- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Alapvető igény lett a home office

Miután a cégek és a dolgozók is megtapasztalták, hogyan tudnak a lehető leghatékonyabban működni a home office és a hibrid munkavégzés keretei között, mostanra...

Megviselte a háború az e-kereskedelmet

Globálisan 3 százalékkal, Európában 13 százalékkal estek vissza az e-kereskedelmi bevételek, az idei első negyedévben 2021 azonos időszakához képest. Magyarország az átlagot hozta, a...

Érdekes dolgok derültek ki a magyar férfiakról

Munkahelyválasztáskor a fizetés összegénél és a szakmai fejlődési lehetőségnél, jóval fontosabb a magas presztízsértékkel bíró állás és a fix munkaóra-szám — derült ki a...

Szorongást okoztak az utazási korlátozások

A magyarok kétharmada szerint az utazás és a nyaralás határozottan hozzájárul a mentális egészség javításához, és évi 1-2 utazás lenne elegendő ahhoz, hogy feltöltekezhessünk...

Kemény verseny folyik a fizikai munkásokért

Évről évre fokozódik a fizikai munkaerőért folytatott verseny, ezért mind a toborzás, mind a megtartás egyre nagyobb problémát jelent a hazai cégeknek. Az elmúlt...

Kicsit belassult az ingatlanpiac

2022 áprilisában, országosan 11 911 ingatlan-adásvétel bonyolódott, valamint 120 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A rendkívül...

Idén tovább erősödhet a fluktuáció

Újra a járvány előtti szinten, 32 százalék volt az átlagos fluktuáció Magyarországon 2021-ben. Amellett, hogy mélyült, kiszélesedett és a fehérgalléros dolgozók között is nagymértékben...

Mélyült a keresetek közötti szakadék a Covid alatt

Míg Budapesten 276 ezer, addig a falvakban 178 ezer forint volt a nettó kereset 2020-ban – derül ki a GKI Gazdaságkutató Zrt. által a...

A gyorsaságot is díjazzák az online vásárlók

A vásárlók több mint 60%-a szakította már meg online rendeléseit, ha a webáruház által felkínált házhoz szállítási időt túl hosszúnak találta – ez derül...

Megvannak a legvonzóbb munkahelyek, élen a LEGO

A LEGO bizonyult a legvonzóbb munkáltatónak idén a Randstad Awardon, amelyen már kilencedik alkalommal hirdették ki a győzteseket. A második idén a tavalyi győztes...

Egyre több az egyéni vállalkozó Magyarországon

Világszerte és Magyarországon is egyre több embert érdekel, hogy hogyan lehet vállalkozást indítani, sőt, hazánkban immár közel egy évtizede töretlenül nő az egyéni vállalkozók...

Idén is sokat költünk divatcikkekre

A következő hónapokban az inflációs környezet, az ellátási nehézségek és az ukrajnai háború ellenére sem várható jelentősebb visszaesés a régió divat webáruházainak forgalmában –...

Ausztriába és Olaszországba utaznak a magyarok

Az elmúlt két hónapban Ausztria és Olaszország volt a legnépszerűbb úti cél az online utasbiztosítást kötők körében. A többség városnéző utakon vett részt, és...

Kiderült, kik a legnépszerűbb szuperhősök

Ha szuperhősökről van szó, mindig felmerül a kérdés: Marvel vagy DC? Ha összehasonlítjuk az online említéseik számát, a Marvel 67,2 százalékkal vezet - kétségtelenül...

A magazinok és a híroldalak vonzzák a netezőket

A 15 év feletti magyar lakosok több mint háromnegyede – 77,65 százaléka – internetezik, ami több mint 6,4 millió embert jelent – derül ki...

Tovább nőtt a fizikai munkát végzők órabére

Az idei első negyedévben a fizikai munkát végző szak- és betanított munkások átlagos bruttó órabére gyakorlatilag elérte az 1500 forintos szintet – derül ki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Meghívták a Berlinale szakmai programjába a Ruben Brandt, a gyűjtő alkotóinak új filmtervét

A Nemzeti Filmintézet (NFI) gyártás előkészítési támogatásával készült MouMoush – A műanyagkirály című filmtervet meghívta a Berlinale keretében megrendezett European Film Market szakmai programja. A világsikerű Ruben Brandt, a gyűjtő csapatának nemzetközi koprodukcióban tervezett...

Karácsonyi adománygyűjtés az RTL magazinműsorában

2025-ben is jótékonysági különkiadással készül a Fókusz: december 23-án az RTL magazinműsora egész adását annak szenteli, hogy adományokat gyűjtsön a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet számára. A karácsony előtti nap különleges alkalom arra, hogy a nézők...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....