- Hirdetés -

2040-re eléri a nettó zéró kibocsátást a Visa

|

2040-re nettó nullára csökkenti szén-dioxid-kibocsátását a Visa. A vállalat 2020-ban minden működési területén elérte a karbonsemlegességet. A Visa ismertette elképzeléseit klíma-pozitív vállalattá alakulásáról, annak érdekében, hogy segítse a fenntartható kereskedelmet és az alacsony szén-dioxid-kibocsátású gazdaságra való áttérést a cég saját lábnyomának csökkentése mellett.

„A Visa elkötelezett a fenntarthatóbb jövő megteremtése mellett” – mondta Al Kelly, a Visa elnöke és vezérigazgatója. „Az új nettó zéró vállalásunk, valamint a fenntarthatóságra irányuló kezdeményezések támogatása hálózatunkban segít, hogy elérjük céljainkat, elősegítsük bolygónk jobb jövőjének megteremtését.”

Nettó zéró kibocsátás 2040-re – 10 évvel a Párizsi Klímaegyezmény célkitűzése előtt

A nettó nulla kibocsátás 2040-ig történő elérésére tett vállalás részeként a Visa bejelentette, hogy új aláírója a Climate Pledge-nek, az Amazon és a Global Optimism közösen alapított kezdeményezésének. A vállalat tagja lett a Climate Business Networknek, a World Wildlife Fund (WWF) kezdeményezésének, amelynek célja a nettó zéró kibocsátású jövő érdekében tett lépések felgyorsítása. A Visa erre irányuló kötelezettségvállalása összhangban van a kialakulóban lévő globális szabványokkal, valamint magába foglalja a vásárolt termékekkel és szolgáltatásokkal járó üvegházhatású gázok jelentős csökkentésére irányuló, beszállítókkal közös erőfeszítéseket. A Visa a Science Based Target kezdeményezésen keresztül kötelezettséget vállalt arra is, hogy tudományosan megalapozott célokat tűz ki a 1,5 Celsius-fokos klímacél elérésére. Ezek az új kötelezettségvállalások kiegészítik a Visa eddigi fenntarthatósági törekvéseit, mint például a 100 százalékos megújuló energiafelhasználásra való áttérést 2020-ban.

„Az idei Föld hónapja során a Visa felhasználja hálózatának erejét, hogy felgyorsítsa a fenntarthatóság és a gazdasági fellendülés átalakulását, miközben hozzájárul ahhoz, hogy a bolygó és a gazdaságok világszerte virágozzanak” – mondta Douglas Sabo, a Visa fenntarthatóságért felelős vezetője. „A tiszta energia és a fenntartható gyakorlatok előtérbe helyezésével, a környezetvédelmi szempontból innovatív kezdeményezésekbe való befektetéssel, valamint a vállalati és civil társadalmi vezetőkkel közös, éghajlatváltozással kapcsolatos együttműködés révén elkötelezettek vagyunk amellett, hogy részesei legyünk a klímaváltozás globális megoldásának.

A fenntartható kereskedelem támogatása

A Visa kiterjeszti kezdeményezéseit, hogy termékeivel, szolgáltatásaival, hálózatával, adataival, fizetési szakértelmével és márkájával támogassa a fenntartható kereskedelmet és az alacsony szén-dioxid-kibocsátású gazdaságra való átállást. A mai napon a Visa bejelentette együttműködését a Cambridge Institute for Sustainability Leadership (CISL) intézménnyel, hogy közösen azonosítsák az elektronikus fizetés és a Visa hálózat alkalmazási lehetőségeit a fenntartható jövő megvalósításáért. Az együttműködés eredményei 2021 nyarán várhatók.

A Visa és a CISL együttműködése kiegészíti a vállalat azon erőfeszítéseit, hogy az egész hálózaton keresztül támogassa az alacsony szén-dioxid-kibocsátású jövőt, ideértve:

Fenntartható kártyákat és számlákat támogató együttműködések kialakítása

Globális kezdeményezések, amelyek támogatják a fenntartható magatartást, például a mobilitás és az utazás terén

Fenntartható ismeretek kidolgozása a kereskedelem érdekelt feleinek támogatására a fenntartható életmóddal kapcsolatos fogyasztói akadályok és motivációk megértéséhez

A fogyasztók millióinak fenntartható életmódra való ösztönzésére a márka platformjain keresztül

A Visa új céljai és a fenntartható kereskedelem támogatására irányuló erőfeszítései a vállalat meglévő, elismert iparági vezető szerepére épülnek a fenntarthatóság terén, ideértve a következő területeken való részvételt: Dow Jones Sustainability North American Index, America’s Most Responsible Companies, 100 Best Corporate Citizens és 100 Most Just Companies.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...