Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: CSR
- Hirdetés -
Fiatal sportolókat támogat a MOL
Az idei évben a MOL több mint 30 millió forintot fordít a Tehetségtámogató Program Sport pályázatának keretében a fiatal sportolók támogatására. A szakmai zsűri...
Még lehet pályázni a tízezer dolláros fődíjra
Június 29-én zárul a UPC Magyarország anyavállalata, a Liberty Global által meghirdetett nemzetközi energiahatékonysági verseny, az Adaptive Power Challenge nevezési időszaka. A pénteki határidőig...
Így segített a UPC
Összesen 57 zsák, vagyis közel 7000 darab plüssfigura gyűlt össze annak a jótékonysági akciónak a keretében, amelyet a UPC Magyarország tatabányai munkatársai indítottak a...
Digitális zaklatás – Biztonságban vannak a gyerekek?
A Telenor több éve rendszeresen tart a digitális zaklatás kezelését is magában foglaló biztonságos internet előadásokat gyerekeknek; programjaival máig összesen több mint 30 000...
Segíteni hív az E.ON
Gondolt már arra, hogy milyen fontosak lehetnek az A, B és O betűk? Az E.ON a vércsoportokat jelző betűk ideiglenes eltüntetésével szeretné felhívni a...
Az éhezés ellen küzd a Vodafone
A Vodafone a Sanku – Egészséges gyermekek projekttel együttműködésben Afrika-szerte IoT (dolgok internete) szolgáltatásokat nyújt kisméretű malmok számára, hogy azok magas tápértékkel rendelkező liszttel...
Jótékony akcióban a Sziget
Nagyszabású adománygyűjtésbe kezd az Út a Mosolyért Alapítvány az első Autista Krízis Ház és Oktatási Központ létrehozására. A nyár folyamán a Sziget Kulturális Menedzser...
Kétkeréken segített a Decathlon
A Decathlon Magyarország csapata idén is körbebiciklizte az országot a jótékony célt szolgáló „Tekerjük körbe Magyarországot!” kezdeményezés keretében. A 8 napos túrán – amely...
Tovább zöldít a Mars
Jelentős mérföldkövet jegyzett a globális édesség- és kisállateledel-gyártó Mars vállalat, amikor tavaly szeptemberben bejelentette “Fenntarthatóság egy generáció alatt” elnevezésű tervét. A terv célja az...
Tehetségeket támogat a Vodafone
Idén 27. alkalommal rendezték meg az Ifjúsági Tudományos és Innovációs Tehetségkutató Versenyt, melyhez idén először a Vodafone Magyarország Alapítvány is csatlakozott a Junior ösztöndíj...
Így segít a Tesco
A Tesco az elmúlt évekhez hasonlóan 2018-ban is támogatja az Ökumenikus Segélyszervezet Felhőtlen Gyermekkor elnevezésű adománygyűjtését. Az áruházlánc vásárlói július 5-éig, a már ismert...
Cégek tízezreit veszi célba a Google képzési programja
További 20 000 kis- és középvállalkozás elérését célozza meg a Google a Digitális Workshop programjával 2018 végéig. Az ingyenes képzésre idén 35 városban jelentkezhetnek...
Így segített a Morgan Stanley
Júniusban a vállalat közel mind a 2 ezer dolgozója részt vesz önkéntes, karitatív programokban.
A június minden évben az önkéntes munkáról szól a Morgan Stanley-nél,...
Hazai programokat támogat az Accenture
Az Accenture a következő három évben több mint kétszázmillió dollárt szán arra, hogy segítsen felkészíteni az embereket a digitális korban szükséges munkahelyi készségekre. A...
A netes zaklatás ellen kampányolnak
Az UNICEF Magyarország elindítja #nemvagyegyedül kampányát, amelynek fő célja, hogy a netes bántalmazás fiatal áldozatai felismerjék: van kihez fordulniuk a bajban. Másodsorban pedig szól...
