Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Kutatás
- Hirdetés -
Home office: benézhet a főnök a nappalinkba
A munkáltatónak meg kell győződnie, hogy a dolgozói rendelkeznek a távmunkához szükséges feltételekkel, amiről akár személyesen is megbizonyosodhat - hívja fel a figyelmet a...
A járvány miatt spórolnak a magyarok
A koronavírus-járvány komoly, elhúzódó félelmet kelt a hazai háztartások körében, egyre többen aggódnak állásuk elvesztése miatt, és tartanak az év végi nagyobb kiadásoktól -...
Így alakulhat a hazai gazdaság a járvány után
A koronavírusválságot követő évtizedben a magyar gazdaságban jelentős növekedési potenciál van, amelynek eléréséhez egyes hazai vállalatoknak regionálisan, sőt európai szinten is számottevő pozíciókra kell...
A közösségi médiában erősítenek a divatágazatban működő webáruházak
A webshopok 42 százaléka szerint egy második teljes körű Covid-19 lezárás pozitív hatással lenne az üzletvitelre, és növekedéshez vezetne az értékesítésben – derül ki...
Nálunk csökkentek, Európában emelkedtek a lakásárak
Az európai országok többségében 2020. második negyedévében is emelkedtek a használt és új lakások árai. Az Eurostat módszerével számolt, 2015-höz viszonyított árszint még mindig...
Jövőre még több COVID-19 támadás várható
Még több COVID-19 támadás, kártékony programok és cyber-konfliktusok, az 5G és az IoT terjedésével kapcsolatos új veszélyek – a következő 12 hónapban ezek vezetik...
Halmozzák a streaminget az amerikaiak
Jelentősen megnőtt az elmúlt egy évben azoknak az amerikai háztartásoknak a száma, amelyek kettő, vagy annál is több streaming szolgáltatásra fizetnek elő egyszerre –...
Bíznak a bankjukban a magyarok
A digitális váltás közepette is sokan bíznak a bankokban és pénzügyi intézményekben – derül ki a Mastercard felméréséből. A magyarok több mint fele használ...
Még mindig sokan váltanak biztosítót
Alig több mint egy hete maradt az év végi évfordulós kötelező gépjármű-felelősségbiztosítással (kgfb) rendelkező autósoknak arra, hogy eldöntsék: elfogadják-e jelenlegi biztosítójuk ajánlatát a következő...
Kiderült mitől féltjük leginkább otthonainkat
Annak ellenére, hogy több időt töltünk a négy fal között, nem változott sok minden a lakásunkban, talán több muskátli került idén az ablakainkba. Abban...
Idén többet telefonáltunk és neteztünk
Körülbelül hatodával nőtt a hívás- és harmadával az internetforgalom 2020 első felében a koronavírus-járvány miatt, az SMS-ek száma viszont negyedével csökkent 2019 végéhez képest...
Ez kell a gyerekeknek a digitális oktatáshoz
Pedagógusoknak rendezett online konferenciát a Da Vinci TV a Telekommal közös digitális edukációs programja részeként. A Digitális Szuperhős elnevezésű online rendezvényen a „screenagerek” netezési...
Így vásároljunk mobilt az időseknek
Segítségkérés, ügyintézés, kapcsolattartás: egy friss, reprezentatív kutatás szerint a koronavírusjárvány következtében a hatvan év fölöttiek körében is megnőtt az igény a telefonáláson és sms-küldésen...
Egyre népszerűbb a mobilfizetés
Az európaiak fizetési szokásai hatalmas átalakuláson mennek keresztül. A vásárlók egyértelműen az érintésmentes fizetést részesítik előnyben, a Visa tapasztalatai szerint jelenleg a személyes fizetések...
Gyors 5G-forradalmat jósol az Ericsson
Az Ericsson előrejelzése szerint 2020 végére mintegy 190 millió 5G-s mobilelőfizetést használnak majd a mobilszolgáltatók ügyfelei világszerte, az új generációs hálózat térhódítása pedig minden...
Informatikusokat a legnehezebb toborozni
600 ezer forintot is megkereshet havonta egy kölcsönzött munkaerő - derül ki a Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetsége (MMOSZ) friss kutatásából.
A betanított munkások bruttó átlagkeresete...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Karácsonykor véget ér Sissi története
Ahogyan megszokhattuk, karácsony tájékán debütál az Epic Drama csatornán a friss Sissi-évad – idén is így lesz, ám most utoljára: a 4. évaddal ugyanis lezárul a sorozat. A hat friss epizód december 26-ától esténként...
Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével
Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...
Az év, amikor elkezdett helyettünk dönteni a mesterséges intelligencia
Néhány évvel ezelőtt még futurisztikusnak tűnt, hogy digitális asszisztensek támogassák a munkánkat, összegezzenek olyan adatokat, amelyeket nekünk évekbe telne átbogarászni, és ezen keresztül segítsenek nekünk összetett döntésekben. Mára viszont a legfejlettebb vállalatok olyan MI-ügynököket...
Ezek a filmek érkeznek 2025-ben a hazai mozikba
2025-ben is nagyszerű filmeket hozunk a magyar közönségnek: Angelina Jolie Pablo Larraín új életrajzi filmjében alakít csodálatosat (Maria), Nicole Kidman pedig Halina Reijn erotikus thrillerében nyűgözi le a közönséget (Jókislány). A konyha című színdarab...
Creator Awards 2024: ilyen volt a díjátadó gála
Oscar-gála jellegű eseményen díjazták a hazai kreátorszakma legjobbjait. A Creator Awards 2024 powered by MBH Bank idei díjátadó rendezvénye a tavalyi nagyszabású eseményre is rátett egy lapáttal.
Az idei vörös szőnyeges gálának a MOM Sport...
Don't Miss
Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével
Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...
Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on
Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...
Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét
Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...
Kisfilmmel ünnepel a Human Telex
Nem szokványos születésnap, nem szokványos ajándék: a Human Telex Advertising & Event teljesen házon belül készített egy filmet magáról, mindenkinek és maguknak. A filmben az időutazás és a fantázia találkozik az ügynökség értékeivel.A 35....
Olimpikonnal erősít az MBH Bank
Kós Hubert lesz az MBH Bank márkanagykövete a követkető két évben, az együttműködés részeként a sportoló számos alkalommal fog feltűnni a pénzintézet kampányaiban. Az olimpikon személyes részvételének központi témája a sport és a szurkolás...