- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

A Z-generáció pörgeti itthon az e-kereskedelmet

A 18-25 éves, Z generációs korcsoport a legintenzívebb e-kereskedelmi felhasználó – derül ki a GWI felméréséből. A kutatás szerint a teljes lakosságon belül a...

Így védekezhetünk az adathalászok ellen

Mindenki a csalók céltáblájára kerülhet, ha van bankszámlája, neten vagy okostelefonon bankol, így akár a gyerekek is támadás áldozatai lehetnek. Ezért fontos, hogy a...

Egyre többen választják a munkaerő-kölcsönzést

Munkaadói oldalon a piac változásaira való gyors reakcióképessége, rugalmassága, s az adminisztrációs terhektől és a bérköltség megjelenésétől való mentesség a legfőbb érvek. A munkavállalók...

Áremelkedést hozhat a háború az albérletpiacon

A pandémia okozta mélyrepülés, majd a hosszú stagnálás után már érezhető a kereslet élénkülése a bérleti piacon. Az árak eddig csak az inflációt követték,...

Négynapos munkahétre vágynak a fiatalok

Az új állás keresésének legerősebb indoka a nem megfelelő fizetés - derül ki a Műegyetemi Állásbörze szervezői által készített friss közvélemény-kutatásból. A válaszadók jelenleg...

Tovább erősödött a forgalom az ingatlanpiacon

A Duna House becslése szerint februárban tovább élénkült a lakáspiac forgalma, így januárhoz képest 27,5 százalékkal több, 13 793 darab ingatlantranzakció valósult meg. Ugyan...

Nem szeretik a vásárlók a politizáló vállalkozásokat

A vevők nem veszik jó néven, ha egy vállalkozás politizál. A vásárlók ötöde inkább eláll a vásárlástól, míg a többség passzívan hallgat, ha egy...

Magyar cégeket is veszélybe sodort a háború

A háborús konfliktus miatt Oroszországra kivetett uniós és egyéb szankciók miatt körülbelül 200-300, több milliárd forintos éves forgalommal rendelkező magyar cégnek kell új lehetséges...

Felforgatja az üzleti életet az uniós Green Deal

A 2019 decemberében elfogadott európai uniós Green Deal az üzleti élet szinte minden területére hatással lesz, beleértve az adókat, a gyártást, a beszerzést, az...

Poszt-covid terápiákkal erősítenek a wellness szállodák

A korlátozások eltörlése új lendületet adhat a belföldi egészségturizmusnak 2022-ben, miközben várhatóan a népszerű szolgáltatások mellett újakkal egészülhet ki a kínálati paletta. Fontosabb lesz...

Nagyon beindult a livestream kereskedelem

A koronavírus-járvány példátlan növekedést és új trendek felfutását hozta a globális e-kereskedelemben. Ezek közül is kiemelkedik a livestream vásárlás, amely digitális platformokon elérhető videótartalmakat...

Elszállhat a cukrásztermékek ára

Milyen süteménytrendek jellemezhetik a 2022-es évet? És vajon merre halad a cukrászipar? A Fazekas Cukrászdát üzemeltető cukrászmesterek szerint a Covid sajnos arra is kihatással...

Tovább drágulnak az albérletek

Februárban is folytatódott a bérletidíj-növekedés a budapesti albérletpiacon, a hónap végén kitört orosz-ukrán háború egyelőre még nem érezteti a hatását – derül ki a...

Egyre többen tartják jó ötletnek az e-autót

Minden hatodik magyar váltana tisztán elektromos vagy plug-in (tölthető) hibrid meghajtású járműre, ha megtehetné, a megkérdezettek kevesebb mint 1 százaléka rendelkezik már most is...

Alábecsülik a cégek az adatbiztonsági kockázatokat

Folyamatosan növekszik a nyugat-magyarországi vállalkozások digitális fejlettségi szintje, a cégvezetők nagy részében azonban fel sem merül, hogy cégük kiberbiztonsági támadás áldozatává válhat, a saját...

Még mindig nagy a bérkülönbség a nők és férfiak között

Tavaly 2 millió 118 ezer aktív korú nő állt alkalmazásban, ami minden eddiginél magasabb, 68,2 százalékos foglalkoztatási rátát jelent. A teljes munkaidőben foglalkoztatott nők...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új kampányt indít az Alfa Biztosító

Mitől érezhetjük magunkat biztonságban? Az Alfa Biztosító új kampánya erre ad választ – hiteles karakterekkel, valós élethelyzetek bemutatásával. 2025. szeptember 15. és október 31. között TV-ben, online felületeken, óriásplakátokon és citylight-okon találkozhatunk azokkal, akik...

Európai kalandozásra viszi a nézőket ősszel a National Geographic

Az ősz az egyik legjobb időszak az utazásra: a nyári tömeg már lecsendesedett, az árak kedvezőbbek, és sok európai helyszín akár egy hosszú hétvége alatt is kényelmesen felfedezhető. Legyen szó kirándulásról, pihenésről vagy városnézésről,...

Díjnyertes dokumentumfilm érkezett az RTL+ Premiumra

Már elérhető az RTL+ Premium előfizetői számára a Fortuna vendégei című magyar dokumentumfilm. Kálmán Mátyás többszörös díjnyertes alkotása arról a házaspárról szól, akik a 2010-es évek közepén több mint félmilliárd forintot nyertek a lottón...

Már a HR-ben is segíti Kate a K&H-sokat

A K&H Bank dolgozói mostantól villámgyorsan választ kaphatnak bármilyen HR témájú kérdésükre a házon belül fejlesztett mesterséges intelligencián alapuló megoldásnak köszönhetően. Kate, a már ügyfelek által jól ismert digitális asszisztens mostantól a K&H Bank...

Majkával indít új gameshow-t az RTL

Szeptember 29-én indul Majka új gameshow-ja, a Tizenkét okos ember az RTL-en. A műsorban az is nyerhet, aki azt is tudja, hogy mit nem tud. Az RTL vadonatúj gameshow-jában az is nyerhet, akinek nincs...

Digital Center

Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg

Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...

Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok

A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...