Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: BTL
- Hirdetés -
Arany díjat nyert az Eventex-en a Lounge Group az MVM Zenergiával
Arany díjjal ismerték el a Lounge Group által nevezett MVM Zenergia 2020 rendezvényt a legnagyobb nemzetközi rendezvényes versenyen, az Eventex Awards-on. Idén 37 országból...
Így növelhető a kampányok hatékonysága
Mennyire relevánsak a közönségmérési adatok az adatvezérelt technológiák gyors térhódításának korában, hogyan integrálható a két eszköz egy kampányban – többek között ezekre a kérdésekre...
Akcióban a DIMSZ Keresőmarketing tagozata
A DIMSZ 2019-ben megalakult Keresőmarketing tagozata közös kommunikációs platformot indított. Az oldal és a szervezet célja egyaránt egy olyan hiteles szakmai bázis kialakítása, mely...
Újabb segítség az influencer marketinghez
Miben más az influencer marketing mint az ATL kampányok, milyen típusai vannak, milyen platformokon jelenik meg, hogyan lehet mérni az eredményeit – többek között...
Kutatásba kezd a DIMSZ Keresőmarketing tagozata
A hazai vállalkozások döntéshozóinak digitális ügynökség kiválasztásáról szóló véleményét kéri ki kutatásában a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Keresőmarketing tagozata. Az eredményeket ez...
Hosszabbított a Microsoft és a Hello Event
Többkörös kiválasztási folyamatot követően találta meg BTL ügynökségi partnereit a Microsoft Magyarország. A vállalat 2018-ban lebonyolított meghívásos tenderét többek között a Hello Event BTL...
Díjazták a Wavemakert
Egyedi kisfilmet kaptak a Telekom Vivicittán indulók a Wavemaker egyedülálló fejlesztésének köszönhetően. Az országos futóversenyhez köthetően az idei szezonban is több mint 17.000 személyes...
Ismét meghirdették az Employer Branding Awardot
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) harmadik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot. A pályázat egyedülálló, mert a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat...
Rendezvényszervezőket képeznek az MRSZ szakmai támogatásával
Idén ismét elindítja kreatív event menedzsment képzését a Magyar Reklámszövetség és a Budapesti Metropolitan Egyetem. Az oktatás során a rendezvény szakma nagyágyúitól szerezhetnek hasznos...
Különleges kampányt szervezett a Marquard Media Digital
Az Adidas új futócipőjének – az UltraBOOST X-nek népszerűsítése kapcsán a Marquard Media Digital services egy különleges online és esemény kampányötletet dolgozott ki és...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Jó hír: nem emel az Erste
Az Erste vállalja, hogy 2026. június 30-ig biztosan nem emeli az infláció mértékével a lakossági bankszámlák és bankszámlákhoz kapcsoló betéti kártyák díjait – ahogyan ezt idén sem tette meg.Az Erste a Nemzetgazdasági Minisztérium díjemelés...
Már biztos, hogy lesz harmadik évada az HBO népszerű sorozatának
Még csak április 14-én indul várva várt sorozata második évada, de az HBO már most hivatalosan is berendelte a The Last Of Us 3. évadát.Francesca Orsi, az HBO saját gyártású sorozataiért felelős alelnöke így...
Éppen elindult az érdemi javulás a nagyvállalatoknál, amikor megérkezett az amerikai vámbejelentés
Fél éve töretlenül javul az a megítélés, ahogyan a magyar nagyvállalatok saját gazdasági helyzetüket látják. A legnagyobb hazai cégek gazdasági kilátásait és várakozásait vizsgáló K&H nagyvállalati növekedési index idei első negyedévének kutatási eredményei alapján...
Most érdemes felújított okostelefont venni
A tavaszi készülékcsere egyik előnye, hogy áprilisra az új iPhone modellek is elérhetők lesznek a second-hand piacon. Húsvétkor a magyar vásárlók jellemzően régi telefonjaikat értékesítik, míg görög, bolgár és román vevők inkább új készülékeket...
Tovább növekedett a SPAR
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR Magyarország, ez 4,8%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A vállalat több mint 5 milliárd forintot fordított üzlethálózata fejlesztésére, ebből két új áruházat nyitott...
Digital Center
Már a bankba sem kell bemenni a hitelért
A magyar bankszektor az elmúlt években határozott léptekkel haladt a digitalizáció útján. 2025-re az online hitelfelvétel minden eddiginél gyorsabbá és kényelmesebbé vált, különösen a személyi kölcsönök területén. Az ügyfelek egyre nagyobb része intézi már...
Egyre jobban bíznak a magyar cégek a mesterséges intelligenciában
A magyar vállalkozások egyre inkább bíznak a mesterséges intelligenciában (AI), és egyre kevésbé tartanak attól, hogy az veszélyeztetné a humán munkaerőt - derül ki a Comline Budapest legfrissebb felméréséből. A kutatás eredményei alapján az...
Így alakulnak az előfizetési díjak a 4iG cégeinél
A 4iG Csoport távközlési vállalatai – One Magyarország Zrt., a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. és az AH Média Kereskedelmi Zrt. – a Nemzetgazdasági Minisztérium felszólítására olyan önkéntes díjkönnyítési intézkedéseket hoztak, amelyek a változó...
Nem szabad bedőlni mindennek, amit az MI mond
Logikusnak hangzik, hogy a pénzügyi tanácsadásban érdemes hallgatni a mesterséges intelligencia javaslataira, ám aki azt hiszi, hogy ezzel minden döntés automatikusan helyes lesz, az könnyen csalódhat. Ahhoz ugyanis, hogy valaki biztonságosan eligazodjon a pénzügyek...
A gyerekek több mint felét éri inzultus online
A gyerekek több mint felét keresik fel idegenek online, és minden harmadik gyerek kapott már felszólítást arra, hogy beszélgetését privát üzenetküldő alkalmazásokba vigye át – derült ki a HMD és a Perspectus Global 25...