- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Akcióban az IKEA

Október elsejével indult az IKEA Veled közösen elnevezésű, rászoruló gyermekek életkörülményeinek javítását célzó programja. A vállalat összesen 15 szervezetet támogat majd, több mint 20...

Kampányol a Cartoon Network

Minden második gyermeket ért ’bullying’, azaz fizikai vagy lelki, másik gyerek által elkövetett támadás élete során – derül ki a Cartoon Network kutatásából. A...

Újságírókat és bloggereket díjaztak

A 10. Fenntarthatósági Napon adták át a Fenntarthatósági Médiaklub és a Magyar Telekom közös sajtódíját. A felhívásra három kategóriában 29 pályamű érkezett, a szombati...

Úszókat segít a Tesco és a Procter&Gamble

Lezárult a Procter&Gamble és a TESCO Magyarország közös, a ’Szenvedélyünk a teljesítmény’ elnevezésű programja, amelynek során 5 millió forint gyűlt össze a Magyar Úszó...

Díjat nyert a mobilgyártó

A TCL Communication elnyerte a legmagasabb “Arany” minősítést, mellyel a vállalati társadalmi felelősségvállalási (CSR) programját minősítette a díj adományozója, az EcoVadis.  A TCL Communication eszerint...

Segített az E.ON

Az önkéntes munkának sok éves hagyományai vannak az E.ON-nál. A hagyományos, „kétkezi” önkéntes munka mellett idén másodszor szakértői tudását, tapasztalatát is felajánlotta a magyarországi...

Különleges program a Telekommal

Szombaton, szeptember 30-án az Akvárium Klubban várja látogatóit az egy évtizedes múltra visszatekintő Fenntarthatósági Nap a Magyar Telekom szervezésében. Kiváló elméket megszólaltató szekcióbeszélgetések, interaktív...

Különleges akcióban a Discovery

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja és a Discovery Communications multimédia partnerséget kötött, hogy felhívja a figyelmet bolygónk legégetőbb környezetvédelmi problémáira, és innovatív módszereket javasoljon megoldásukra.  Az...

Különleges akcióban a Telekom

A Magyar Telekom rendhagyó módon egy önálló kisfilmes alkotással szeretné felhívni a figyelmet arra a közel 250 000 demenciától szenvedő betegre és családjukra, akiknek...

Folytatódik a Microsoft programja

Az idén jelentkezettekkel együtt immár 103 tanár részvételével folytatódik az új tanévben a Microsoft Innovatív Pedagógus Programja, amelynek célja, hogy XXI. századi oktatási környezetet...

Nehéz helyzetben a fiatal munkavállalók

Bár a legfrissebb munkaerő-piaci adatok alapján 5 százalék körül van itthon a munkanélküliség, ami uniós szinten is igen jónak számít, a fiatalok körében ennek...

4G labort létesített a Vodafone

Másfél év tervezés és kollaboráció eredményeként született meg a Vodafone 4G Labor az Óbudai Egyetem Kandó Kálmány Villamosmérnöki Karán. Az új laborban a 2017-es...

Bevetette magát a Rendi

Jótékonysági kezdeményezést indított a Takarítás Világnapja apropóján Magyarország legnagyobb online takarítószolgálata, a Rendi. A program keretében olyan intézményt választottak partnernek, ahol a tisztaság különösen...

Élen az Unilever

A lehetséges 100 pontból 89-et elérve 2017-ben is az Unilever nyújtotta a legjobb teljesítményt a Dow Jones fenntarthatósági index (Dow Jones Sustainability Index –...

Ismét keresik a legfittebb a munkahelyeket

A munkavállalók egészségmegőrzése nem csak magán, hanem vállalati, sőt közérdek is egyben. Életünk jelentős részét a munkahelyen töltjük éppen ezért nem mindegy, hogy mindezt...

Sportos hétvége jön

Rekordszámú, 115 sportágat lehet ingyenesen kipróbálni a XXI. Budapesti Nagy Sportágválasztón, amelyet pénteken és szombaton rendeznek meg Kőbányán, a Maglódi úti Merkapt Sportközpontban.  A rendezvény...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rátapostak a gázra – interjú Lajtner Tamással

Magyarországon a Ford szeptember végéig a legkelendőbb autómárka a teljes piacot nézve – nyilatkozta lapunknak Lajtner Tamás. A Ford Magyarország kommunikációs vezetőjével az elektromos autók volumennövekedéséről, a flottapiacról és a modellpaletta frissüléséről is beszéltünk....

Csökkenő profit, erősödő koncentráció – ez jellemzi a hazai marketingipart

Kihívásokkal teli piacon, de alapvetően stabilan működnek a marketing-iparághoz köthető hazai cégek. Azonban a gyengülés jelei már látszódnak: az árbevételek jól alakultak, de elindult a profit csökkenése, a költségek pedig elszabadultak – derült ki...

Hamarosan Budapesten is megkóstolhatjuk Gordon Ramsay ételeit

A Dorothea Hotel, Budapest, Autograph Collection és a Gordon Ramsay Restaurants Global stratégiai együttműködést kötött, amelynek keretében a világ egyik legismertebb kulináris márkája Budapestre érkezik. A megállapodás a vendéglátás két nemzetközi szinten vezető szereplője...

Magyar kampány lett Európa legjobbja az ICCO Global Awards-on

A Lounge Group kommunikációs ügynöksége és a Magyar Posta közös „Postásnak lenni nem küzdősport!” kampánya elnyerte az ICCO Global Awards 2025 Campaign of the Year: Europe kategóriájának fődíját a november 12-i, Mumbaiban megrendezett díjátadón.A...

Átértékeled a történelmet, ha megnézed ezt a filmet

A Hitler DNS-e: Egy diktátor lenyomata című nagyívű, két részes új dokumentumfilm, amelyet a londoni székhelyű Blink Films készített, és amelyet Magyarországon hamarosan a Viasat History csatorna mutat be, Adolf Hitler DNS-éről mutat be...

Digital Center

6G labort nyitott az Ericsson Budapesten

Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense

Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...

Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban

A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...

Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést

A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...