- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Magyar gyerekek a legjobbak között

Robotokat programoznak, pedig a legtöbbjüknek még személyi igazolványa sincs. Két hete a világ 108 legjobb csapatából harmadik lett Amerikában egy magyar kisdiákokból álló csapat...

Tábort szervez a Vodafone

  A Vodafone Magyarország a Technológiai Oktatásért Alapítvány KódGarázs programjával együttműködve TelcoCamp elnevezéssel 2017. június 26. és 30. közt nyári tábort szervez 12-14 év közötti,...

Zöld akcióban a SPAR

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.  A hulladékszigeti vagy a műanyag zsákos házhoz menő...

Sztárokkal segített a Viacom

A Viacom médiavállalat minden évben megrendezi karitatív eseményét, a Viacommunity-napot, amelyen hazánk sztárjai is mindig örömmel vesznek részt. Ezúttal Dallos Bogi, Marton Adrienn és...

Továb zöldült az easyJet

Reptéri áramot használ, gondosan tisztítja a kompresszorokat, ezek mellett számos más bevezetett újításokkal az easyJet elérte, hogy gépeinek egy kilométerre jutó CO2 kibocsátása utasonként...

Egészséges akcióban a CIB Bank

"Egy lépés az egészségért” elnevezéssel indul útjára a CIB Bank és az Egy Csepp Figyelem Alapítvány közös programja, melynek különlegessége, hogy az egészségügyi mérések...

Újabb díjat nyert a Vodafone

Az idei évben a Vodafone Magyarország nyerte el a Miskolc Megyei Jogú Város Közgyűlése által adományozott „A Civilek Támogatásért” díjat, amelyet a Miskolc város...

Kalandra hív a Vodafone

Digitális fejtörők és számos izgalmas logikai feladat várja május 26-án a 3-6. osztályos diákokat Magyarország első digitális csapatversenyén, a Nagy Digitális Kalandon. Az országszerte...

Gyermekeknek segít a Tesco

A Tesco 2017-ben is támogatja az Ökumenikus Segélyszervezet tavaszi kampányát, a Felhőtlen Gyermekkor adománygyűjtést. A segélyszervezet a befolyt adományokból nehéz sorsú, traumát szenvedett rászoruló...

Fontos újítás az Auchanban

Országszerte, mind a 19 Auchan áruházban speciális, aktív kerekesszékhez csatolható, valamint egyszerre két kisgyermek szállítását is biztosító bevásárlókocsikkal segíti mostantól a mozgáskorlátozott, illetve családos...

Így fejleszti a vállalkozásokat a Telekom

Tudásátadással fejleszti a magyar vállalkozásokat a Telekom, a társaság Hello Biznisz néven hiánypótló, kifejezetten a mikro- és kisvállalkozásoknak szóló egyedülálló edukációs portált és szakmai...

Akcióban a SPAR

Különleges élelmiszermentő akciót indít a SPAR Magyarország és a Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Közhasznú Nonprofit Kft. Első alkalommal május 5-7. között három budapesti SPAR...

Díjat nyert az OMV

World CSR Excellence and Leadership Awards elismerésben részesült az OMV Hungária „A legjobb vállalati CSR gyakorlat” kategóriában. A Mumbaiban megrendezett World CSR Day kongresszuson...

Különleges kampányban az Ogilvy/Geometry

Az Ogilvy/Geometry csapata készítette az UNICEF új kampányfilmjeit, amelyek a cyberbullying kockázataira hívják fel a figyelmet.  kampányában ismert színészek gyerekek chatlogjait keltik életre. A vidáman...

Élelmiszerrel segít az Auchan

Az Auchan nem csak a Föld Napján, de minden egyes nap törekszik arra, hogy fenntartható módon működjön: már 13 magyarországi áruházában hasznosítja és juttatja...

Legyél Te is Informatikus: dupláz a Telekom

Több mint 100 iskola csapata jelentkezett a Telekom és a T-Systems Magyarország Legyél Te is Informatikus! programjának Kihívására, az online programozói kalandjátékba. A hatalmas...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hamarosan érkezik a Ki vele! új évada

Január 20-án 2. évadával tér vissza a VIASAT3 és a WMN közös tabudöntő talkshowja, a Ki vele!. A formátum letisztultabb képi világgal és megújult struktúrával, de ugyanazzal a szellemiséggel hoz olyan előremutató témákat, mint...

Idén is fókuszban lesz az MI a marketingiparban

Továbbra is a mesterséges intelligencia (MI) és annak marketingiparra gyakorolt hatása áll 2025 legfontosabb fókusztémáinak élén az európai nemzeti marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation (EMC) éves előrejelzése, a European Marketing Agenda szerint. Az idei...

Így választanak munkahelyet a fiatalok

Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában...

Fontos ügyért kampányol a Telekom, érdemes figyelni rá

A generációk közötti tudásátadásra, az ország digitális érettségére és a fiatalok ebben vállalt szerepére hívja fel a figyelmet a Telekom most induló kampánya.Magyarországon a felnőtt népesség kétharmada (66%) alapszint alatti digitális ismeretekkel rendelkezik. Tízből...

Mesterséges intelligenciával szórakoztatnak a csúcstévék

Az LG Electronics (LG) bemutatta a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli...

Don't Miss

Új régiós vezető a L’Oréalnál

A L’Oréal bejelentette Monika Masewicz kinevezését a Cseh Köztársaság, Magyarország és Szlovákia új ügyvezető igazgatójává, 2025. január 1-jei hatállyal. Kiterjedt vezetői tapasztalatával a nemzetközi piacokon és iparágakban, az új vezető dinamikus és friss szemléletet...

Az MI, akár az áram, a teljes életünket behálózza

A mesterséges intelligencia (MI) segítségével szinte korlátlanul növelhetjük a lehetőségeinket, de ehhez nem sci-fi történeteket, hanem a tudatos használatot és a vele járó kockázatokat, a szabályozási hátteret kell ismernünk – véli dr. Dietz Ferenc....

Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak

Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...

Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével

Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...

Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on

Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...