- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Informatikai meet-up sorozatot indított a Telekom

A Magyar Telekom és a T-Systems Magyarország program-sorozatot indított IT szakemberek részére, melynek célja, hogy a jelen kihívásairól, szakmai trendekről, jó megoldásokról cseréljenek gondolatokat,...

Álomszép csúcstévével rukkolt elő az LG

Bár a televízió a nappali egyik fókuszpontja, használaton kívüli állapotban a legtöbb készülék mégsem tölt be hasznos szerepet a szoba hangulatának kialakításában. Erre a...

Világpremierrel ünnepel a BMW

A BMW M GmbH világpremierrel ünnepli fennállása 50. évfordulóját a 2022-es Goodwood Festival of Speed sebességfesztiválon. A nagyteljesítményű sportautókat építő divízió méltó emléket állít...

A hazai termékeket népszerűsíti a Tesco

Tovább bővül a Magyar Termék védjegyekkel ellátott készítmények száma a Tesco kínálatában: a hazai eredet és az ellenőrzött minőség hangsúlyozása érdekében az üzletlánc mostantól...

Legendás sörös reklámplakátokból nyílt kiállítás

A Dreher Söripari Emléktár újonnan megnyílt reklámtörténeti plakátkiállítása - amely egész nyáron várja a látogatókat – olyan gyűjteményt tár elénk, amely nagy része eddig...

Magyar termék nyert nemzetközi nagydíjat

Superior Taste Awarddal, azaz a kiemelkedő ízért járó nagydíjjal ismerték el a magyar activé FiberShake terméket a brüsszeli International Taste Institute idei rendezvényén. Az...

A legjobbak között a Müpa kisfilmje

A Müpa 2021-ben Ajándék című kisfilmjével hívta fel a figyelmet a kultúra közösségteremtő erejére és arra, hogy az együtt töltött pillanatoknál semmi sem lehet...

Szintet lép az otthoni mozizás

Hazánkba is megérkezett az LG Electronics (LG) eddigi legfejlettebb, házimozi élményt kínáló lézerprojektora. Az ultrarövid vetítési távolságú, többek közt automatikus fényerőszabályzóval ellátott CineBeam 4K...

Accordience néven folytatja a Huntsworth Communications

A Huntsworth Communications nemzetközi public relations, public affairs, pénzügyi és vállalati kommunikációs csoport az Accordience névre váltva új korszakot nyitva a cég életében. A...

Innovációs díjat nyert a P&G

Átadták az Inno d’Or – Év Innovációja 2022 díjakat, a verseny Kozmetika kategóriájában elismerést kapott a P&G fenntartható csomagolási rendszere, amelyet tavaly tavasszal vezettek...

Újabb díjakat söpört be a Siemens

Innovációs elismerést és a legjobb üzleti márkák díját is megkapta a vállalat.A Siemens 2022-ben is megkapta a legjobb hazai üzleti márkáknak járó Business Superbrands...

Újra megrendezik az egyik legjelentősebb e-sport-kiállítást

Újra összegyűlnek a gamerek idén júniusban az egyik legjelentősebb e-sport-kiállításon, a Play IT Show-n, amelyen ezúttal a játékok mellett a bankolás is főszerepet kap....

People Group néven folytatja a 1080p Reklám- és médiaügynökség

A 1080p Solution Agency-t 2014-ben alapította az akkor még Urbán Zsolt vezette HD Group és a Kádár Tamáshoz és Dévényi Balázshoz köthető Dynamo Budapest...

Billie Eilish koncerttel indítja a nyarat a Telekom

A Deutsche Telekom a Telekom Electronic Beats programja keretében újra együttműködik a Grammy- és Oscar-díjas Billie Eilish-sal, aki 2022. június 1-jén élő koncertet ad...

Új zenei tehetségkutató program indul

Fiatal zenei tehetségeket felkutató és fejlesztő programot indít a világ tíz legjobb komolyzenei együttese között jegyzett Budapesti Fesztiválzenekar. A már jelenleg is 11 fiatal...

Visszatér a népszerű sportmárka

Visszatér Magyarországra a népszerű amerika vízi és vitorlás sportmárka. A Nautica már több mint 65 országban elérhető, és az elmúlt 35 év alatt a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....