- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

A kis lakás is lehet nagyon drága

Számtalan lehetőség rejlik a 10-20 négyzetméter közötti minilakásokban a Duna House szakértői szerint. Különlegességük miatt sokszor a nagyobb alapterületű, használt ingatlanok árszintjénél magasabban találnak...

Likviditáshiánnyal küzdenek a hazai cégek

Hónapok óta drámai számokat látunk: 2022-ben az eurózóna inflációja 8,5% volt, míg Magyarországon a 2022 éves infláció mértéke elérte a 14,5 százalékot, ami több...

Tovább nőtt a biotermékek piaca

2023. február 14-17. között zajlott Németországban a BIOFACH, a világ legnagyobb, ökológiai termékeket bemutató nemzetközi vására. A kiállítás négy napja alatt a bioélelmiszerek előállításával...

Áremelésre készülnek a divatcikkeket forgalmazó webshopok

A közép- és kelet-európai régió divatcikkeket forgalmazó webáruházainak 70 százaléka nem számít a forgalom visszaesésre 2023-ban, 52 százalékuk növekvő, 18 százalékuk pedig legalább a...

Beindult a használtautó-piac

Élénk forgalommal kezdte az idei évet a használtautó-piac: a DataHouse frissen közzétett előzetes adatai szerint januárban közel 69 ezer személygépkocsi cserélt gazdát, ami 3,7...

Rengeteget költünk farsangra

Hamvazószerdával véget ér a 2023-as farsangi szezon, amelynek során bruttó hatezer forint körüli átlagáron rendeltek az eMAG-tól online jelmezeket és maszkokat. A gyermekeknek szánt...

Infláció és bérköltség: ettől tartanak a hazai cégek

A hazai vállalatok menedzsmentje óvatosabb várakozásokkal néz 2023 elé – derül ki a Randstad legfrissebb „HR Trends 2023” kutatásából, melynek célja, hogy betekintést nyújtson...

Többet bringáznak a magyarok

A magyar lakosság több mint fele rendelkezik kerékpárral vagy rollerrel. Az utóbbi négy évben folyamatosan emelkedett azok száma, akik nagyobb összegért vásároltak kétkerekű közlekedési...

Ezek a trendek határozhatják meg idén az e-kereskedelmet

Az eddigieknél is nagyobb az igény az aznapi kiszállítás iránt, sok vásárló már nem elégszik meg a félnapos időablakokkal, a vállalkozások számára pedig az...

Egyre több használt mobilt vesznek a magyarok

Rekordmagas mértékben esett vissza világszerte az új okostelefonok eladása a múlt év végén, ezzel párhuzamosan viszont jön fel a használtpiac. E trendeket érzékeli a...

Zöld fordulat a hazai lakáspiacon

Míg az Európai Unióban jó ideje töretlen a javuló trend, Magyarországon néhány éve megtorpant a hűtésre és fűtésre fordított megújuló energiaforrások felhasználási arányának növekedése....

Még mindig a tévézés a kedvenc otthoni programunk

Több időt töltünk otthon és másfajta szabadidős tevékenységeket választunk, mint 2-3 évvel ezelőtt – derül ki a Samsung reprezentatív felméréséből. A válaszadók 36 százaléka...

Milliós bírságokat kerülhetnek el a cégek

A vállalati stratégia egyik legfontosabb kiindulópontja az, hogyan lehet a legjobban hasznosítani a szervezet által létrehozott és gyűjtött hatalmas mennyiségű adatot. Az információ- és...

Kiderült, mire költenek legtöbbet az egyetemisták

Az egyetemisták kiadásai 10-25 százalékkal nőttek egy év alatt, és a többség arra számít, jövőre még nehezebben jön majd ki a pénzéből. Főleg az...

Tovább drágulhatnak az albérletek

A tavalyi év eseményei trendfordulót hoztak nem csak a hazai ingatlanpiacon, de egész Európa szerte. A 2015 óta tartó meredek árnövekedés visszafogott tempóra váltott,...

Éledezik a belvárosi ingatlanpiac

A 2023-as év minden bizonnyal legtöbbet emlegetett szava kétségkívül az infláció. Mindennapjainkban is jelen van, bekúszott az életünkbe, a bőrünkön érezzük. És nincs olyan...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Országos Rajzfilmünnepen – három napos szórakozás a gyerekeknek

November 14–16. között immár tizenegyedik alkalommal rendezik meg Magyarország egyik legnagyobb kulturális eseményét, az Országos Rajzfilmünnepet, melynek a JimJam gyerekcsatorna is évek óta elkötelezett támogatója. A rajzfilmek sokszor többet adnak, mint puszta szórakozást: segítenek...

Saját ruhakollekciót dobott piacra a GLAMOUR

Könnyen kombinálható, minőségi alapdarabok letisztult stílusban - ez volt a hazai GLAMOUR csapat elképzelése és régóta dédelgetett álma első saját ruhakollekciójáról, amely november 12-től vásárolható meg a GLAMOUR Shopban, a márka webáruházában.Pólók és baseball...

Idén nem lesz gazdagabb a karácsony

Idén az elmúlt évhez képest várhatóan ugyanannyit terveznek költeni a magyarok karácsonykor – derült ki egy friss, országos, reprezentatív kutatásból. Az eredmények alapján csökkent a nagyobb költést tervezők aránya, emellett a megajándékozottak és a...

Rátapostak a gázra – interjú Lajtner Tamással

Magyarországon a Ford szeptember végéig a legkelendőbb autómárka a teljes piacot nézve – nyilatkozta lapunknak Lajtner Tamás. A Ford Magyarország kommunikációs vezetőjével az elektromos autók volumennövekedéséről, a flottapiacról és a modellpaletta frissüléséről is beszéltünk....

Csökkenő profit, erősödő koncentráció – ez jellemzi a hazai marketingipart

Kihívásokkal teli piacon, de alapvetően stabilan működnek a marketing-iparághoz köthető hazai cégek. Azonban a gyengülés jelei már látszódnak: az árbevételek jól alakultak, de elindult a profit csökkenése, a költségek pedig elszabadultak – derült ki...

Digital Center

6G labort nyitott az Ericsson Budapesten

Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense

Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...

Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban

A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...

Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést

A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...