- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Éledezik a hazai cégek optimizmusa

A harmadik hullám okozta kihívások ellenére tovább javultak a hazai kis- és középvállalkozások következő egy évre vonatkozó várakozásai, derült ki a K&H kkv bizalmi...

Stagnálnak az albérletárak

A koronavírus-járvány kirobbanását követően gyakorlatilag egyik napról a másikra kezdtek el zuhanni az albérletárak Budapesten. Bár a visszaesés azóta mérséklődött, a korábbi szintektől még...

Nagyon utaznának már a magyarok

A megkérdezettek közel 72 százaléka jelezte, hogy tervez utazást idén, a belföldi célpontot választók körében sosem látott népszerűségnek örvend a Balaton és hatalmas lehetőséget...

Így vásárolunk a Jófogáson

Leginkább műszaki cikkeket, autófelszerelést, okostelefont, szerszámokat, bútorokat, ruhaneműket, könyveket, kerékpárokat, video- és gyerekjátékokat szoktak vásárolni a Jófogás felhasználói, akik okostelefonok, szerszámok és kerékpárok esetében...

Külföldön terjeszkednének a hazai startupok

A hazai startup ökoszisztéma életerős, a külpiacok felé orientálódik és épít a nagyvállalati partnereivel való, kölcsönösen előnyös együttműködésekre – derül ki a Startup Hungary...

Szigorúbb adóellenőrzésekre számítanak a cégek

A COVID-19 hatására szigorodó adóellenőrzésekre számít a közeljövőben a vállalatok többsége – derül ki az EY hatvan országban 1265 adó- és pénzügyi vezető bevonásával...

Egyre vonzóbb a befektetők számára a fenntartható működés

Világszerte vonzóvá váltak a fenntartható fejlődést elősegítő befektetések – mutat rá az EY 127 magántőke-társaság és 72 intézményi-befektető bevonásával készült globális kutatása. A megkérdezettek...

Felpörgette a műszaki cikkek online forgalmát a boltzár

Közel háromszor annyi online rendelés érkezett az Euronics műszaki áruházlánc webshopjába a tavaszi boltzár alatt, mint a tavalyi év azonos, már akkor is rekordokat...

A járvány után robbanhat a fluktuáció

Nagyot fordult a munka világa az elmúlt egy évben: miközben sokan továbbra is az irodákban birkóznak meg a maszkviseléssel és a koronavírus tesztekkel, még...

Szárnyal az ingatlanpiac

2021 márciusában, országosan 15630 ingatlan adásvétel bonyolódott, valamint 93 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból. Újabb rekorddal...

Vállalati technológiák segíthetik a távoktatást

Egy éve villámgyorsan kellett átállni az online oktatásra, ami kihívás elé állított minden érintettet, köztük az IT-háttérért felelős szakembereket is. Nekik kellett gondoskodniuk szinte...

Érdemes szakértőkhöz fordulniuk az induló vállalkozásoknak

Fokozatosan romlik Magyarországon az újonnan létrejövő vállalkozások túlélési aránya, közel minden harmadik cég az első öt évben elbukik. Ennek sokszor az az oka, hogy...

Triplázott tavaly a home office

Tavaly az elmúlt tíz év 2,9 százalékos átlagának háromszorosára, 8,6 százalékra nőtt a távmunkában vagy home office keretében dolgozók aránya Magyarországon a Központi Statisztikai...

Még magasabbak lehetnek a fizetések az IT szektorban

Tavaly, ahogyan a legtöbb iparág területén, úgy az IT munkaerőpiac területén is jelentős változások történtek, ami még a 2021-es évet is meghatározza. Van-e még...

Ilyennek látták az elmúlt egy évet a hazai munkavállalók

A magyar munkavállalók 29 százalékának nem okozott nehézséget a 2020 márciusa óta tartó időszak, 37 százaléka "hullámvasútként" élte meg jobb és rosszabb időszakokkal, míg...

Új vásárlótípust hozott létre az e-kereskedelem felpörgése

Az új technológiák iránti nyitottságának köszönhetően Közép- és Kelet-Európa e-kereskedelme a globális átlag feletti ütemben bővült az elmúlt évben (29,1%), így a régió akár...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Házasság első látásra

Más csatorna volt a nézettebb hétköznap és hétvégén

Múlt héten a hétfőtől péntekig terjedő időszakot a TV2, a hétvégét az RTL nyerte. Összességében viszont megint a TV2 ért el jobb heti átlagot, amiben nagy szerepe volt a Házasság első látásra című műsornak. A...

Kellemes karácsonyi ünnepeket!

Minden Kedves Olvasónknak kellemes karácsonyi ünnepeket kíván a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu szerkesztősége!  

Jövőre is világsztárokkal jön az Örvényesvölgy Fesztivál

2025-ben június 27-29. között tartják a zalai dombok egyik legszebb, panorámás völgyében az Örvényesvölgy Fesztivált. A többszörös platinalemezes, világszerte népszerű LIGHTHOUSE FAMILY énekese, Tunde Baiyewu koncertje nyitja június 27-én a 3 napos fesztivál programját....

Így lehet felhőtlen a karácsonyi utazás

Karácsonyi fénybe öltözött a repülőtér 2. Terminálja. Az ünnepi hangulat megteremtése mellett a Budapest Airport kiemelt figyelmet fordít a karácsonyi időszakban megnövekedett forgalom kezelésére, hogy mindenki számára kényelmes és gördülékeny utasélményt biztosítson. Ennek részeként...

Rekordforgalommal zárhatja az évet a Budapest Airport

Rendkívül erős utasforgalmat regisztrált novemberben a VINCI Airports hálózatának részeként működő Budapest Airport; összesen 1 401 245 utas fordult meg a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, ami nemcsak a tavalyi adatot haladja meg 22 százalékkal, hanem az...

Don't Miss

Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak

Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...

Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével

Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...

Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on

Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...

Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét

Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...

Kisfilmmel ünnepel a Human Telex

Nem szokványos születésnap, nem szokványos ajándék: a Human Telex Advertising & Event teljesen házon belül készített egy filmet magáról, mindenkinek és maguknak. A filmben az időutazás és a fantázia találkozik az ügynökség értékeivel.A 35....