- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

A Suzukival folytatódik az Elviszlek magammal

2021 tavaszán két valódi közönségkedvenc, a díjnyertes Elviszlek magammal című beszélgetős műsor, és a magyarországi eladásokat magabiztosan vezető Suzuki Vitara talált egymásra egy hosszútávú...

Rengeteget spóroltak a SEAT-nak saját dolgozói

A „SEAT Ideas” program arra bátorítja a vállalat minden dolgozóját, hogy a mindennapi munkájukhoz kapcsolódóan tegyenek javaslatokat a feladatok, folyamatok vagy a munkakörnyezetük bármely...

Nagy lépést tenne a klímavédelemért a Henkel

A Henkel közzétette 30. fenntarthatósági jelentését. 2010 óta a fenntarthatóság minden dimenziójában erőteljes fejlődés történt a cégnél, 2025-re pedig ambiciózus célokat jelöltek meg. 2020...

Hungarikummal erősít a McDonald’s

Megújult formában, limitált ideig újra elérhető a két szelet magyar libamájat tartalmazó Maestro Goosey Gustav. A hungarikumként is elismert, nem mindennapi alapanyag az első...

Régi kedvenccel erősít a Coca-Cola

Nem kell öregnek lenni ahhoz, hogy szeressünk nosztalgiázni. A XX. század végének kincseire pedig pláne jó visszagondolni. Ezek nagy része a divatban is visszatér,...

Új ízekkel rukkolt elő a Borsodi

A Borsodi Sörgyár idén is méltóképpen üdvözli a tavaszt; két ale típusú sörújdonsággal bővíti portfolióját. A két új termék a felsőerjesztésű, szűretlen Borsodi Gyömbér...

A pozitív szépséget hirdeti az Unilever

Az Unilever új Pozitív Szépség (Positive Beauty) nevű program bevezetésének részeként elhagyja a „normál” szót minden szépség- és testápolási márkájának csomagolásáról és reklámjaiból. A Pozitív...

Kétezer-ötszáz üzletet teszteltek

Nemcsak a vásárlók, hanem a vállalkozások életét is a biztonságos ügyfélkiszolgálás, és az így megteremtett bizalom mentheti meg. A pandémiás válsággal terhelt 2020-as évben is...

Továbbra is sokan próbálkoznak IT-s képzéssel

A jelek szerint nemhogy csökkent a szakmát váltók és az OKJ képzések iránt érdeklődök száma, hanem egyre többen hisznek abban, hogy érdemes önmagunkba befektetni...

Így készülnek idén a Red Bull Pilvakerre

A Pilvaker-család tagjai idén nosztalgiával ünneplik március 15-ét, online minisorozattal készülnek A szavakon túl címmel – felidézve A szavak forradalmának nagy pillanatait –, a...

A MOL Grouppal dolgozott a Superfuture

A napokban hirdette meg a MOL Group frissített, Shape Tomorrow 2030+ elnevezésű üzleti stratégiáját a befektetők és újságírók előtt. A Superfuture a stratégiai anyag...

Szorosabb együttműködés a Heineken és a Positive Adamsky között

A Heineken Hungária és a Positive Adamsky az elmúlt 3 év során már többször is dolgozott együtt eseti megbízások útján, idéntől az ügynökség a...

Már a polcokon a Dreher újdonsága

Mától új italkategória érhető el Magyarországon: a Dreher Sörgyárak által forgalmazott Viperrel megérkezett hazánkba is az újgenerációs alkoholos hard seltzer. A Viper hasonló eljárással...

Nagyító alatt az influencer marketing – új kutatás készül

Egy globális felmérés szerint a vállalkozások 90 százaléka hatékony eszköznek tartja az influencer marketinget, és idén elérheti a 13,8 milliárd dollárt az erre költött...

Újrahasznosított műanyagból készült termékekkel zöldít tovább a LIDL

REset Plastic műanyagstratégiájának részeként a Lidl folyamatosan azon dolgozik, hogy csökkentse műanyagfelhasználását és egyre több újrahasznosított műanyagot használjon fel annak érdekében, hogy egy újabb...

