Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: CSR
- Hirdetés -
Magyar gyerekek a legjobbak között
Robotokat programoznak, pedig a legtöbbjüknek még személyi igazolványa sincs. Két hete a világ 108 legjobb csapatából harmadik lett Amerikában egy magyar kisdiákokból álló csapat...
Tábort szervez a Vodafone
A Vodafone Magyarország a Technológiai Oktatásért Alapítvány KódGarázs programjával együttműködve TelcoCamp elnevezéssel 2017. június 26. és 30. közt nyári tábort szervez 12-14 év közötti,...
Zöld akcióban a SPAR
Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
A hulladékszigeti vagy a műanyag zsákos házhoz menő...
Sztárokkal segített a Viacom
A Viacom médiavállalat minden évben megrendezi karitatív eseményét, a Viacommunity-napot, amelyen hazánk sztárjai is mindig örömmel vesznek részt. Ezúttal Dallos Bogi, Marton Adrienn és...
Továb zöldült az easyJet
Reptéri áramot használ, gondosan tisztítja a kompresszorokat, ezek mellett számos más bevezetett újításokkal az easyJet elérte, hogy gépeinek egy kilométerre jutó CO2 kibocsátása utasonként...
Egészséges akcióban a CIB Bank
"Egy lépés az egészségért” elnevezéssel indul útjára a CIB Bank és az Egy Csepp Figyelem Alapítvány közös programja, melynek különlegessége, hogy az egészségügyi mérések...
Újabb díjat nyert a Vodafone
Az idei évben a Vodafone Magyarország nyerte el a Miskolc Megyei Jogú Város Közgyűlése által adományozott „A Civilek Támogatásért” díjat, amelyet a Miskolc város...
Kalandra hív a Vodafone
Digitális fejtörők és számos izgalmas logikai feladat várja május 26-án a 3-6. osztályos diákokat Magyarország első digitális csapatversenyén, a Nagy Digitális Kalandon. Az országszerte...
Gyermekeknek segít a Tesco
A Tesco 2017-ben is támogatja az Ökumenikus Segélyszervezet tavaszi kampányát, a Felhőtlen Gyermekkor adománygyűjtést. A segélyszervezet a befolyt adományokból nehéz sorsú, traumát szenvedett rászoruló...
Fontos újítás az Auchanban
Országszerte, mind a 19 Auchan áruházban speciális, aktív kerekesszékhez csatolható, valamint egyszerre két kisgyermek szállítását is biztosító bevásárlókocsikkal segíti mostantól a mozgáskorlátozott, illetve családos...
Így fejleszti a vállalkozásokat a Telekom
Tudásátadással fejleszti a magyar vállalkozásokat a Telekom, a társaság Hello Biznisz néven hiánypótló, kifejezetten a mikro- és kisvállalkozásoknak szóló egyedülálló edukációs portált és szakmai...
Akcióban a SPAR
Különleges élelmiszermentő akciót indít a SPAR Magyarország és a Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Közhasznú Nonprofit Kft. Első alkalommal május 5-7. között három budapesti SPAR...
Díjat nyert az OMV
World CSR Excellence and Leadership Awards elismerésben részesült az OMV Hungária „A legjobb vállalati CSR gyakorlat” kategóriában. A Mumbaiban megrendezett World CSR Day kongresszuson...
Különleges kampányban az Ogilvy/Geometry
Az Ogilvy/Geometry csapata készítette az UNICEF új kampányfilmjeit, amelyek a cyberbullying kockázataira hívják fel a figyelmet.
kampányában ismert színészek gyerekek chatlogjait keltik életre. A vidáman...
Élelmiszerrel segít az Auchan
Az Auchan nem csak a Föld Napján, de minden egyes nap törekszik arra, hogy fenntartható módon működjön: már 13 magyarországi áruházában hasznosítja és juttatja...
Legyél Te is Informatikus: dupláz a Telekom
Több mint 100 iskola csapata jelentkezett a Telekom és a T-Systems Magyarország Legyél Te is Informatikus! programjának Kihívására, az online programozói kalandjátékba. A hatalmas...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Hamarosan érkezik a Ki vele! új évada
Január 20-án 2. évadával tér vissza a VIASAT3 és a WMN közös tabudöntő talkshowja, a Ki vele!. A formátum letisztultabb képi világgal és megújult struktúrával, de ugyanazzal a szellemiséggel hoz olyan előremutató témákat, mint...
Idén is fókuszban lesz az MI a marketingiparban
Továbbra is a mesterséges intelligencia (MI) és annak marketingiparra gyakorolt hatása áll 2025 legfontosabb fókusztémáinak élén az európai nemzeti marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation (EMC) éves előrejelzése, a European Marketing Agenda szerint. Az idei...
Így választanak munkahelyet a fiatalok
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában...
Fontos ügyért kampányol a Telekom, érdemes figyelni rá
A generációk közötti tudásátadásra, az ország digitális érettségére és a fiatalok ebben vállalt szerepére hívja fel a figyelmet a Telekom most induló kampánya.Magyarországon a felnőtt népesség kétharmada (66%) alapszint alatti digitális ismeretekkel rendelkezik. Tízből...
Mesterséges intelligenciával szórakoztatnak a csúcstévék
Az LG Electronics (LG) bemutatta a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli...
Don't Miss
Új régiós vezető a L’Oréalnál
A L’Oréal bejelentette Monika Masewicz kinevezését a Cseh Köztársaság, Magyarország és Szlovákia új ügyvezető igazgatójává, 2025. január 1-jei hatállyal. Kiterjedt vezetői tapasztalatával a nemzetközi piacokon és iparágakban, az új vezető dinamikus és friss szemléletet...
Az MI, akár az áram, a teljes életünket behálózza
A mesterséges intelligencia (MI) segítségével szinte korlátlanul növelhetjük a lehetőségeinket, de ehhez nem sci-fi történeteket, hanem a tudatos használatot és a vele járó kockázatokat, a szabályozási hátteret kell ismernünk – véli dr. Dietz Ferenc....
Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak
Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...
Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével
Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...
Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on
Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...