Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Kutatás
- Hirdetés -
Home office – nem igazán bíznak munkatársaikban a vezetők
A munkáltatók mindössze 35 százaléka bízik meg teljes mértékben a távmunkában dolgozó munkatársaiban, 39 százalékuk viszont úgy véli, hogy emberei otthon nem dolgoznak olyan...
Ilyen kommunikációt várnak az ügyfelek a pénzügyi cégektől
Pozitív, jövőközpontú és a problémák megoldására irányuló kommunikációt várnak a pénzügyi szolgáltatójuktól a lakossági ügyfelek a koronavírus-járvány okozta új környezetben – derül ki a...
Nőtt az igény zöld munkahelyekre
Hogyan dolgozzunk a COVID-járvány közben és után, mennyire lesz tartós a digitalizáció felpörgése, hogyan gondolkodunk a fenntarthatóságról – többek között ezeket a témákat elemzi...
Nagyon optimisták a hazai kkv-k
Rekord magas árbevétel-növekedéssel számolnak a következő egy évben a hazai kkv-k. A K&H bizalmi index kutatás 17 éves történetének legmagasabb pénzügyi várakozása szerint átlagosan...
Már nem úgy költünk, mint a koronavírus-járvány előtt (x)
Az európai lakosság nagy része szerint az árak növekedtek, még olyan országokban is, ahol valójában nincs infláció. Magyarországon különösen magas, 93% azok aránya, akik...
Folytatódik a digitális platformok térhódítása a reklámpiacon
A múlt évben a hirdetési költések 58 százaléka jutott az online reklámokra, és a következő években a digitális platformok további dinamikus előretörése várható az...
Biztosnak látják munkahelyüket a hazai munkavállalók
Több mint öt évre látja biztosnak a munkahelyét a magyar munkavállalók 62 százaléka, míg egy évvel korábban ez az érték még 55 százalékon állt,...
A gyors internet nyaraláskor is szempont
Egyre fontosabb döntési szempont a magyar nyaralók többsége számára a megfelelő internethozzáférés: közülük minden második nem vesz igénybe olyan szállást, ahol nincs jó minőségű...
Inkább itthon nyaralunk, de sokan halogatják a döntést
A megkérdezettek több mint fele tölti belföldön idei nyaralását, de közel 45 százalékuk utolsó pillanatra hagyta ennek megtervezését – derül ki az OTP Pénztárszolgáltató...
Még fontosabb lett a közösségi média a járvány alatt
A magyarok 63 százaléka szerint a közösségi média jelentette a fő kapcsolattartási lehetőséget a világjárvány alatt – derül ki a Kaspersky globális kiberbiztonsági vállalat...
Igyekezniük kell a márkáknak, kevesen adnak második esélyt
A fogyasztók 76%-ának nőttek a digitális szolgáltatásokkal kapcsolatos elvárásai 2020 eleje óta, miközben átlagosan 30%-kal több alkalmazást használunk napjainkban, mint a világjárvány előtt –...
Kevés KKV kezd innovációba
Kisebbségben vannak Magyarországon azok a cégek, amelyek az utóbbi időszakban új terméket dobtak a piacra, a K&H innovációs indexe szerint 100-ból 43 cégre volt...
A hazai netezők ötöde streamingel, a Netflix a legismertebb szolgáltatás
A felnőtt magyar internetezők 20 százaléka (mintegy 1,3 millió fő) rendelkezik hozzáféréssel legalább egy streaming szolgáltató kínálatához, 14 százalékuk pedig használja a hazai online...
Gyakrabban vásárolunk online, de csak a fogyasztók harmada érzi ezt biztonságosnak
Világszerte a fogyasztók csupán 29 százaléka érzi kifejezetten biztonságosnak az online vásárlást, ugyanakkor 61 százalékuk gyakrabban vásárol online, mint a koronavírus-járvány előtt – derül...
Felgyorsította a járvány a médiapiac strukturális átalakulását
A legnagyobb hazai médiacégek kétharmadának csökkent az árbevétele tavaly, a járvány pedig felgyorsította a médiapiac strukturális átalakulását – többek között ezt állapította meg a...
A pénzügyekben is hódítanak az online szolgáltatások
Belföldön is fellendítette a járvány az online szolgáltatásokat, amelyek várhatóan később is népszerűek maradnak – derül ki a Cofidis kutatásából. A hitelintézet felmérése szerint...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Megvan, mikor indul A Kiképzés a TV2-n
Január 27-én érkezik a TV2-re a Magyar Honvédséggel együttműködésben készült, katonai feladatokon alapuló sport-reality, A Kiképzés. A Honvédelmi Minisztérium és a TV2 közös fejlesztésű formátumában, a Magyar Honvédség állományából választott négy Kiképző vezetésével civil...
Elindult az Ausztrál Open 2025 a Maxon és az Eurosporton
A Warner Bros. Discovery (WBD) Sports Europe exkluzív Ausztrál Open közvetítéseivel kápráztatja el a kontinens teniszrajongóit, elérhetővé téve az esemény minden mérkőzését csatornáin és platformjain.Idén először a Maxon is követhetjük a tornát, ahol minden...
Kiderült, hol kerestek a legtöbbet az emberek
A 2023. évi nettó keresetek települések szerinti alakulását vizsgálta meg a GKI. Ebben az évben a reálkereset csökkent, de ez nem volt egyenletes a települések szerint. A nettó kereset a fővárosban volt a legmagasabb...
Bajba kerülhetnek az építőipari vállalkozások
2025. január 15-től az építőipari kivitelezést vagy tervezést végző vállalkozásoknak és egyéni vállalkozóknak – például az építészmérnököknek, kőműveseknek, tetőfedőknek, villanyszerelőknek, víz-, gáz-, fűtés- és klímaszerelőknek, festőknek és burkolóknak is – rendelkezniük kell kötelező kivitelezői...
A Honor együttműködik a Google-lal
A Honor bejelentette, hogy a Google Gemini AI képességeit integrálja Honor Magic7 Pro készülékébe, így a funkciók már előre lesznek telepítve. Ez az együttműködés jelentős előrelépést jelent abban, hogy világszerte eljuthassanak a mobilfelhasználókhoz a...
Don't Miss
A Network4 Media Grouphoz igazolt Lennert Márton
2025. január 1-jétől Lennert Márton tölti be a Network4 Media Group kereskedelmi igazgatói pozícióját. A vezető kiemelt feladatai közé tartozik a vállalat bevételeinek további növelése, a termékfejlesztési stratégia irányítása, valamint a nemzetközi piaci jelenlét...
Új régiós vezető a L’Oréalnál
A L’Oréal bejelentette Monika Masewicz kinevezését a Cseh Köztársaság, Magyarország és Szlovákia új ügyvezető igazgatójává, 2025. január 1-jei hatállyal. Kiterjedt vezetői tapasztalatával a nemzetközi piacokon és iparágakban, az új vezető dinamikus és friss szemléletet...
Az MI, akár az áram, a teljes életünket behálózza
A mesterséges intelligencia (MI) segítségével szinte korlátlanul növelhetjük a lehetőségeinket, de ehhez nem sci-fi történeteket, hanem a tudatos használatot és a vele járó kockázatokat, a szabályozási hátteret kell ismernünk – véli dr. Dietz Ferenc....
Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak
Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...
Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével
Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...