- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

A gyorsaságot is díjazzák az online vásárlók

A vásárlók több mint 60%-a szakította már meg online rendeléseit, ha a webáruház által felkínált házhoz szállítási időt túl hosszúnak találta – ez derül...

Megvannak a legvonzóbb munkahelyek, élen a LEGO

A LEGO bizonyult a legvonzóbb munkáltatónak idén a Randstad Awardon, amelyen már kilencedik alkalommal hirdették ki a győzteseket. A második idén a tavalyi győztes...

Egyre több az egyéni vállalkozó Magyarországon

Világszerte és Magyarországon is egyre több embert érdekel, hogy hogyan lehet vállalkozást indítani, sőt, hazánkban immár közel egy évtizede töretlenül nő az egyéni vállalkozók...

Idén is sokat költünk divatcikkekre

A következő hónapokban az inflációs környezet, az ellátási nehézségek és az ukrajnai háború ellenére sem várható jelentősebb visszaesés a régió divat webáruházainak forgalmában –...

Ausztriába és Olaszországba utaznak a magyarok

Az elmúlt két hónapban Ausztria és Olaszország volt a legnépszerűbb úti cél az online utasbiztosítást kötők körében. A többség városnéző utakon vett részt, és...

Kiderült, kik a legnépszerűbb szuperhősök

Ha szuperhősökről van szó, mindig felmerül a kérdés: Marvel vagy DC? Ha összehasonlítjuk az online említéseik számát, a Marvel 67,2 százalékkal vezet - kétségtelenül...

A magazinok és a híroldalak vonzzák a netezőket

A 15 év feletti magyar lakosok több mint háromnegyede – 77,65 százaléka – internetezik, ami több mint 6,4 millió embert jelent – derül ki...

Tovább nőtt a fizikai munkát végzők órabére

Az idei első negyedévben a fizikai munkát végző szak- és betanított munkások átlagos bruttó órabére gyakorlatilag elérte az 1500 forintos szintet – derül ki...

Az autókra és a játékokra panaszkodtak leginkább a magyarok

A veszélyes, nem élelmiszeripari termékekre vonatkozó nemzetközi Gyorsriasztási Rendszer 2021-es jelentése szerint az elmúlt évben a gépjárművekre és játékokra érkezett a legtöbb fogyasztói panasz....

Csökkenőben a lakásfelújítási láz

Az idei második negyedév elején a lakosság lakásfelújítási és -korszerűsítési tevei kissé visszaestek ugyan az első negyedévhez képest, de éves alapon még így is...

Tovább bővül a mobilcsere program

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) februárban meghirdetett mobilkészülék-csere programjában hetente többszáz régi készüléket cserélnek korszerűbbre a MediaMarkt áruházaiban a vásárlók. A műszaki...

Saját dolgozóik sodorják veszélybe a céges hálózatokat

Folyamatosan növekszik a cégen belülről érkező fenyegetések száma és költsége. Az amerikai Ponemon Institute felmérése szerint a vállalatok csaknem kétharmada évente több mint 40...

Legalább havi százezer forint hiányzik a magyarok zsebéből

A magyarok 33 százaléka állítja, hogy kényelmesen kijön a jövedelméből, ugyanakkor a válaszadók kétharmadának hiányos a családi kasszája - derült ki a Cofidis Hitel...

Nagyon megszaporodtak a zsarolóvírus-támadások

A megkérdezettek 66 százaléka szenvedett el zsarolóvírus támadást 2021-ben, Magyarországon ez az arány eléri a 76 százalékot – derül ki a Sophos globális felméréséből....

Kiderült, mennyi pénzt szeretnének a diákok

Öt év után újra megszondáztatták a 18-25 éves korosztályt: a Schönherz Iskolaszövetkezet a Z-generáció munkával, valamint megélhetéssel kapcsolatos vágyait és elvárásait térképezte fel. A...

Hatalmas veszteséget okoznak a csalások a kiskereskedelemben

A kiskereskedelmi ágazatban még sosem volt ilyen magas a csalásokból és visszaélésekből származó veszteségek szintje - derül ki a SAS adataiból. A termék visszaváltás...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyenek idén a céges karácsonyok

A magyarországi munkáltatók továbbra is kitartanak a céges karácsonyi szokások mellett: ahol korábban volt ünnepi esemény, ott döntő többségben idén is megrendezik, és mindössze a cégek elenyésző hányada hagyott fel ezzel a hagyománnyal. A...

Blaskó Nikolett és Turóczi András a Reklamátorban

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) Reklamátor podcastsorozatának legújabb, 15. epizódjában az ügynökségek kaptak főszerepet a Fókuszban az ügynökségek: hálózatban vagy függetlenül? címmel. Stúdióvendégek: Blaskó Nikolett, az ACG ügyvezetője, a MAKSZ elnöke és Turóczi András, a...

Duplázással sem lehetett a LinkedIn toplista élére kerülni

A LinkedIn népszerűsége az üzleti közösségben 2025-ben olyan robbanásszerűen nőtt, hogy Jelasity Radován, az Erste Bank vezérigazgatója még követőtáborát közel megduplázva is csupán egy helyet tudott előrelépni a LinkedIn TOP5 listáján. Az első helyet...

Az AS Roma főszponzora lesz a Wizz Air

Partneri megállapodást kötött a Wizz Air a Serie A-ban játszó AS Roma klubbal. Ez a légitársaság első, futballklubbal kötött szerződése. A megállapodás szerint a Wizz Air a klub főszponzora és hivatalos légitársasága lesz: ők...

Fontos díjat nyert el az ACG ügyvezetője

Az Art is Business „Év Felelős Vállalati Vezetője” díjat idén Blaskó Nikolettnek, az ACG ügyvezetőjének ítélték meg. Az elismeréssel olyan vezetőket tüntetnek ki, akik példamutató módon ösztönzik a művészet és az üzleti szféra közötti...

Digital Center

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...