- Hirdetés -

Szakállas akcióban a Jameson

|

- Hirdetés -

A Jameson ír whiskey márka extra jófej jótékonysági programot hirdet novemberben. Aki egy hónapra elfelejti a borotválkozást és arcszőrzetet növeszt, a hónap utolsó napján Budapest legmenőbb barber shopjainak egyikében ingyen szabadulhat meg a felesleges szőröktől, ráadásul még egy egyedi ajándékcsomagot is kap, miközben egy jótékonysági akcióban is részt vesz, amivel a Movember Magyarország Egyesületet támogatja.

Azok a férfiak, akik novemberben egy hónapra elfelejtik a borotválkozást és arcszőrzetet növesztenek, egyszerre több jó dolgot is tesznek. Egyrészt felhívják férfitársaik és a világ figyelmét az éves szűrővizsgálatok fontosságára, másrészt pedig támogatják a Movember Magyarország Egyesület munkáját.

Hogyan lehetséges ez? A Jameson évek óta együttműködik hazai és világszinten is a Movember mozgalommal, idén pedig azt találták ki, hogy november 30-án Budapest legmenőbb partner barber shopjaiban meghívják egy arcborotválásra a kitartó szőrnövesztőket, ráadásul még egy egyedi, limitált szériás ajándékcsomagot is adnak az egész hónapos kőkemény melóért cserébe.

És ez nem minden! November utolsó napján a Jameson átvállalja a partner barber shopokba betérő férfiak szakállnyírásának költségeit és a borbélyokkal közösen személyenként 5000 Ft-ot juttatnak el a Movember Magyarország Egyesületet számára.

Az egyesület legfőbb célkitűzése, hogy felhívja a figyelmet a második leggyakoribb halálozási ok, a prosztatarák megelőzésének fontosságára és ehhez kapcsolódóan népszerűsítse a mindennapi egészséges élet fontosságát.

És mi van azokkal, akiknek alapból van szőr a képükön? A Jameson csapata rájuk is gondolt, hiszen egy egész kollekciónyi őrült szakáll fazont álmodott meg a város legjobb barbereinek bevonásával, hogy az igazán bátrak a legvagányabb szakállak tulajdonosai lehessenek a városban.

A jótékony akcióban a hazai YouTube és Instagram szcéna 11 legismertebb influencere is részt vesz, – többek között BENIPOWA, Unfield és Abosi Barni -, akik összesen több mint 1 millió emberhez juttatják majd el a rendszeres szűrővizsgálatok fontosságának üzenetét. A Post for Rent influencer ügynökség kérte fel a véleményvezéreket az együttműködésre, akik szívesen csatlakoztak a kezdeményezéshez, mert mindegyiküknek tetszett az ötlet, hogy segíthetnek felhívni a figyelmet az öngondoskodás fontosságára.

A város cool arcai közül Serényi Zsolt is a jó ügy mellé állt. A városszerte tetoválásairól és főzőtudományáról ismert séf számára sem volt kérdés, hogy segít továbbvinni a kezdeményezés hírét: “Örülök, hogy része lehetek a Movember mozgalom népszerűsítésének és hozzájárulhatok a jótékonysági kezdeményezés sikeréhez. Kimondottan szakáll párti vagyok, mindenféle arcszőrzet tetszik, aminek természetes az összhatása.”

A résztvevők hetente, vagy akár naponta is dokumentálhatják a szőrnövesztést a #jamesonmovember hashtag használatával, amiről november 30-án, a vágás napján sem érdemes megfeledkezni.

Csatlakozz te is az eseményhez, vidd hírét, hogy mások is értesüljenek róla és tudj meg többet a szűrővizsgálatokról.

Jameson Movember barber shopok

Black Sheep Barber Shop Budapest

60-as éveket idéző Classic Barber Shop Budapest szívében, a Nagykörúton.

2 helyszínen: Károly krt. 7. és Erzsébet krt. 34.

A76 Barber Queens – Borbély csajok az Andrássy 76-ban

Budapest első olyan szalonja, ahol csak női borbélyok dolgoznak, és ezek a csajok kegyetlenül jók a szakállakban.

Cím: Andrássy út 76.

aBorbély

Klasszikus férfi fodrászat a Nyugatinál. Wifi van, kutya is jöhet.

Cím: Teréz körút 50.

West Coast Barbers

Borbélyok Budán: egy macsó hely kikapcsolódni, kiszakadni a szürke hétköznapokból.

Cím: Bartók Béla út 59.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...

Válságállónak bizonyultak az óriásvállalatok

Bár Közép- és Kelet-Európa 500 (CEE Top 500) legnagyobb vállalatának árbevétele 2020-ban - az előző évhez képest 3,3 százalékkal 667 milliárd euróra csökkent, az érintett cégek jól alkalmazkodtak a járványhelyzethez. Az összesített forgalom...

Ezek lehetnek az idei karácsony slágerei

Előzetes becslések szerint idén is rendkívül magas, 20 százalék körüli lesz az e-kereskedelem bővülése, a statisztikák viszont azt mutatják, hogy jelentős változás állt be a legkeresettebb termékkategóriákat illetően az ünnepek előtt. A Webshippy által...

Nem kapkodnak a fogyasztók az 5G-ért

A felhasználóknak egyelőre nem sürgős átállni az 5G-s technológiára – derül ki a Deloitte felméréséből. Egyfelől elégedettek aktuális szolgáltatójukkal, másfelől egyelőre várat magára az 5G legizgalmasabb aspektusai és az ezek által tökéletesedő alkalmazási lehetőségek...

Kiderült, melyek a legnépszerűbb reklámok

Míg globális szinten a valós élethelyzeteket bemutató és egészség témájú reklámok, addig a magyar fogyasztók körében a humoros reklámok a legnépszerűbbek, mely egyébként megfelel a kelet- és közép-európai régióban mért átlagnak – derül ki...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...
Fischer Gábor TV2

Több saját gyártású tartalom kábelen

Jelenleg is látható hétköznap esténként a Mintaapák, dolgozunk a Doktor Balaton folytatásán, a Pepe című új sorozatunk forgatását pedig néhány hete fejeztük be – mutatja be Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, hogy jó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA