- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Minden iparágat felpörget a digitalizáció

Milyen értékeket tart meg az üzleti szféra abból a működési modellből, amelyre a pandémia alatt, részben kényszerűségből állt? Hogyan lesz emberi és miként lesz...

Válságállónak bizonyult a közvetlen értékesítés

Az elmúlt év szinte minden iparágra és szakmára erőteljes hatást gyakorolt. A közvetlen értékesítés azonban válságállónak bizonyult, az egészségtudatosság erősödése és a piacot jellemző...

Egyre népszerűbbek a szoftverrobotok

Ma már nem számít sci-finek, hogy robotok végeznek egyre több munkát. Az otthonunkban évek óta lehetőségünk van a gépeknek átadni a házimunkát, hogy hasznosabb...

Aki akar, akár ingyen is tanulhat programozónak

A vírushelyzet sokak számára szakmai fordulópontot is jelent: az eddigi feltételek megváltoztak, a munkavégzés talán végérvényesen átalakult. Akadtak, akik a korábbi munkahelyüket voltak kénytelenek...

A YouTube a karantén nagy nyertese

A legnépszerűbb közösségi médiás platformok közül a YouTube tudta leginkább növelni felhasználói táborát az elmúlt egy évben a felnőtt amerikai körében a Pew Research...

Fontos a vállalkozásoknak az online jelenlét

Az aktív korú internetezők közel fele nem bízik azokban a vállalkozásokban, amelyekről nem talál pozitív véleményeket a neten - derült ki a Magyar Telekom...

Átalakulóban az autóipar

A koronavírus-járvány a legtöbb iparághoz hasonlóan az autóiparban is alaposan felülírta a korábbi előrejelzéseket. A pandémia hatására rendkívüli mértékű visszaesés következett be a globális...

Ezermilliárdokat tartanak otthon a magyarok

Csaknem 6 ezer milliárd forint készpénzt tart otthon a magyar lakosság, a háztartások pénzügyi vagyona pedig tavaly mintegy 5500 milliárd forinttal gyarapodott a Blochamps...

Közelharc folyik az informatikusokért

Ha olyan szektort keresünk, amely a pandémiás időszakban is szédítő sebességgel bővült, valószínűleg az informatikai terület kerülne ki abszolút győztesként. A magyar munkaerőpiacról jelenleg...

Utazásra költenének a magyarok

A koronavírus-járvány enyhülése után a legtöbben utazásra, nyaralásra költenének, a BÁV Zálog március végi kutatása szerint a válaszadók 36 százaléka erre fordítana komolyabb pénzt. A...

Oltások mellékhatása, vakcinamárkák – ezt keresik a magyarok a neten

A legtöbben a Szputnyik V oltás esetleges mellékhatásaira kerestek rá az utóbbi hetekben az interneten, a kínai vakcina iránti általános érdeklődés viszont lanyhult a...

Rákkantak a magyarok a napelemre

A megkérdezettek kétharmada szeretne otthonába napelemes rendszert telepíteni, mert környezettudatos és megtérülő beruházásnak tartja - derült ki az E.ON 1500 fős online, nem reprezentatív...

Most érdemes lépniük az ingatlanbefektetőknek

Egy évvel a koronavírus megjelenése után komoly gazdasági válságot élünk át, ami minden ágazatot érint. A Central Home szakértői csapata folyamatosan vizsgálja, hogy miként...

Ötből két munkavállaló szerint munkája hamarosan feleslegessé válik

Ötből két munkavállaló úgy véli, hogy munkája öt éven belül feleslegessé válik – derül ki a PwC felméréséből. A távmunkában dolgozók közül csak minden...

Kemény évre számítanak a nagyvállalatok

A hazai nagyvállalatok bevétel és profit szempontjából is komoly visszaesésre számítanak idén. A K&H nagyvállalati növekedési index eredményei alapján ugyanis az elmúlt évek eddigi...

Beindult az áremelkedés az ingatlanpiacon

A Duna House országos lakásárindexe valós tranzakciók alapján a piacon legelsőként mutatja a lakásárváltozás irányát, mértékét és ütemét. Az idei első negyedéves adatok az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Házasság első látásra

Más csatorna volt a nézettebb hétköznap és hétvégén

Múlt héten a hétfőtől péntekig terjedő időszakot a TV2, a hétvégét az RTL nyerte. Összességében viszont megint a TV2 ért el jobb heti átlagot, amiben nagy szerepe volt a Házasság első látásra című műsornak. A...

Kellemes karácsonyi ünnepeket!

Minden Kedves Olvasónknak kellemes karácsonyi ünnepeket kíván a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu szerkesztősége!  

Jövőre is világsztárokkal jön az Örvényesvölgy Fesztivál

2025-ben június 27-29. között tartják a zalai dombok egyik legszebb, panorámás völgyében az Örvényesvölgy Fesztivált. A többszörös platinalemezes, világszerte népszerű LIGHTHOUSE FAMILY énekese, Tunde Baiyewu koncertje nyitja június 27-én a 3 napos fesztivál programját....

Így lehet felhőtlen a karácsonyi utazás

Karácsonyi fénybe öltözött a repülőtér 2. Terminálja. Az ünnepi hangulat megteremtése mellett a Budapest Airport kiemelt figyelmet fordít a karácsonyi időszakban megnövekedett forgalom kezelésére, hogy mindenki számára kényelmes és gördülékeny utasélményt biztosítson. Ennek részeként...

Rekordforgalommal zárhatja az évet a Budapest Airport

Rendkívül erős utasforgalmat regisztrált novemberben a VINCI Airports hálózatának részeként működő Budapest Airport; összesen 1 401 245 utas fordult meg a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, ami nemcsak a tavalyi adatot haladja meg 22 százalékkal, hanem az...

Don't Miss

Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak

Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...

Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével

Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...

Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on

Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...

Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét

Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...

Kisfilmmel ünnepel a Human Telex

Nem szokványos születésnap, nem szokványos ajándék: a Human Telex Advertising & Event teljesen házon belül készített egy filmet magáról, mindenkinek és maguknak. A filmben az időutazás és a fantázia találkozik az ügynökség értékeivel.A 35....