Maradék anyagokból készített új kollekciót a Fjällräven

A gyártás során megmaradt szövetanyagok felhasználásával készítette el legújabb, limitált kollekcióját a Fjällräven. A népszerű svéd outdoor márka számára a kezdetektől kiemelten fontos a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Országos kampány indult a gyermekek tudatos internethasználatáért

A tudatos online jelenlét fontosságát hangsúlyozó animációs kisfilmekkel folytatja digitális gyermekvédelmi kampányát a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Gyermekvédelmi Internet-kerekasztala. Az „online hősök” ősszel a televíziók képernyőin, a rádióban és a digitális térben...

GEO, automatizált kampányok, prediktív célzás és dinamikus kreatívok – ez ma már nem sci-fi

A következő egy-két évben a generatív AI által vezérelt keresési élmény tovább fog terjedni. Az AI-összefoglalók a találati lista élén jelennek meg, ami csökkentheti az organikus forgalmat bizonyos weboldalak számára. Ugyanakkor a PPC hirdetések...

Ilyen lesz a magyar válogatott új meze

Az adidas 23 egyedi tervezésű hazai mezről rántotta le a leplet, amelyek merész és modern dizájnjai az adott nemzet történelméből, földrajzából és kultúrájából merítenek inspirációt.Az adidas bemutatta a 2026-os FIFA Világbajnokság selejtezőiben részt vevő...

Sok hazai cég a Wolttal digitalizálta működését

Összességében mintegy 5 milliárd eurós, vagyis csaknem 2 billió forintnak megfelelő bevételt generált a felmérésben résztvevő 23 országban a helyi kereskedők és éttermek számára a Wolt. A kutatásból kiderül: a digitális platformok mára a...

Csökkent a lakásdrágulás, jövőre újabb fordulat jöhet

Országos szinten is érezhetően mérséklődött a lakásárak növekedési üteme októberben az ingatlan.com lakásárindexe szerint. Havi szinten 1,5 százalékkal nőttek az árak, ami jóval elmarad a szeptemberi 2,8 százalékos tempótól. Az éves drágulás is lassult...

Digital Center

GEO, automatizált kampányok, prediktív célzás és dinamikus kreatívok – ez ma már nem sci-fi

A következő egy-két évben a generatív AI által vezérelt keresési élmény tovább fog terjedni. Az AI-összefoglalók a találati lista élén jelennek meg, ami csökkentheti az organikus forgalmat bizonyos weboldalak számára. Ugyanakkor a PPC hirdetések...

Kartellezni mesterséges intelligenciával is lehet, csak nem érdemes

A kartellekkel szembeni fellépés továbbra is prioritás a magyar és az uniós versenyhatóság részéről. A cégeknek 2026-ban is érdemes lesz erre a területre figyelmet fordítani – hívja fel a figyelmet a Baker McKenzie nemzetközi...

Ismét Budapest lesz Közép-Európa technológiai fővárosa

November 13–16. között a Hungexpon rendezik meg a TECHXPO 2025-öt, amely a legnagyobb nemzetközi technológiai show-k – a CES és az IFA – szellemiségét hozza el a régióba. A tavalyi debütáló rendezvény után a...

Túlélni a zsarolóvírust – ma már versenyelőny a kiberreziliencia

A zsarolóvírus-támadások nem csupán technikai fennakadásokat vagy átmeneti anyagi veszteségeket okoznak – hanem akár egy teljes vállalkozás bukását is jelenthetik. A siker kulcsa egyre inkább az, hogy a cégek mennyire képesek megelőzni a bajt,...

Magyar fejlesztés emelheti új szintre az önvezető járművek biztonságát

A BME Gépjárműtechnológia Tanszék Biztonságtechnológia Kutatócsoportja a mai napon tartott bemutatót arról az egyedülálló technológiai fejlesztéséről, amely új szintre emeli az automatizált közlekedés biztonságát. A fejlesztés célja, hogy a járművek akkor is időben felismerjék...