Focival az egészségért
Az egészséges táplálkozásra nevel a világ legnagyobb U12-es gyermek labdarúgó tornája.
Az idén neves labdarúgók, köztük Dárdai Pál, a Herta FC edzője, Tőzsér Dániel és...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Változás jöhet az adózásban
Az áfa alanyi adómentesség értékhatárának három lépcsőben történő emelését javasolja a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a kormánynak, miután a hét elején a kormány-kamara megállapodás mentén egyeztetett Nagy Márton nemzetgazdasági miniszterrel Nagy Elek, az...
Kertmozi-maratont rendeznek a Városligetben
Budapest szívében, a Városliget hűsítő zöld fái között újra életre kel a kertmozi. A Pavilon Kert és a Garden Cinema Budapest a nagysikerű júliusi vetítések után egy különleges nyárzáró eseménysorozattal készül a következő két...
Új kezdeményezést indít a Yettel
Sokan csak akkor keresik fel az ügyfélszolgálatot, ha valami problémájuk akad. Kevesen gondolkodnak el viszont azon, kik vannak a másik oldalon, és ők milyen fontos munkát végeznek. A Yettel ezért tavaly úgy döntött, elindítja...
Már itthon is kapható az ultravékony okosmobil
Az ultravékony okostelefonok iránti kereslet folyamatosan növekszik, ugyanakkor a tartósság kérdése továbbra is fontos szempont marad. Különösen így van ez az összecsukható készülékek szegmensében. A HONOR legújabb zászlóshajó modellje, a HONOR Magic V5 túlteljesíti...
Ingyenes koncertsorozattal ünnepel a Szerencsejáték Zrt.
Több mint 80 állomásos ingyenes koncertsorozatot szervez országszerte a Szerencsejáték Zrt 2025 szeptemberétől. A nemzeti lottótársaság a Hatoslottó megújulásának apropóján tervezi az eseménysorozatot. Magyarország második legismertebb számsorsjátéka, amelynél a kezdetekben vidéki turnékon voltak a...
Digital Center
Már itthon is kapható az ultravékony okosmobil
Az ultravékony okostelefonok iránti kereslet folyamatosan növekszik, ugyanakkor a tartósság kérdése továbbra is fontos szempont marad. Különösen így van ez az összecsukható készülékek szegmensében. A HONOR legújabb zászlóshajó modellje, a HONOR Magic V5 túlteljesíti...
Iskolakezdés: ezek az okosmobilok most a legnépszerűbbek
A felújított mobil eszközökkel foglalkozó Rejoy.hu-nál az idén nyári back-to-school szezon első heteiben a három-négy éves felújított Apple és Samsung csúcsmobilokat, a belépőkategóriás Apple Watch okosórákat, valamint a kiemelkedő ár-érték arányú M1 lapkás MacBook...
Már Magyarországon is kapható a Samsung új csúcsmobilja
A Samsung bejelentette a Galaxy S szériát kiegészítő, kategóriateremtő karcsú okostelefon, a Galaxy S25 Edge hazai bevezetését. A stílust és tartósságot megtestesítő Galaxy S25 Edge új egyensúlyt teremt a prémium, professzionális teljesítmény és a...
Mozihangzás a nappaliban – új korszakot nyit az otthoni tévézésben a Hisense
A Hisense saját fejlesztésű technológiája automatikusan szinkronizál a kompatibilis televíziókkal, hogy a házimozi-élmény minden eddiginél tökéletesebb legyen. A HT SATURN ezzel új korszakot nyit a térhatású hangzásban. A Hisense bemutatta új házimozi hangrendszerét, a...
Szeretnénk a márkát támogató kommunikációt új szintre emelni – interjú Elkán Péterrel
Milyen eredményeket értek el a One márka piaci bevezetésével az elmúlt hónapokban, hogyan élte meg ezt a folyamatot, mivel lehet kitűnni a hatalmas kommunikációs zajból – többek között ezekről is beszélt az mmonline.hu-nak adott...