- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Civileket támogat a whiskymárka

Négy civil szervezet részvételével veszi kezdetét a The Famous Grouse idei jótékonysági kampánya. A márka Facebook-oldalán meghirdetett pályázaton a közönség szavazatai dönthetik el, hogy...

Új szerepben a Codecool

A nem hagyományos programozói képzéssel foglalkozó Codecool képviseli Magyarországot a 2017. november 20-24. között megrendezésre kerülő Európai Szakképzési Héten. Az Európai Bizottság által szervezett...

Különleges kampányban tértek vissza nagy költőink

Holt Költők Társalgása: Csokonai a nőügyeit, Arany János a digitális kütyüket, Ady Endre káros szenvedélyeit tárgyalták ki egymás között a legnagyobb költő óriások a...

Keresik a legjobb digitális megoldásokat

Az OTP Fáy András Alapítvány az OTP Bank és az Emberi Erőforrások Minisztériumának támogatásával bruttó 38 millió forint összdíjazású pályázatot hirdet a legjobb digitális...

Tokióig hosszabbított a K&H

Kihirdették a K&H mozdulj! paralimpiai kártyaprogram idei nyerteseit szerdán, és bejelentették, hogy a bankcsoport a tokiói paralimpiáig meghosszabbította együttműködési szerződését a Magyar Paralimpiai Bizottsággal...

Egyelőre nem „zöld” a Z generáció

A Z generáció kényelmesen szeretne hozzájárulni a környezetvédelemhez és a fenntarthatósághoz. A gondolkodásuk gyökeresen más, mint az idősebbeké, éppen ezért egyelőre talány, hogy vajon...

Rekordszámú nevezés a grafikai pályázaton

Négyszáznál is több pályamű - az előző évek nevezéseinek kétszerese - érkezett a 2017-ben 15 éves jubileumát ünneplő Arany Rajzszög grafikai és tipográfiai megmérettetésre. Az...

Még várják a pályázatokat az InnoMax Díjra

Jelenleg is tart az Invitech InnoMax Díj pályázati időszaka, és a cég közlése szerint már most látható, hogy mind a Business kategóriában, mind pedig...

Sikeres az MKB Ösztöndíjprogramja

Az idén végzett két diákkal együtt huszonhatra emelkedett azok száma, akik felsőfokú végzettséget vagy szakmát szereztek az MKB Bank ösztöndíjának segítségével. A kezdeményezésre továbbra...

Tehetséges egyetemistákat keres a P&G

Már lehet jelentkezni a Procter&Gamble nagypresztízsű, idén először globálisan is meghirdetett versenyére, a „P&G CEO Challenge”-re. A CEO Challenge lehetőséget ad a világ különböző...

Különleges kampányfilm készült

Magyarország Európa egyik legelőítéletesebb országa - ezen a helyzeten igyekszik javítani a Hősök Tere, amely a 3. HeroiKon konferencia után kampányfilmet indít útjára online....

Azonnali segítség az előadóművészeknek

Az Előadóművészi Jogvédő Iroda Egyesület (EJI) és Művészeti Szakszervezetek Szövetsége (MSZSZ) azonnali segítségnyújtásról döntött a művészek szexuális zaklatásával kapcsolatban nyilvánosságra került esetek nyomán. A...

Segíteni szeretne? Ismét elindul a jótékonysági program

150 település, közel 3800 család. Ennyi otthonba jutott el tavaly a Procter&Gamble és a SPAR Magyarország Apró segítség, hatalmas öröm elnevezésű országos jótékonysági programjának...

Fenntarthatósági díjat kapott a Provident

A Provident Pénzügyi Zrt. „Global Sustainability Leadership” (Globális Fenntarthatósági Példakép) elismerésben részesült az október 11-12-én Dubaiban megrendezett Fenntarthatósági Világkongresszuson. A nemzetközi zsűri az egyéni...

Segített a Tigáz

Idén is meghirdette dolgozói között a Bringázz a munkába! programot a Tigáz. Az akció lényege, hogy a kerékpárral megtett kilométerek arányában támogatnak egy-egy intézményt....

Kampányol a JOY

Őszi kampányában a gyerekek olvasását segítő programot támogat a JOY Tündér. Az Inmedio 40 üzletében november 12-ig és a WestEndben a JOY-Napok teljes időtartama...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....