Változások az MMSZ Sportmarketing Tagozatában

A megújuló szervezet elnöke továbbra is a tavalyi évben megválasztott Dudás Hunor (The Path SM) maradt, mellette pedig négy új alelnökkel bővült a Tagozat: Dr. András Krisztina (BCE), Ablonczy Ákos (Infinety Group), Borsányi Gábor (Teqball), és Igaz András (SPORTFIVE Hungary) is elfogadta a jelölést, és egyöntetű megválasztásra került a tagok által.

Újabb mérföldkőhöz érkezett a Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata a megújulás folyamatában. Az április 21-én tartott közgyűlés napirendjének legfontosabb pontja az elnökség tisztújítása volt.

A videókonferencián részt vevő tagok egyértelmű szavazásának értelmében a Sportmarketing Tagozat alelnöki tisztségét tölti be mostantól:

Dr. András Krisztina, a Budapesti Corvinus Egyetem Üzleti Gazdaságtan Tanszékének egyetemi docense

Ablonczy Ákos, az Infinety Group ügyvezető tulajdonosa

Borsányi Gábor, a Teqball társalapítója

Igaz András, a SPORTFIVE Hungary ügyvezető igazgatója

A szervezet elnöke továbbra is Dudás Hunor, a The Path Sportsmanagement ügyvezetője. Az elnökség kiemelt célja a honi sportmarketing társadalom összefogása és a szakma megítélésének, presztízsének növelése az előttünk álló időszakban. Ehhez elengedhetetlen a mostani létszámbővítés, és az iparágban jártas alelnökök szakmai tudásának, szemléletének és tapasztalatainak bevonása.