Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: CSR
- Hirdetés -
Kódolni hívják a gyerekeket
A Vodafone Magyarország és a KódGarázs idén is örömmel várja a 12-14 éves fiatalokat egyhetes napközis táborába, ahol a gyerekek játékos módon ismerkedhetnek meg...
Díjat osztott a Vodafone
Megvannak a 15 millió forint összdíjazású Vodafone Digitális Díj nyertesei. A 6 tagú zsűri 144 pályamű közül 8 nyertest hirdetett. Három kategóriában díjazták a...
Zöldre vált a Budapest Bank
A Budapest Bank idei márkakommunikációs aktivitásának fókuszába egy égetően fontos témát, a környezeti fenntarthatóságot állítja, és ennek jegyében integrált kampányt indít.
A gördülékenység, mint a...
Megvannak a legmenőbb civil szervezetek
Tegnap rendezték meg a Civil Díj 2019 Gálát, amelyen kiderült, kik az idei év legsikeresebb és legjobb szervezetei. A Civil Díjat a NIOK Alapítvány...
Megvannak az InnoMax Díj nyertesei
Az Invitech InnoMax Díjának középpontjában ebben az évben a nonprofit szervezetek innovációs törekvéseinek felkarolása állt. Az infokommunikációs cég pályázatán többek között egy animációs lézerprojektor...
Négypróbára hívja a MOST generációt a Telekom
Négy alapvető netes alkalmazás használatában kell minél magasabb szintre eljutnia a nyugdíjasokból és diákokból álló csapatok szépkorú tagjainak a Telekom Legyélteis! MOST generációs négyfordulós...
Biztonságos netezésre tanít a Telekom
A Magyar Telekom Csoport idén vállalati önkéntességen alapuló digitális oktatással csatlakozott a Digitális Témahéthez. A Telekom önkéntesei 27 iskola több, mint 2500 felsőtagozatos diákjának...
Sportos akcióban a K&H
Tíz általános iskola 1000 hátrányos helyzetű diákja gazdagodik egy-egy pár új sportcipővel a K&H a hátrányos helyzetűekért program keretében. A K&H dolgozói összefogtak, hogy...
47,5 millió adag élelmiszerrel segített a Tesco
A Tesco 204 magyarországi áruházából már 171-ből adományozza jótékony célra az élelmiszer-felesleget. A 2014-ben elindított élelmiszermentő programban a vállalat a már nem eladható, de...
Jó ügyért fog össze az IT szakma
Az esélyegyenlőség megteremtéséért fog össze a szakma. Az IT Összefogás keretében idén elsősorban a látássérült embereket érintő megoldásokat keresik, amivel idehaza mintegy 80 ezer...
Tovább zöldít a SPAR
A SPAR áruházlánc a hulladékkezeléstől a logisztikán át a reklámtevékenységig egyre több környezetkímélő megoldást alkalmaz és vásárlóit is bevonja azok működtetésébe. Ennek köszönhetően csökken...
Mesés akcióban a Telekom
Lezárult a Magyar Telekom meseíró pályázata, amelyre három korcsoportban nevezhettek a gyerekek. A győztes pályaművek e-könyv formában májustól lesznek elérhetők a tvgo.hu oldalon, valamint...
Zöld akcióban a Mizse víz forgalmazója
A Nielsen kiskereskedelmi indexe alapján a Magyarvíz Kft. 14,5 százalékos (literben mért mennyiségi) megoszlásával megelőzte hazai versenytársait, így a teljes tavalyi évre vonatkozóan elnyerte...
Érdemes szavazni, pénzt hozhat a civileknek
Ma indul a MOL Helyi Érték programjának közönségszavazása országszerte 40 körzetben, körzetenként 2-3, az első fordulón továbbjutott civil szervezet van versenyben. A pályázatok négy...
Nonprofit szervezeteket támogat a Telekom
A Magyar Telekom és a T-Systems Magyarország megújította és kibővítette a nonprofit szervezetek számára kialakított ajánlatát. A Magenta 1 Nonprofit ajánlattal a Telekom a...
Életmentő akcióban a Discovery
Az Oscar-díjas Ross Kauffman legújabb dokumentumfilmjébenkét lyan szenvedélyes aktivista életét mutatja be, akik életének fő küldetése a kihalás szélén lévő tigrisek megmentése. A RadicalMedia...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Különleges krimi érkezett a hazai képernyőkre
Elstartolt Magyarországon az eddig öt évadot és 41 epizódot megélt Éles elmék (Bright minds) című sorozat a TV4 műsorán. A francia krimi különlegessége, hogy a főszereplő, Astrid Nielsen autizmussal él, és rávilágít olyan összefüggésekre,...
Közel 600 millió jutott az 1 százalékokból a Telexnek
A NIOK (Nonprofit Információs és Oktató Központ Alapítvány) által, a NAV adataiból készített gyorselemzésből kiderül, hogy 2025-ben a felajánlások száma közel 3,5%-kal nőtt 2024-hez képest, így a tavalyinál majdnem 3 milliárd forinttal több, összesen...
Újabb fordulópont az e-kereskedelemben
Az online vásárlás világa újabb fordulóponthoz érkezett: egyre több tinédzser - sőt, már fiatalabb gyerek - dönt önállóan arról, hogy mit rendel az interneten. Míg korábban a szülők választottak, és csak a gyerek véleményét...
A kibertámadások fő célpontja lett Európa
A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...
A VML-lel vezeti be új kreatív platformját a K&H
Új kreatív platformot vezetett be a K&H, amelyet az idei kreatív tenderen is győztes VML-lel együttműködésben fejlesztettek. A mesterséges intelligenciával készült platform a könnyű és gyors bankváltásról és digitális számlanyitásról szóló kampányban debütál.
A megújuló...
Digital Center
A kibertámadások fő célpontja lett Európa
A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...
Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT
Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...
Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán
A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...
Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok
A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...
Rákapcsol a mesterséges intelligenciára a Lenovo
A Lenovo Innovation World 2025 rendezvényen a Lenovo bemutatta eddigi legújabb AI-alapú innovációinak portfólióját. A nagy teljesítményű PC-ktől az intelligens táblagépeken és a magával ragadó játékeszközökön át a Motorola okostelefonokig terjedő új termékcsalád tükrözi...