- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Amerikába mennek a győri focisták

A győri ETO Futball U12-es csapata nyerte meg az idei Danone Focikupa a Gyermekekért döntőjét, így ők utazhatnak Amerikába, ahol Zidane-nal is találkozhatnak.  Az ETO...

Ruhacserével segít a Glamour

Ezen a hétvégén, június 10-11-én immár 4. alkalommal rendezi meg nagysikerű ruhacsere akcióját a Glamour magazin, ezúttal a budapesti Fashion Streeten. Hagyományaihoz híven az...

Kampányol a Decathlon

Ma több mint 4 millió magyar soha nem sportol. A Decathlon Sportolj ma! Programjával változtatna ezen.  A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás...

Te mindent beveszel? Kampányol a HáziPatika

Tényleg büntetlenül süttethetjük magunkat délelőtt 11 és délután 15 óra között? Csak az kerülhet bajba, aki leég? Milyen fényvédőt érdemes használni? A HáziPatika.com Te...

Állatbarát akcióban a mömax

A mömax lakberendezés és a Rex Alapítvány szerint egy örökbefogadott négylábú teszi igazán szeretetteljessé az otthont, ezért mostantól egyes áruházi szobainstallációknak része egy kutya...

Tanulhatunk a finnektől

A Skool programjáról ismert, fiatalok számára ingyenes technológiai oktatást nyújtó Technológiai Oktatásért Alapítvány együttműködést indított a Finn Nagykövetséggel és a FinnAgora Finn Intézettel, hogy...

Különleges videóval kampányolnak

Már több mint másfél hónapja működik a meddigmehet.hu, az Ökumenikus Segélyszervezet és a Vodafone által létrehozott online tanácsadó oldal, amely a kapcsolati erőszak áldozatainak...

Kétszáz gyermeknek segített a Küldj egy mesét!

Első állomásához érkezett a Küldj egy mesét! jótékonysági kezdeményezés. A program keretében kétszáz hátrányos helyzetű gyermek kapott mesekönyvet.  A Küldj egy mesét! jótékonysági kezdeményezés első...

Milliókat gyűjtött a RTL Klub műsora

Május 27-én gyereknapi különkiadással jelentkezett az RTL Klubon a Fókusz Plusz, amiben a Bátor Tábornak gyűjtött adományokat. Mindössze fél óra leforgása alatt több mint...

Újabb cég fog össze a Gorillazzal

A napenergia hamarosan igazán nagy hangerőre kapcsol: az E.ON a Gorillaz brit popegyüttessel társult. A banda és az E.ON együttműködése egy film bemutatásával, valamint...

Így segített az E.ON

Az európai Give&Gain Day mintájára Magyarországon is évről évre megrendezik az AdásNapot, a vállalati önkéntesség napját. Az E.ON Hungária csoport munkatársai a kezdetektől fogva...

Különleges hét indult

Idén először rendezik meg Magyarországon az egyedülálló Sokszínűség Hete program-sorozatot, mely során a csatlakozó vállalatok az egyenlő bánásmód és a sokszínű munkahely fontosságára kívánják...

Segítő akcióban a Fókusz Plusz

Gyereknapi különkiadással jelentkezik szombat este 18.55-től a Fókusz Plusz: bemutatja a Bátor Tábort, amelynek egyébként egész héten adományokat is gyűjtött. A szombati élő adásban...

Pályázattal segít a dm a civileknek

2017. május 31-ig lehet jelentkezni a dm Jótettekkel egy jobb világért pályázatára, melyet a vállalat a Magyar Adományozói Fórummal együttműködésben hirdetett meg civil szervezetek...

Szoftverekkel segített a Microsoft

A Microsoft legkorszerűbb informatikai megoldásait tesztelhették a Nonprofit Kapcsolati Napon a résztvevő civil szervezetek. A Microsoft az elmúlt kilenc évben kétmilliárd forint értékű szoftvert...

Jó hír a LEGO-tól

Az elmúlt négy évben a LEGO Csoport 6 milliárd dán koronát fektetett szélerőművekbe, amelynek eredményeképpen mostanra elérte, hogy energiafelhasználásának 100%-át megújuló energiaforrásokból biztosítsa. Ennek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új Alien-film érkezik a képernyőkre

A rendező, Fede Alvarez az elképesztően sikeres Alien franchise ikonikus gyökereihez tér vissza, a kritikusok által „merő terrornak” (Brian Truitt, USA Today) és „teljesen lélegzetelállítónak” (Andrew J. Salazar, Discussing Film) nevezett folytatásban. Az Alien:...

Újabb zöld elismerést kapott az LG

Az LG Electronics (LG) ismét bekerült a Dow Jones Fenntarthatósági Világindexbe (DJSI World), mégpedig immár a tizenharmadik egymást követő évben. A DJSI World a 2500 legnagyobb globális vállalat felső 10 százalékát rangsorolja gazdasági, környezeti,...

Durva hatással lehet a média a nőkre

Az egyik leggyakoribb szilveszteri elhatározás: lefogyni a nyári strandszezonra. A fogadalom fő ösztönzői a médiában viszontlátott testképideálok, amelyekkel azonban a sajtó nemritkán irreális elvárásokat és elérhetetlen referenciákat közvetít – fogyókúrára buzdítva akár teljesen egészséges...

Kiderült, milyen autót vennének a magyarok

A Das WeltAuto 2024-ben elkészített egy online, reprezentatív felmérést azokkal a magánszemélyekkel, akik 1-2 éven belül szeretnének autót vásárolni. A kutatás a 18 év felettiek korosztályát vizsgálta, és egyértelműen kimutatta azt, hogy a potenciális...

Ilyen ingatlanokat keresnek most a legtöbben

A trendfordulót hozó 2024-es év ingatlanpiacán a vásárlói igények is formálódtak, 62 százalékos aránnyal előtérbe kerültek a korszerűbbnek számító, nagyon jó és a jó állapotú ingatlanok Pest vármegye területén. Az ingatlanvásárlásra fordított összeg átlaga...

Don't Miss

Új régiós vezető a L’Oréalnál

A L’Oréal bejelentette Monika Masewicz kinevezését a Cseh Köztársaság, Magyarország és Szlovákia új ügyvezető igazgatójává, 2025. január 1-jei hatállyal. Kiterjedt vezetői tapasztalatával a nemzetközi piacokon és iparágakban, az új vezető dinamikus és friss szemléletet...

Az MI, akár az áram, a teljes életünket behálózza

A mesterséges intelligencia (MI) segítségével szinte korlátlanul növelhetjük a lehetőségeinket, de ehhez nem sci-fi történeteket, hanem a tudatos használatot és a vele járó kockázatokat, a szabályozási hátteret kell ismernünk – véli dr. Dietz Ferenc....

Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak

Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...

Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével

Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...

Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on

Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...