza el a régióba. A tavalyi debütáló rendezvény után a...

Túlélni a zsarolóvírust – ma már versenyelőny a kiberreziliencia

A zsarolóvírus-támadások nem csupán technikai fennakadásokat vagy átmeneti anyagi veszteségeket okoznak – hanem akár egy teljes vállalkozás bukását is jelenthetik. A siker kulcsa egyre inkább az, hogy a cégek mennyire képesek megelőzni a bajt,...

Magyar fejlesztés emelheti új szintre az önvezető járművek biztonságát

A BME Gépjárműtechnológia Tanszék Biztonságtechnológia Kutatócsoportja a mai napon tartott bemutatót arról az egyedülálló technológiai fejlesztéséről, amely új szintre emeli az automatizált közlekedés biztonságát. A fejlesztés célja, hogy a járművek akkor is időben felismerjék...