- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Tovább bővül a mobilcsere program

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) februárban meghirdetett mobilkészülék-csere programjában hetente többszáz régi készüléket cserélnek korszerűbbre a MediaMarkt áruházaiban a vásárlók. A műszaki...

Saját dolgozóik sodorják veszélybe a céges hálózatokat

Folyamatosan növekszik a cégen belülről érkező fenyegetések száma és költsége. Az amerikai Ponemon Institute felmérése szerint a vállalatok csaknem kétharmada évente több mint 40...

Legalább havi százezer forint hiányzik a magyarok zsebéből

A magyarok 33 százaléka állítja, hogy kényelmesen kijön a jövedelméből, ugyanakkor a válaszadók kétharmadának hiányos a családi kasszája - derült ki a Cofidis Hitel...

Nagyon megszaporodtak a zsarolóvírus-támadások

A megkérdezettek 66 százaléka szenvedett el zsarolóvírus támadást 2021-ben, Magyarországon ez az arány eléri a 76 százalékot – derül ki a Sophos globális felméréséből....

Kiderült, mennyi pénzt szeretnének a diákok

Öt év után újra megszondáztatták a 18-25 éves korosztályt: a Schönherz Iskolaszövetkezet a Z-generáció munkával, valamint megélhetéssel kapcsolatos vágyait és elvárásait térképezte fel. A...

Hatalmas veszteséget okoznak a csalások a kiskereskedelemben

A kiskereskedelmi ágazatban még sosem volt ilyen magas a csalásokból és visszaélésekből származó veszteségek szintje - derül ki a SAS adataiból. A termék visszaváltás...

Nem érzik jól magukat a fiatalok a munkehelyükön

A többség, azaz a dolgozó fiatalok 53 százaléka érezte stabilnak a munkahelyét 2022 első három hónapjában, míg korábban - például 2019 első negyedében -...

Kimaradnak a kisebb cégek az e-kereskedelemből

Több mint 30 százalékkal növekedett tavaly az e-kereskedelem, de ebből a bővülésből a kkv-k nem sokat látnak. Az online ügyintézésnél és vásárlásnál ugyanis két...

Sok pénzt hozhat a kvantum-technológia

Világviszonylatban a vállalatok közel egynegyede már dolgozik valamilyen kvantum-technológián, amelyből számításaik szerint 3-5 éven belül kereskedelmileg is profitálhatnak. Elképesztő ütemben nő az érdeklődés a...

Így plázáztak tavaly a magyarok

A múlt évben, a pandémia ellenére is inkább személyesen vásároltak a magyarok a hazai plázákban, többségük pedig már nem csak hagyományos vásárlási céllal kereste...

A fiatalok közel harmada keres új munkahelyet

A munkavállalók és a munkaadók közötti dinamika megváltozott, a munkavállalók pedig egyre tudatosabbak, különösen a 35 év alattiak – derül ki a Randstad legfrissebb,...

Fenntarthatóság: meglepő helyről jöhet a segítség

Egy nemzetközi kutatás szerint a mesterséges intelligencia sikeresebben kezelheti a vállalati fenntarthatóság kérdését az embereknél. A megkérdezettek 78%-a úgy érzi, a cégek nem tesznek...

Meglepően keveset tudunk az alkoholról

Úgy érzed te mindent tudsz az alkoholról? A Diageo, a világ vezető alkoholos italgyártó és forgalmazó vállalata 2021-ben Magyarországon is elindította DRINKiQ kampányát, melynek...

Alábecsülik az adathalászat veszélyeit a kisvállalkozások

Az adathalászok nem válogatnak, így célkeresztjükbe egyre inkább olyan mikro-, kis- és közepes vállalkozások is kerülnek, amelyek nagy többsége továbbra sincs tisztában azzal, hogy...

Jelentős inflációra számítanak a nagyvállalatok

Kevésbé optimisták jövőjükkel kapcsolatban a cégek a K&H nagyvállalati növekedési index 2022 első negyedéves kutatása alapján, jórészt az infláció miatt. Főként a makrogazdasági kilátások...

Egész Európában elszálltak a lakásárak

Az áremelkedés kézzel fogható a hazai ingatlanpiacon – akár vásárlásról, akár bérlésről van szó –, az viszont talán meglepetés, hogy mértéke az EU-s tagállamok...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szoboszlaival akciózik a Telekom

Minden vágyad, hogy megszerezd a magyar fociválogatott és a Liverpool sztárja, Szoboszlai Dominik autogramját? Mutatunk egy lehetőséget, ahogyan - egy kis szerencsével - a tiéd lehet a hőn áhított aláírás. A Magyar Telekom különleges...

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Szintet lépett a használtautó-import

Októberben a DataHouse adatai szerint 12 588 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami 10 százalékkal több az előző havi mennyiségnél, és több mint 17 százalékkal haladja meg a tavalyi hasonló időszak 10 725-ös...

A magyarok többségének már okozott kárt a rossz mobilkapcsolat

Tízből kilenc embert zavar, ha sávszélességi vagy lefedettségi gondok miatt nem tudja a megszokott módon használni mobilját – derül ki egy friss országosan reprezentatív kutatásból. A felhasználók sokszor szembesülnek ilyen problémával bevásárlóközpontokban, új építésű...

Novemberben jön a Lakásvadászok a TV2-re

Indul a vadászat a TV2-n: november 24-től a Lakásvadászoké, 25-től pedig a Kincsvadászoké is a főszerep. A nagy happy endek kedvelői számára pedig jó hír: november 17-től újabb átalakításokkal érkezik az Újratervezés csapata. November 24-én,...

Digital Center

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense

Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...

Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban

A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...

Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést

A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...

GEO, automatizált kampányok, prediktív célzás és dinamikus kreatívok – ez ma már nem sci-fi

A következő egy-két évben a generatív AI által vezérelt keresési élmény tovább fog terjedni. Az AI-összefoglalók a találati lista élén jelennek meg, ami csökkentheti az organikus forgalmat bizonyos weboldalak számára. Ugyanakkor a PPC hirdetések...