- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Így videóznak a magyar cégek

Nemzetközi vonatkozásban már nincs olyan kommunikációs stratégia, ahol a videós tartalomgyártás ne kapna kiemelt szerepet. A Wyzowl legfrissebb kutatása rámutat, a vállalatok 85%-a szán...

Hazai innováció a Heinekentől

A 100 százalékban magyar árpából készülő Soproni után itt a kizárólag hazai meggyet és bodzát tartalmazó Soproni Radler. A HEINEKEN Hungária magyar beszállítókra építő...

Díjat nyert a Tesco

A legjobb üzleti kommunikációs megoldásokat díjazó FEIEA éves Grand Prix-ján a Tesco 4 országba készített ’A Mi Tescónk’ munkatársi magazinja kapta a Legjobb Többnyelvű...

A Mostra épít a Telekom

Bemutatta új márkaplatformját a Magyar Telekom, amelynek központi gondolata a digitális optimizmus. A távközlési cég kampánya a Most generációt helyezi középpontba, akik számára egy...

Megvan az Év Irodája

Az Év Irodája versenyen az ACG kommunikációs ügynökség új székháza elnyerte a fődíjat, ezzel az Év Irodája lett Magyarországon. A belsőépítészeti megmérettetés az egyik...

Változások a Lufthansánál

Új, modernizált márkaarculattal erősít a Lufthansa, megváltozik a repülőgépek új külső megjelenése is. A Lufthansa Frankfurtban és Münchenben, több mint 3000 vendég előtt mutatta...

Megújul a Geometry

Arculatot vált a márkaérték aktivációjára specializálódott Geometry. A frissítés a világ 56 piacán jelen lévő ügynökség teljes vizuális megjelenését érinti, és a cég életében...

Ilyen lesz az új BMW

A világ számos piaca mellett Magyarországon is március elején debütál a bajor prémiumgyártó legkisebb terepkupéja, az új BMW X2. A kalandokat és egyediséget kereső...

Magyar fejlesztés a Téli Olimpián

A GE Healthcare magyar és amerikai szoftvermérnökei készítették a Téli Olimpiai Játékok sportorvosi analitikai rendszerét. A Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal közösen fejlesztett digitális analitikai rendszer...

Díjazták a Diegot

A Magyar Franchise Szövetség a szakma legrangosabb elismeréseit február 1-jén adta át. A Külföldön Sikeresen Terjeszkedő Hazai Hálózat díját idén (második alkalommal) a Diego...

Erre készül a Lufthansa

A repülőgép-spotterek és a Lufthansa rajongók számára izgalmas nap lesz február 8-a, amikor a különleges Boeing 747-8-as és az Airbus A321-es németországi és európai...

Kiderült, mihez adta a nevét a Sláger FM

A 103.9 Sláger FM nevét viseli 2018. január elejétől a hazai és nemzetközi élvonalbeli szuperprodukcióknak helyet adó Papp László Budapest Sportarénában a Sky Bar. Az...

Új programmal pöröghet a régiós startup piac

Tíz országban kapnak lehetőséget a V4-es startup vállalkozások a bemutatkozásra az Enterprise Hungary Startup Campus V4 Global Tour elnevezésű rendezvénysorozatának keretében. A februárban induló...

Megvan az Év Hotele

Újabb elismerést kapott a Tárkányi völgyben fekvő Varázslatos Bambara Hotel, mely több neves szállodai verseny után az Év Hotele díjat nyerte el. A Magyar...

Keresik az év férfiait

Ötödik alkalommal keresi az elmúlt év legmeghatározóbb szereplőit a Playboy magazin. A Man of the Year során ezúttal két új kategóriában is bemutatkoznak a...

A legjobb munkáltatók között a Sanofi

Magyarországi és európai szinten egyaránt a legmagasabb munkáltatói minősítést szerezte meg a Sanofi a Top Employers Institute nemzetközi felmérésében. Évente azonosítja be nemzetközi szinten a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezekben az éttermekben nem csalódhatunk Horvátországban

Újabb rangos nemzetközi elismerésekben részesültek a horvát éttermek: a legfrissebb MICHELIN-válogatás alapján Horvátország immár egy kétcsillagos és tizenkét egycsillagos étteremmel büszkélkedhet. A világ legismertebb gasztronómiai kalauza idén két új horvát éttermet emelt be a...

Már lehet nevezni az egyik legnagyobb mobilfotós versenyre

Elindult a nevezés a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotó-versenyre, amelyet idén a HUAWEI Pura 80 okostelefon-széria bemutatóján jelentettek be. A pályázat évről évre lehetőséget ad a világ minden tájáról érkező fotósának, hogy megosszák alkotásaikat,...

Ennyivel lett drágább a megélhetés

A kiadások növekedésének üteme enyhült, de a magyarok túlnyomó többsége még mindig drágulást tapasztal a mindennapi megélhetés terén – derül ki a K&H biztos jövő felmérés második negyedéves eredményeiből. A jövedelmi helyzettől, családi állapottól...

Küzdenek a magyar cégek az ESG beszámolókkal

Komoly erőforrást igényel az ESG beszámoló összeállítása a vállalkozások számára, miközben ajánlott a legkisebb beszállítókat is átvilágítaniuk – hangzott el az EY és a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH) közös rendezvényén, ahol ismertették az...

Csődbe megy a magyar vállalatok vevőinek 6 százaléka az idén

A magyar cégek 53 százaléka nem kapja meg határidőre a számlái ellenértékét, és ezt az ügyfelek likviditási problémái okozzák. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében. A kifizetések általában...

Digital Center

Már lehet nevezni az egyik legnagyobb mobilfotós versenyre

Elindult a nevezés a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotó-versenyre, amelyet idén a HUAWEI Pura 80 okostelefon-széria bemutatóján jelentettek be. A pályázat évről évre lehetőséget ad a világ minden tájáról érkező fotósának, hogy megosszák alkotásaikat,...

Így védhetjük meg a gyerekeket a kibertérben

A nyári szünet idején a gyerekek több időt töltenek otthon, sokszor felügyelet nélkül – ez pedig nemcsak a fizikai, hanem az online biztonság szempontjából is kihívásokat jelent. A tizenévesek digitális jelenléte a szünetben sem...

Új kihívások előtt a technológiai felsővezetők

Ahogy a mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása felgyorsul, a technológiai felsővezetés (tech C-suite) új készségekre tesz szert, növeli befolyását és egységes megközelítést alkalmaz az üzleti transzformáció során. A Deloitte friss felmérése, a „Deloitte Tech Exec...

A Samsung kiterjeszti a Galaxy AI-t

A vállalat a 2025 Galaxy AI Fórumon jelentette be, hogy az év végéig több mint 400 millió eszközre terjesztené ki a Galaxy AI-t, mivel a felhasználok mindennapi teendőik elvégzéséhez egyre inkább az AI-ra támaszkodnak.A...

Jobban bíznak a mesterséges intelligenciában a vállalatvezetők

Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges intelligencia megbízhatóságáról. Legyen szó adatvédelemről, pontosságról vagy átláthatóságról, az átlagember sokkal jobban aggódik a technológia miatt, mint a döntéshozók – hívta fel a figyelmet...