Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: CSR
- Hirdetés -
Nagy változás a dm üzleteiben
Az egyszer használatos műanyag táskák utolsó darabjait is száműzi boltjaiból a dm 2019. januártól. Az üzletekben egyéb alternatívákat kínálnak a vásárlóknak, s arra buzdítják...
Szülőknek segít a Vodafone
A Vodafone három részes videósorozatban mutatja be a fiatal korosztály digitális eszközhasználatát. A hazai szakértők mellett szót kaptak olyan fiatal influencerek is, akik a...
Nagy számok a Tesco-nál
A Tesco 205 magyarországi áruházából már több mint 160-ban bevezette élelmiszermentő programját. 2014 szeptemberétől 2018 novemberéig az áruházlánc több mint 17 000 tonna élelmiszert...
Vloggerekkel kampányol az NMHH
Folytatódik az NMHH Internet Hotline jogsegélyszolgálatot népszerűsítő kampánya. Külön weboldalt hoztak létre, amely pontos útmutatókkal segíti azokat, akik jogsértő tartalmakkal találkoznak a legnépszerűbb közösségi...
Ők a Vodafone Angyalai
Két új Vodafone Főállású Angyal kezdi meg munkáját 2019-ben. Tóth-Berhát Katalin az endometriózissal kapcsolatos felvilágosításon fog dolgozni, Trexler Erik pedig a fogyatékkal élők társadalmi...
Robotprogramozással ismerkedhetnek a lányok
A robotika világába kóstolhatnak bele azok a 10-11 éves lányok, akik jelentkeznek a Vodafone és a Skool új képzésére.
A kódolás és a programozói...
Együttműködik a BME és a MOL
Stratégiai megállapodást kötött a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) és a MOL. A megállapodás célja egyrészt közös, innovatív kutatások indítása, másrészt a MOL...
Versenyre hív a K&H
A K&H négyfordulós vetélkedősorozatában kilencedik alkalommal mérhetik össze tudásukat a csapatok. A megszerzett ismeretek mellett a nyertesek és iskoláik értékes tárgynyereményeket és összesen 3,5...
Rengeteg adomány a SPAR vásárlóitól
Több mint 284 tonna élelmiszer gyűlt össze a 22. alkalommal megszervezett Adni Öröm! akció keretében. A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR karácsonyi gyűjtésének...
Így adakoznak a magyarok
Magasabb összeget adnak a magyarok egy-egy rászorulókkal foglalkozó szervezetnek, mint az utcán egy hajléktalannak, miközben sokan szeretnek közvetlenül egy rászoruló család számára adományokat küldeni...
Így segít a Masterplast
Több mint kettőmillió-hatvanezer forinttal támogatja a Masterplast magyarországi leányvállalata a Magyar Gyermekmentő Alapítványt.
A Masterplast magyarországi leányvállalata által 2015-ben életre hívott, és immár hagyományossá vált...
Különleges videót készített az RTL Klub
Hosszú évek óta visszatérő probléma, hogy januárban számos, karácsonyi ajándéknak szánt kutya menhelyre kerül. „Egy kutya nem lehet ajándéktárgy” mottóval készített videót az RTL...
Jótékony akcióban a Henkel és a Rossmann
Harmadik alkalommal hirdette meg a Henkel és a Rossmann közös nyereményjátékát, amelynek fődíja egy kétmillió forint értékű környezetbarát játszótér felújítás volt. A program keretében...
Milliót érő szakállak
Nemrég ért véget a Movember, vagyis a szakállnövesztés hónapja, amikor a szokottnál jóval több szakállas férfi látogatta meg Budapest legmenőbb barber shopjait. A szakállasok...
Okosmobillal a gyermekek egészségéért
Gyermekeknek szóló okostelefonos játékkal zárul az Európai Friss Kalandok program első éve.
Átlagosan csak napi 262 gramm zöldséget és gyümölcsöt fogyaszt egy magyar ember, közülük...
200 méteres az ország bevásárlólistája
Évente több tízezer család és rászoruló karácsonyát teszi könnyebbé a 22 éve tartó Adni Öröm! jótékonysági akció, amelynek keretében a Magyar Máltai Szeretetszolgálat önkéntesei...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Országos Rajzfilmünnepen – három napos szórakozás a gyerekeknek
November 14–16. között immár tizenegyedik alkalommal rendezik meg Magyarország egyik legnagyobb kulturális eseményét, az Országos Rajzfilmünnepet, melynek a JimJam gyerekcsatorna is évek óta elkötelezett támogatója. A rajzfilmek sokszor többet adnak, mint puszta szórakozást: segítenek...
Saját ruhakollekciót dobott piacra a GLAMOUR
Könnyen kombinálható, minőségi alapdarabok letisztult stílusban - ez volt a hazai GLAMOUR csapat elképzelése és régóta dédelgetett álma első saját ruhakollekciójáról, amely november 12-től vásárolható meg a GLAMOUR Shopban, a márka webáruházában.Pólók és baseball...
Idén nem lesz gazdagabb a karácsony
Idén az elmúlt évhez képest várhatóan ugyanannyit terveznek költeni a magyarok karácsonykor – derült ki egy friss, országos, reprezentatív kutatásból. Az eredmények alapján csökkent a nagyobb költést tervezők aránya, emellett a megajándékozottak és a...
Rátapostak a gázra – interjú Lajtner Tamással
Magyarországon a Ford szeptember végéig a legkelendőbb autómárka a teljes piacot nézve – nyilatkozta lapunknak Lajtner Tamás. A Ford Magyarország kommunikációs vezetőjével az elektromos autók volumennövekedéséről, a flottapiacról és a modellpaletta frissüléséről is beszéltünk....
Csökkenő profit, erősödő koncentráció – ez jellemzi a hazai marketingipart
Kihívásokkal teli piacon, de alapvetően stabilan működnek a marketing-iparághoz köthető hazai cégek. Azonban a gyengülés jelei már látszódnak: az árbevételek jól alakultak, de elindult a profit csökkenése, a költségek pedig elszabadultak – derült ki...
Digital Center
6G labort nyitott az Ericsson Budapesten
Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense
Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...
Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban
A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...
Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést
A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...









