- Hirdetés -

Aromatérképpel újít a Hilltop

|

- Hirdetés -

Megújult arculattal erősít idén a csaknem három évtizedes múltra visszatekintő neszmélyi borászat, a Hilltop. Új megjelenésének középpontjában a minden Hilltop borfajta esetében egyedi aromatérkép áll, ami kezdő és haladó borfogyasztók számára is segít eligazodni a borászat kínálatában, hogy az Irsai Olivértől a chardonnay-n át a merlot-ig mindenki megtalálja a maga kedvencét.

A könnyen felismerhető, jellegzetesen friss, gyümölcsös és virágos illatú tételeiről híres borászat ideológiája, hogy nemcsak a bort zárja palackba, hanem a hozzá kapcsolódó életérzést is. A borozást, kóstolást és az azt kísérő élményeket: a naplementéket, a nyárestéket, a társaságot, a mosolyt, a kalandot. Ennek jegyében született meg a borászat új mottója: „Érezd+!”

Minden az aromák körül forog

Az új Hilltop címkék különlegessége a minden borfajta esetében egyedi aromatérkép. Ezt a kóstolási segédeszközt Dr. Ann C. Noble, a davis-i Kaliforniai Egyetem professzora találta ki a nyolcvanas években, amikor kutatásai során arra lett figyelmes, hogy a képzetlen borfogyasztók számára nehézséget okoz, hogy kifejezzék, milyen aromákat éreznek a borban, ahogy az is, hogy az egyes tételeket íz- és illatjegyeik szerint összehasonlítsák. Noble professzor kör alakú skálákon helyezte el a jellemző aromákat a gyümölcsöstől a fáson át a fűszeresig sokféle jegyet meghatározva, az aromákat pedig a könnyebb azonosíthatóság kedvéért színekkel is jelölte. A körök elsődleges, másodlagos, de akár harmadlagos aromákat is leírnak, így segítenek lebontani az ízélményeket, és egyre komplexebben megfogalmazni a kóstolt tétel jellemző jegyeit.

A Hilltop címkéken is aromatérkép jelöli a jellemző ízeket, illatokat és ezek intenzitását, igaz, a könnyebb értelmezhetőség érdekében egy egyszerűbb, letisztultabb formában. A címkékről így leolvashatók az adott tételre jellemző íz- és illatjegyek, ezzel segítve a választást – kezdők és haladók számára egyaránt. Az illat- és ízjegyek dominanciája még egyértelműbbé válik a címkefeliratok alapján, amelyek ételajánlásokat is tartalmaznak. Így a borrajongónak már csak a saját ízlését kell követnie az ásványos, parfümös, gyümölcsös, virágos vagy éppen egzotikus jegyek közötti utazás során.

A Hilltop borsor mellett természetesen a borászat prémium márkája, a Kamocsay Ákos nevével fémjelzett borsor is megújul: az aromatérkép ugyanúgy megmarad sorvezetőként, a szín- és anyaghasználat azonban megkülönböztetőül szolgál majd.

Érezd+ Neszmélyt!

A megújulással a Hilltop nem titkolt célja, hogy kezdő és laikus borfogyasztókat edukáljon: az aromakörrel segítsen eligazodni a kínálatban, segédeszközt kínáljon a kóstoláshoz, és ösztönözzön arra, hogy mindenki bátran kísérletezzen és „ízlelgesse” a hazai borászatok minőségi kínálatát. Mindemellett a borászat építeni szeretné a neszmélyi borok hírnevét is: saját kommunikációjában – közösségi média oldalain, weboldalán és rendezvényein – a következő években kiemelt hangsúlyt fektet arra, hogy a neszmélyi borok eredetvédelmét biztosító földrajzi árujelzőkről, a régió oltalom alatt álló borainak egyedi tulajdonságairól tájékoztasson.

Tradíció és innováció: A Hilltopról

Az 1993-ban alapított Hilltop márka a 21. század innovatív megoldásait és a Kamocsay Ákos főborász nevével fémjelzett több évtizedes szaktudást ötvözve formál piacot, ízlést, és teremt kultúrát. A reduktív technológia a különböző fekvésű, talajösszetételű és mikroklímájú neszmélyi dűlők különlegességét könnyen elérhető, értelmezhető és szerethető tételekbe zárja. Ezért a hazánk egyik legnagyobb, több mint 400 hektáros borbirtokán készülő egyedi illatelemekben gazdag borok minőségi, fenntartható és tudatos választást kínálnak a borkedvelők számára. A korábban elsősorban a külföldi vásárlókat megcélzó, és felerészben még ma is exportra dolgozó Hilltop olyan világfajtákkal büszkélkedhet, mint a sauvignon blanc, a pinot gris vagy éppen a fűszeres tramini; és olyan tradicionális hazai kedvencekkel, mint a cserszegi fűszeres, az Irsai Olivér, vagy a királyleányka.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA