- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Fontos listán a KPMG

Hat helyet javítva, a KPMG-t idén a 7. legjobb munkahelynek választották a Consulting magazin felmérésében. A Big4 tanácsadók közül A KPMG szerepelt legjobban a...

Pályázhatnak a civilek

Újra pályázatot hirdettek civil szervezetek számára a 2018-as Good Impact rendezvényen való részvételre az esemény szervezői. Olyan szervezetek jelentkezését várják, amelyek szeretnék vállalatoknak szóló...

Így segített a Telekom

A Telekom és a T-Systems munkatársai országszerte hatezer órányi önkéntes munkát végeztek. A fogyatékossággal élő gyerekek integrációjának érdekében több játszótéren MagikMe játszótéri játékokat helyeztek...

Családbarát program a Schneider Electricnél

Új programmal terjeszti ki szabadságolási rendszerét a Schneider Electric. A vállalat ezzel az iparágban elsőként határoz meg minimum elvárásokat a fizetett távollét mértékével és...

Netre csábítanák a kisvállalkozásokat

Digitális Reggeli néven október 19-én indul útjára az Erste Bank és a Google által közösen szervezett ingyenes workshop sorozata, amelynek elsődleges célja a kisvállalkozások...

Segített a Lufthansa

A Lufthansa Csoport a mai napon egy MD-11 teherszállító repülőgépet indított a frankfurti repülőtérről a Puerto Rico nyugati partvidékén található Aguadillába. Ebben a régióban...

Keresik a leginnovatívabb ötleteket

Az Invitech Solutions október elején ismét meghirdette az egyik legnépszerűbb hazai innovációs seregszemlét. Az Invitech InnoMax Díj célja, hogy komoly, érdemi támogatással segítse valóra...

Turisztikai vállalkozásoknak segít a Google

Egy hónap alatt négy különböző helyszínen tart workshopot a Google Digital Workshop a Magyar Turisztikai Ügynökséggel együttműködésben kifejezetten a magyar turisztikai ágazat kis- és...

Már Romániában is oktat az OTP

Magyarország határain kívül Romániában nyitotta meg első pénzügyi oktatási központját, az OK Centert az OTP Bank a romániai alapítványán keresztül.  A 600 ezer eurós beruházás...

Erre megy el a zsebpénz

A magyar lakosság döntő része tisztában van a rendszeres megtakarítás fontosságával, és felismeri a takarékosságra nevelés jelentőségét is – derül ki a CIB Bank...

Segítő akcióban az ALDI

Ötödik alkalommal vesz részt az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. a Go Pink kezdeményezésben, amely minden év októberében világszerte a mellrák elleni küzdelem fontosságára hívja...

Akcióban az IKEA

Október elsejével indult az IKEA Veled közösen elnevezésű, rászoruló gyermekek életkörülményeinek javítását célzó programja. A vállalat összesen 15 szervezetet támogat majd, több mint 20...

Kampányol a Cartoon Network

Minden második gyermeket ért ’bullying’, azaz fizikai vagy lelki, másik gyerek által elkövetett támadás élete során – derül ki a Cartoon Network kutatásából. A...

Újságírókat és bloggereket díjaztak

A 10. Fenntarthatósági Napon adták át a Fenntarthatósági Médiaklub és a Magyar Telekom közös sajtódíját. A felhívásra három kategóriában 29 pályamű érkezett, a szombati...

Úszókat segít a Tesco és a Procter&Gamble

Lezárult a Procter&Gamble és a TESCO Magyarország közös, a ’Szenvedélyünk a teljesítmény’ elnevezésű programja, amelynek során 5 millió forint gyűlt össze a Magyar Úszó...

Díjat nyert a mobilgyártó

A TCL Communication elnyerte a legmagasabb “Arany” minősítést, mellyel a vállalati társadalmi felelősségvállalási (CSR) programját minősítette a díj adományozója, az EcoVadis.  A TCL Communication eszerint...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....