- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Itt a legütősebb karácsonyi ajándék

A feledéstől megmentett Ford Mustangok egyedi karórákká lényegülnek át. Az ötlet Christian Mygh és Jonathan Kamstrup fejéből pattant ki, akik együtt járják az autóbontókat olyan...

Magyar cégek az elitben

Az egyesült királyságbeli Deliveroo végzett idén a Deloitte Technology Fast 500 EMEA lista élén. A társaság az elmúlt négy évben több mint százezer százalékos...

Mérföldkőhöz érkezett a PlayStation

Világszerte tönn mint 70,6 millió PlayStation 4 konzolt értékesítettek, az eladott PlayStation VR-ok száma pedig meghaladja a 2 milliót. A Sony Interactive Entertainment (SIE) bejelentette,...

Comet: megvannak a legjobbak

2017-ben ismét átadták a Comet gömböket, a magyar előadóművészek egyik legnépszerűbb díját. A december 8-án este tartott díjátadón összesen 11 kategóriában hirdettek győztest. Fergeteges hangulat...

Így neveld az influencered

Hogyan tudnak terjeszkedni a kisebb piacokon az influencer marketingre szakosodott ügynökségek? A régió szakemberei mesélnek az influencer hálózatok evolúciójáról és működéséről. A riportot a...

Ezek a munkáltatói márkaépítés globális trendjei

A különböző kutatásokból látszik, hogy az elmúlt években a munkáltatói márkaépítés fontossága még erőteljesebb lett a vállalatok körében. A People matters és a Monster.com...

Karácsonyi meglepetés a reptéren

Decemberben izgalmas élőkoncertek és különleges karácsonyi ajándék várja az utasokat a Budapest Airport terminálján. Hatalmas, ezüstszínű csillagok, mesés díszek, színes fények és ismert karácsonyi dalok...

Magasra tette a lécet a SPAR

Három évre megkapta a SPAR Magyarország az ISO 9001:2015-ös minősítést. Az új, vevőközpontú szabvány felhasználóbarát, a korábbiakhoz képest jobban igazodik a vásárlók igényeihez, elégedettségéhez. „A...

Mikulások a Telenornál

Spontán ötletből indulva, nagyszabású Mikulás-kiképzést követően meglepetés várja a gyerekeket a Telenor 50 üzletében. December 1-től a Telenor 24 napon át 24 meglepetéssel készül ügyfeleinek,...

Új magyar márka a pezsgőpiacon

Új, prémium minőségű, magyar pezsgőmárka érkezett a hazai piacra, amelyet tudatosan nem értékesítenek az ital legnépszerűbb időszakában: december közepétől január elejéig. Az éves hazai...

Versengtek a fiatalok

Több mint félezer fiatal vett részt idén az NN Biztosító InsuRace nevű üzleti szimulációs versenyén, ahol a jelentkezőknek egy biztosítótársaság vezetőjeként kellett – több...

Új lehetőségek a Huawei-től

A Huawei Technologies közvetlenül Magyarországról is elérhetővé tette több, a kiberbiztonságot növelő támogatását, illetve védelmi szolgáltatását, amelyek menedzsment és technológiai szinten is segítik a...

Nem állt le a fejlesztésekkel a SPAR

Kistarcsán új SPAR áruházat vehettek birtokba a vásárlók, további öt városban pedig komoly fejlesztést hajtott végre novemberben a vállalat. Összesen több mint 1,7 milliárd...

Különleges technológiát vetett be az aukciósház

A kiterjesztett valóság (AR) technológiát vetette be a Kováts testvérpár által alapított új művészeti aukciósház, hogy demokratizálja a műtárgyakhoz való hozzáférést. A Dobossy Aukciósház elsősorban...

Közép-Európában is felkapták a tartalommarketinget

A közép-kelet-európai piacoknak megvannak a maguk Kendall Jennerjei és Mark Fischbach-jai – utóbbi horrorjáték-kommentárjaival ért el 7 milliárd megtekintést és ezzel 2017 legnépszerűbb influencere...

Díjazták a K&H a programját

Lehetőség, hogy több területen fejlődjenek és folyamatosan tanuljanak - ezt szeretnék a fiatalok az első munkahelyükön. Ehhez azonban lendületes és támogató karrierprogramokra van szükség...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szavaztak a hallgatók: megvan az év műsorvezetője és műsora

Lezárult a Sláger FM idei hallgatói szavazása, amelyen a rádió legkedveltebb műsoraira és műsorvezetőire lehetett szavazni. Több ezer szavazat alapján Somogyi Zoltán lett Az Év Műsorvezetője, a Sláger Reggel pedig Az Év Műsora. Idén három...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Különleges meglepetést tartogatott a Yettel az év végére

2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...

Új sorozatok, nagyszabású mozifilmek és ünnepi hangulat a CANAL+-nál

A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...

Izgalmas dolog derült ki a karácsonyi vásárokról

Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...