Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Kutatás
- Hirdetés -
Tehetség, technológia, partnerkapcsolatok – erre esküsznek a legsikeresebb cégvezetők
A következő évek egyik legnagyobb kihívása a cégvezetők szerint a vírus miatt sok különböző helyről, irodában és otthonról, dolgozó munkaerő menedzselése lesz – derül...
Pénzügyeinket is a mesterséges intelligenciára bíznánk
2020 megváltoztatta a pénzhez való viszonyulásunkat: az emberek ma már jobban bíznak a technológiában, mint saját magukban, ha a pénzügyeik kezeléséről van szó –...
Rákapcsoltunk a napelemre
Egyre nagyobb teljesítményű napelemes rendszereket építenek be a magyar háztartások, az elmúlt években duplájára nőtt a telepített rendszerek mérete – derült ki a Huawei...
Még a bőrápolási szokásainkat is megváltoztatta a járvány
Az egészséges kinézet a “Zoom-korszak” fő értékévé vált; a hölgyek kétszer nagyobb eséllyel vásároltak bőrápolási termékeket a járvány kezdete óta. Ám dekorkozmetikumok helyett, melyet...
GDPR: Rengeteg bírságot fizettek a cégek
A hatálybalépés óta, 2020 végéig összesen több, mint negyedmilliárd euró, mintegy 90 milliárd forint GDPR bírságot vetettek ki az unió tagállamaiban, friss statisztikák szerint....
Türelmesebbek lettünk a neten
Az elmúlt egy évben érezhetően javult a magyarok társas kommunikációjának színvonala az online térben – ezt mutatja a Microsoft legfrissebb, az internetes veszélyeket és...
Így védhetjük meg az időseket a netes csalóktól
A nagyszülők, dédszülők körében nagyjából 820 ezren interneteznek már viszonylag rendszeresen, azaz legalább hetente belépnek a digitális világba, azonban kevésbé vannak tisztában a virtuális...
Roham indulhat az otthonfelújítási milliókért
Az Otthon-felújítási program kínálta lehetőségek a gyerekes családok körében hatalmas visszhangot váltottak ki. A GKI és a Masterplast közös kutatásának eredménye szerint az összes...
Nagyot nőhet a globális AI-piac
Míg a hétköznapi felhasználók egyelőre csak kóstolgatják a mesterséges intelligencia kifejezést, az AI és a gépi tanulás gyakorlatilag észrevétlenül vált mindennapi életünk egyik főszereplőjévé....
Durva áremelkedés jön az építőiparban
A keresletnövekedés és az alapanyagok drágulása miatt várhatóan az építőipari gyártott termékeknél is érezhető áremelkedésre lehet számítani márciustól.
Kovács Vilmos, a Kovi-Kő Térkőgyár ügyvezetője...
Minden ötödik gyerek veszélyben érzi magát a neten
Ötből egy gyerek nem érzi magát biztonságban az interneten - derül ki az InternetMost nevű kutatásból. Aktuális téma ez napjainkban, nem csak azért mert...
Egyre több helyen fizethetünk kártyával
A Mastercard friss adatai szerint 20 százalékkal nőtt 2020-ban a kártyaelfogadó terminálok száma Magyarországon, ez a növekedés pedig az egyik legnagyobb Európában. A fizetéstechnológiai...
Megváltoztatta a járvány a borturizmust
A szabadba és az online térbe helyezte át a borturizmus eseményeit a koronavírus okozta járványhelyzet, amely tartós trendnek bizonyulhat – véli Schieber Anita, a...
Behúzta a féket a reklámpiacon a szépség- és luxusipar
A közösségi távolságtartás továbbra is alacsonyan tartja a kozmetikumok és az illatszerek iránti keresletet, ami nem kedvez a szépségápolási és személyes luxuscikkek reklámozásának: az...
Kihívás előtt az e-kereskedelem
A magyar emberek nagy hányadának vásárlási szokásait változtatta meg a pandémia alapjaiban: az online vásárlók harmada mondta, hogy a jövőben már soha nem fog...
Minden ötödik magyar ingatlant venne
Az idei évben a felnőtt magyar lakosság ötöde tervezi ingatlan vásárlását, derült ki a Duna House és a Reacty Digital kutatásából. A leendő vásárlók...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Így változnak jövőre a Vodafone-számlák
A Vodafone Magyarország a korábbi évek gyakorlatának megfelelően, a jogszabály által biztosított, valamint az Általános Szerződési Feltételeiben (ÁSZF) meghatározott módon, a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) fogyasztói árindexe alapján meghatározott inflációkövető díjkorrekciót alkalmaz a kereskedelmi...
Új funkcióval erősített a gasztroportál
Ahogy ígérte a nemrégiben teljesen új dizájnba bújtatott gasztroportál, már jelentkezett is legújabb hasznos funkciójával. A Miből főznél? lehetőség kifejezetten ajánlott azokra az alkalmakra, amikor nem a boltba szaladnánk el, hanem az otthon éppen...
Durva adatok a magyar használtautó-piacról
A sofőrök többsége körültekintően vásárol, és kerüli a manipulált kilométerórájú vagy sérült járműveket, ám az autók más titkokat is rejthetnek. Egyes modellek például lényegesen többször váltanak tulajdonost, vagy gyakrabban éri őket baleset. A járműadatokkal...
Ezek a hajóutak a legnépszerűbbek karácsonykor
Karácsony másképp: a decemberi időszakban a Perzsa-öböl a Karib-szigetek és a Nyugat-Mediterrán térség a magyarok kedvence, ha hajóútról van szó. Az utazók többsége hétnapos hajóútra megy a télen. Az ünnepi időszak jellemzően drágább, de...
Karácsonykor véget ér Sissi története
Ahogyan megszokhattuk, karácsony tájékán debütál az Epic Drama csatornán a friss Sissi-évad – idén is így lesz, ám most utoljára: a 4. évaddal ugyanis lezárul a sorozat. A hat friss epizód december 26-ától esténként...
Don't Miss
Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével
Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...
Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on
Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...
Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét
Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...
Kisfilmmel ünnepel a Human Telex
Nem szokványos születésnap, nem szokványos ajándék: a Human Telex Advertising & Event teljesen házon belül készített egy filmet magáról, mindenkinek és maguknak. A filmben az időutazás és a fantázia találkozik az ügynökség értékeivel.A 35....
Olimpikonnal erősít az MBH Bank
Kós Hubert lesz az MBH Bank márkanagykövete a követkető két évben, az együttműködés részeként a sportoló számos alkalommal fog feltűnni a pénzintézet kampányaiban. Az olimpikon személyes részvételének központi témája a sport és a szurkolás...