- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Magyar siker a nemzetközi fesztiválon

Komoly nemzetközi sikert ért el a Special Effects, a Visual Europe Group és a Bo - Live Branding Agency által közösen szervezett és szinte...

Buli a monitor előtt – ilyenek idén a céges karácsonyok

Az internetre költöznek a céges karácsonyi partik, a vállalatok ezen a fórumon keresztül tudják megköszönni kollégáik egész éves munkáját. Az év végi online bulira...

Fontos díjat nyert a SEAT

A vadonatúj SEAT Leon-t „AUTOBEST 2021”-nek, az „Európa legjobb autó vétele 2021” európai elismerésére választották. Az AUTOBEST zsűrije 31 zsűritagból áll, akik Európa legelismertebb...

Mesés kampánnyal ünnepel a REGIO

A klasszikus mese diafilmek hangulatát megidéző videó is része a REGIO 30. születésnapját ünneplő kampánynak, aminek koncepcióját a HPR PR alkotta meg. A hazai játékpiac...

Rengeteg régi fotó között lehet böngészgetni

Már 70 ezer fotó érhető el online a Főfotó archívumából a szocialista korszakról, a Budapest Főváros Levéltárához került, digitalizált képek bepillantást nyújtanak az időszak...

Január 10-ig lehet nevezni a Marketing Diamond Awards-ra

Meghosszabbították 2021. január 10-ig a Magyar Marketing Szövetség Marketing Diamond Awards versenyének jelentkezési határidejét. Az idén hatodik alkalommal elindított megmérettetés történetében először egy kommunikációs...

A plázák is alkalmazkodnak a járványhelyzethez

A járványhelyzet előtt a legtöbb pláza már novemberben karácsonyi díszben várta a bevásárló tömegeket, különböző programokkal. Az idei év azonban a bevásárlóközpontoktól is új...

Ünnepi ízzel csábít a Starbucks

2020-ban is megérkeztek a Starbucks kávézókba a különleges, szezonális ízek, a színes zacskóba csomagolt Christmas Blend variációk. Starbucks minden év novemberében bemutatja szezonális válogatását....

A CMO-val profitálhatnak is a vállalkozók a január 1-jei szigorításokból

2021. január 1-jén lép életbe a vállalkozók kötelező adatszolgáltatását szigorító és a készpénzmentes fizetést előíró törvény. Egy magyar startup, a CMO nem csak a...

Ezek lehetnek 2021 márkaépítési trendjei

A márkák egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek majd az emberközeliségre, az interakciókra és az online felületekre Nótin Szabolcs online marketing szakértő, a Marketing21 ügynökség vezetője...

Séfakadémiát indít a S.Pellegrino

S.Pellegrino Young Chef Academy néven egyedülálló nemzetközi akadémiát hoz létre fiatal séfek számára a S.Pellegrino. A S.Pellegrino Young Chef verseny kibővítésével létrejött képzés célja,...

Tovább zöldít a Fjällräven

Számos ponton tovább erősítette a Fjällräven a fenntarthatósági szempontok érvényesülését működése során, ennek köszönhetően immár a felhasznált poliészterek 60%-a újrahasznosított, a pamutanyagok 70%-a biopamut,...

Átfogó kampánnyal ünnepel a hazai márka

Idén ünnepli 10. születésnapját a Magyar tej márka, ez alkalomból indított átfogó kampányt a gyártó Alföldi Tej Kft. Tíz évvel ezelőtt hozta létre Magyarország jelenleg...

Így nézett ki száz évvel ezelőtt a Coca-Cola legendás Télapója

Száz éve indította első karácsonyi reklámkampányát a Coca-Cola, azóta a Télapó figurája és kivilágított kamionja is legendássá vált. De hogyan kezdődött az egész? Tudtad...

Tovább bővül a SPAR elektromosautó-töltő hálózata

A kiskereskedelmi áruházlánc folyamatosan keresi és alkalmazza azokat az innovatív megoldásokat, melyekkel hozzájárul a környezeti fenntarthatósághoz, és minőségi kiszolgálást biztosít a vásárlóknak. A SPAR...

Magyarország az élen: kiemelkedő szerep az árampiacon (x)

Nem kell messzire mennünk, ha közép-kelet- és dél-kelet-európai régió legmeghatározóbb villamosenergia-piacát keressük, hiszen ez éppen Magyarországon található. Az ország földrajzi elhelyezkedése és infrastruktúrája alapján...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kedvezőbb helyzetbe kerültek az eladók az ingatlanpiacon

Már hetek óta komoly élénkülés látható az országos lakáspiacon, elsősorban az elsőlakás-vásárlóknak szeptembertől elérhető kedvezményes lakáshitelt biztosító Otthon Start Programnak köszönhetően. Az ingatlan.com legfrissebb adatai szerint a piaci helyzetet és trendeket jól bemutató értékesítési...

Új kampányt indít az Alfa Biztosító

Mitől érezhetjük magunkat biztonságban? Az Alfa Biztosító új kampánya erre ad választ – hiteles karakterekkel, valós élethelyzetek bemutatásával. 2025. szeptember 15. és október 31. között TV-ben, online felületeken, óriásplakátokon és citylight-okon találkozhatunk azokkal, akik...

Európai kalandozásra viszi a nézőket ősszel a National Geographic

Az ősz az egyik legjobb időszak az utazásra: a nyári tömeg már lecsendesedett, az árak kedvezőbbek, és sok európai helyszín akár egy hosszú hétvége alatt is kényelmesen felfedezhető. Legyen szó kirándulásról, pihenésről vagy városnézésről,...

Díjnyertes dokumentumfilm érkezett az RTL+ Premiumra

Már elérhető az RTL+ Premium előfizetői számára a Fortuna vendégei című magyar dokumentumfilm. Kálmán Mátyás többszörös díjnyertes alkotása arról a házaspárról szól, akik a 2010-es évek közepén több mint félmilliárd forintot nyertek a lottón...

Már a HR-ben is segíti Kate a K&H-sokat

A K&H Bank dolgozói mostantól villámgyorsan választ kaphatnak bármilyen HR témájú kérdésükre a házon belül fejlesztett mesterséges intelligencián alapuló megoldásnak köszönhetően. Kate, a már ügyfelek által jól ismert digitális asszisztens mostantól a K&H Bank...

Digital Center

Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg

Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...

Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok

A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...