Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Brand
- Hirdetés -
Tehetséges diákokat keres a Microsoft
Március 2-ig jelentkezhetnek a hazai diákok a világ egyik legrangosabb innovációs világversenyére, a Microsoft Imagine Cupra. A fődíj nem csekély: a győztes a 85...
Mozikban hódít a BMW
A luxuslimuzin hatodik modellgenerációja március 1-jétől Hollywood legújabb kémthrillerjének autós főszerepében brillírozik a filmszínházakban.
A nemzetközi premier előtt egy nappal, 2018. március 1-jén érkezik meg...
Drónkövető technológiát tesztel a Vodafone
A Vodafone bejelentette, hogy elkezdték tesztelni a világ első légi irányítási drónkövető és biztonsági megoldását. A repülőgépek védelmére tervezett korszakalkotó megoldás innovatív 4G és...
Különleges robot a reptéren
120 centiméter magas, csillogó kerek szemekkel és kellemes nő hanggal. A mai naptól „Josie Pepper”, a robot válaszol az utasok kérdéseire a 2-es terminálban....
Rekordév a Schibstednél
A bevétel negyven százalékkal nőtt, az EBITDA veszteség pedig harmadára csökkent tavaly 2016-hoz képest a Jófogásnál – mondta el Palocsay Géza. A Schibsted Classified...
Arculatváltás az Arenánál
Új nevet kap és arculatában is megújul az Arena Plaza, a bevásárlóközpontot ezentúl Arena Mallnak hívják.
„Több mint 10 éve vagyunk jelen a hazai piacon....
Nehezen megy a ruhaválasztás? – Forradalmi változások jönnek
Hamarosan valósággá válnak a digitális próbafülkék a Vodafone és a Mango divatmárka együttműködése nyomán.
A digitális próbafülkék alapját a Mango által tervezett és a...
Különleges gasztroélményre vágyik? – Ide érdemes betérni
Ismét a Palágyi Eszter séf által vezetett Costes kapta a Volkswagen-Dining Guide Év Étterme díjat a hétfőn Budapesten megrendezett díjátadó gálán. A fővárosi étterem...
Magyarok fejlesztik a posztolás Uberjét
A megosztáson alapuló üzleti modellt vezette be a véleményvezérek és a nagy márkák kapcsolatába a Post for rent. A magyar startup a múlt év...
Változások a Mekiben
A tervezett lépések a gyermekek kiegyensúlyozott táplálkozását, az olvasás népszerűsítését, valamint a rászoruló családok támogatását kívánják elősegíteni – utóbbit a Ronald McDonald House Charities...
A csúcsra ért az Amazon
Az Amazon a legértékesebb márka a világon a Brand Finance most megjelent Global 500 listája szerint, a brand értéke 42 százalékkal nőtt egy év...
Így videóznak a magyar cégek
Nemzetközi vonatkozásban már nincs olyan kommunikációs stratégia, ahol a videós tartalomgyártás ne kapna kiemelt szerepet. A Wyzowl legfrissebb kutatása rámutat, a vállalatok 85%-a szán...
Hazai innováció a Heinekentől
A 100 százalékban magyar árpából készülő Soproni után itt a kizárólag hazai meggyet és bodzát tartalmazó Soproni Radler. A HEINEKEN Hungária magyar beszállítókra építő...
Díjat nyert a Tesco
A legjobb üzleti kommunikációs megoldásokat díjazó FEIEA éves Grand Prix-ján a Tesco 4 országba készített ’A Mi Tescónk’ munkatársi magazinja kapta a Legjobb Többnyelvű...
A Mostra épít a Telekom
Bemutatta új márkaplatformját a Magyar Telekom, amelynek központi gondolata a digitális optimizmus. A távközlési cég kampánya a Most generációt helyezi középpontba, akik számára egy...
Megvan az Év Irodája
Az Év Irodája versenyen az ACG kommunikációs ügynökség új székháza elnyerte a fődíjat, ezzel az Év Irodája lett Magyarországon. A belsőépítészeti megmérettetés az egyik...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Így kommunikál és spórol a Z generáció
A magyar diákok egyszerre digitális bennszülöttek és tudatos vásárlók: naponta több órát töltenek a közösségi médiában, vásárlásaikat pedig a költséghatékonyság vezérli. A Yettel és a legnagyobb magyar diákkedvezmény-platform, a Diverzum közösen térképezte fel a...
Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége
A 4iG Csoport két évvel meghosszabbítja stratégiai együttműködését az Ökumenikus Segélyszervezettel, ezzel még nagyobb lendületet adva a szervezet digitalizációjának és esélyteremtési programjainak. A 4iG Csoport célja, hogy a 200 millió forintos támogatás által aktívan...
Ikonikus tévés karakter tér vissza a hazai képernyőkre
A The Walking Dead-univerzum egyik legnépszerűbb karaktere, Daryl Dixon hamarosan hazánkba is megérkezik. A harmadik évad magyar premierje az USA premierrel egy időben, eredeti nyelven 2025. szeptember 8-án, hétfőn hajnali 3 órakor lesz látható...
Rekordot hozott az Újpest új alkalmazása
Rekordot hozott a bérletértékesítés első napján az Újpest FC-nek a július elején indult Club1885 alkalmazás – tudtuk meg Takács Mártontól. A MOL-csoport Digital Factory szervezetének lojalitás termékmenedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, honnan...
Kapu Tibor is ott lesz a Brain Baron
Az évszázad talán legizgalmasabb cégének alapítója is a Brain Bar vendége lesz – jelentették be a jövőfesztivál szervezői. Ben Lamm, a tizenkétezer éve kihalt óriásfarkast feltámasztó Colossal Biosciences vezetője mellett Budapestre érkezik Geoffrey West...
Digital Center
Folytatódik a 4iG és az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnersége
A 4iG Csoport két évvel meghosszabbítja stratégiai együttműködését az Ökumenikus Segélyszervezettel, ezzel még nagyobb lendületet adva a szervezet digitalizációjának és esélyteremtési programjainak. A 4iG Csoport célja, hogy a 200 millió forintos támogatás által aktívan...
Már az ajtónkon kopogtat a kvantumtechnológia
A többi között a gyógyszerkutatás, a műholdas navigáció és az adatvédelem területén is nagyon jelentős fejlődést hozhat a kvantumtechnológia. Az Európai Bizottság által júliusban elfogadott kvantumstratégia célja, hogy 2030-ra Európa globális vezetővé váljon ezen...
Új etalon: megfizethető szupermobillal rukkolt elő a Honor
A mesterséges intelligenciát alkalmazó okoseszközök globális élvonalába tartozó Honor bejelentette a vadonatúj Honor 400 Smart bevezetését. A készülék új mércét állít fel a megfizethető, mégis nagy teljesítményű okostelefonok szegmensében. A Honor 400 Smart rendkívül...
Mesterséges intelligencia: a Z-generációsok tanítják kollégáikat
A Z-generációs munkavállalók kulcsszerepet játszanak a mesterséges intelligencia munkahelyi elterjesztésében – derül ki az International Workplace Group (IWG) kutatásából. Segítenek az idősebb kollégáknak az új technológia elsajátításában, ami növeli a termelékenységet és javítja az...
Így segítik az okoseszközök a pihentetőbb alvást
A Samsung 2025-ös hazai, reprezentatív kutatása rávilágított, hogy a magyarok többsége átlagosan 6–7 órát alszik, ám alvásuk minőségét sokan csak közepesnek ítélik (37%). A lakosság kétharmadának (66%) nehézséget okoz visszaaludni éjszakai felébredés után, és...