- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Gyerekeknek segít a UPS

A UPS Magyarország Kft. az idén Mozgásjavító Óvoda, Általános Iskola, Gimnázium, Szakgimnázium, Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Kollégium, illetve az azt működtető alapítvány, a...

Segített a Bonduelle

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat békásmegyeri, családok átmeneti otthonában adta át a Bonduelle az „Adventi Kalendárium” elnevezésű kampánya során összegyűlt 6.000 darab konzervet. Az adományból...

Gyerekeknek segít az EPAM

Megtartotta első informatikai alapismereteket bővítő foglalkozását az EPAM a Szent Ágota Gyermekvédelmi Szolgáltató Dr. Foltán József Gyermekotthon lakói számára. A vállalat az első sikeres...

Díjazták a Geometry Global plakátját

A Geometry Global a Highlights of Hungary 55 shortlist-es alkotásából az előkelő 9. helyezést érte el a Budapest Pride számára készített interaktív plakáttal, amely...

Kampányolnak a civilek

Vajon hány olyan élethelyzet, kérdés, útelágazás jön szembe egy emberélet alatt, amikor falakba, vagy éppen kihívásokba ütközünk? Ki segít ilyenkor? Nem ritka, hogy sokaknak...

Segített a Duna Autó

A Duna Autó Zrt. közel 100 ezer forint értékű adománnyal támogatta a III. kerületi Családok Átmeneti Otthonát egy országos jótékonysági kezdeményezés keretében. A tekintélyes...

Tizenéves programozókat díjazott a UPC

A családok időbeosztását és kommunikációját segítő DailyTakeMe, valamint az interaktív jelnyelvet oktató játékos Mutasd! alkalmazások tizenéves feltalálói nyerték el hazánkban a UPC Future Makers...

Hosszabbít a Tesco

A Tesco meghosszabbítja a nevezési időszakot „Ön választ, mi segítünk” közösségi programjára, az érdeklődők 2017. február 3-án 17 óráig küldhetik be pályázataikat a program...

Így segített a Budapest Bank

A Budapest Bank és a Békéscsabai Bankműveleti Központ munkatársai 1,6 millió forintot adományoztak a Viharsarki Koraszülöttmentő Alapítványnak, amelyet pénteken ünnepélyes keretek között adtak át....

Segített az AVON

Csaknem 60 millió forintot adományozott az AVON Magyarország a Semmelweis Egyetem Radiológiai Klinikájának, amely a legkorszerűbb diagnosztikai követelményeknek is megfelelő mammográfiás készüléket vásárol a...

Nagyot újít a P&G

Vízparti műanyaghulladékok felhasználásával alkotta meg a világ első újrahasznosítható samponos flakonját a P&G – Head & Shoulders. A hajápolási iparág először készít olyan fenntartható...

Akcióban a H&M

A H&M 2013-ban indította el világszerte ruhagyűjtési kezdeményezését, melynek eredményeképp több mint 40 000 tonna ruhát gyűjtött össze. A vásárlók mára már az év...

Utcára került Abaházi Csaba

A 103.9 Sláger FM reggeli sztárja egy éjszakát a szabadban töltött a földön aludva mínusz 10 fokban, hogy így hívja fel a figyelmet azokra,...

A legjobbakat keresi a Tesco

Még néhány napig, január 31-én éjfélig lehet pályázni a Tesco helyi közösségeket támogató programjára. Az „Ön választ, mi segítünk” pályázatra a program weboldalán keresztül,...

Fiatalokat inspirál a Vodafone

Az Y generációs sikertörténeteket vlog formájában bemutató ötletével a döntő napján éppen a 24. születésnapját ünneplő Tusnádi Roland nyerte a Vodafone You pályázatát, a...

Jó hír a CIB-től

A világ 20 legfenntarthatóbb vállalata közé került a Corporate Knights magazin ranglistáján az Intesa Sanpaolo. A rangsort a davosi Világgazdasági Fórumon mutatták be. A...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megugrottak a Honor Magic7 Pro európai eladásai

A Honor legújabb csúcskategóriás készülékének, a Honor Magic7 Pro-nak friss európai bevezetését követően az európai eladások ugrásszerűen nőttek: a tavalyi Honor Magic6 Pro-hoz képest az első 48 órában 76 százalékkal több készüléket adtak el...

Ezért is érdemes Samsung tévét venni

A Samsung Neo QLED és Lifestyle tévéit „EyeCare Circadian” („A cirkadián ritmushoz igazodó szemkímélő”) tanúsítvánnyal ismerte el Németország élvonalbeli elektrotechnikai tanúsító vállalata, a Verband Deutscher Elektrotechniker (VDE). Ez az eredmény jól mutatja a Samsung...

Jelentős változás jöhet az internetezésben

Hazánkban egyre kevésbé növekszik, néhány uniós országban pedig csökkenni kezdett a vezetékes internetre előfizetők tábora – mutat rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss kutatása. A tanulmány szerint a folyamatosan fejlődő és...

Helyszíni Super Bowl közvetítés, rengeteg száguldás és foci lesz a Network4-nél

Médiatörténelmi Super Bowl adás, 2029-ig meghosszabbított szerződés az NFL-lel, 18-féle autó-motorsport sorozat idén és persze rengeteg labdarúgás – ezeket a bejelentéseket tette a Network4 Media Group, amely ma a partnereivel együtt a negyedik legnagyobb...

Gordon Ramsay-vel erősít a Flora

Gordon Ramsay-vel kötött együttműködési megállapodást a Flora és a Rama margarinokat is gyártó és forgalmazó Flora Food Group. A közös munka keretében világhírű séf azt mutatja meg, hogy sosincs késő kipróbálni valami újat az...

Don't Miss

Tanácsadókkal bővített a LoungeComm

Négy fővel bővült az elmúlt fél évben a Lounge Communication szakembergárdája.Egy építőipari cég kommunikációs vezetői pozícióból érkezett a LoungeComm csapatába Gyepes Mónika, aki az elmúlt négy évben a vállalati pr-ért, külső és belső kommunikációért...

Új kategóriákkal bővül a Flash Award

A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) idén 3. alkalommal is meghirdeti a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplői számára létrehozott Flash Award by MaReSz szakmai díjpályázatot. Az egyre népszerűbb verseny célja, hogy elismerje az...

A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly

Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...

Új megbízást kapott az Astoria Agency

2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...

Új vezetővel erősít a DDC

2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...