A rövid és hosszú távú megtakarítások felértékelődtek a koronavírus-járvány hatására: mindenki, így a fiatalok számára is világossá vált, hogy egy hirtelen jött változás esetén...
A “Z” generáció TikTok-függő, és nem zavarja, ha kedvenc influenszerük márkákat is népszerűsít. Az iFaktor Agency influenszer-marketing ügynökség átfogó felmérése alapján a hazai 13-25...
A tévénézők túlnyomó többsége világszerte úgy véli, hogy a televíziós szórakoztatóiparnak a jelenleginél jóval többet kellene tennie azért, hogy hitelesebben mutassa be a különféle...
Elsősorban banki applikáción keresztül vásárolnak azok a fiatalok, akik érintésmentes fizetésre is használják a mobiljukat. A második helyen a Google Pay áll 42 százalékkal,...
A lakások felújítására és korszerűsítésére vonatkozó lakossági tervek az idei negyedik negyedévben is erősödtek – derül ki GKI és a Masterplast közös kutatásának eredményeiből,...
A Check Point Research által kiadott, harmadik negyedévre vonatkozó adathalászatot vizsgáló jelentés bemutatja, a hackerek mely brandeket utánozva kísérelték meg rávenni az embereket személyes...
A jól ismert személyes és a telefonos csalásokon túl, az internet és a közösségi média terjedésével újabb és újabb veszélyek leselkednek a gyanútlan áldozatokra....
Kontrollvesztett helyzeteket bemutató, pszichológiai alapú szimulációt készített a Lounge Group. A játékos teszt az Internet Hungary konferencián debütált, több mint 60 résztvevővel. A kitelepülés...
A Zöld Otthon Program indulását megelőző kivárás a múlté, és újra teljes sebességgel száguld az év eleje óta élénkülő újlakáspiac. Az országosan tapasztalható keresletnövekedéssel...
A 6-18 éves magyar gyerekek háromnegyede játszik videójátékkal, közülük minden negyedik naponta egyszer, minden nyolcadik viszont naponta többször is ezzel tölti az idejét. A...
Egy globális tanulmány szerint az emberek több mint 75 százaléka úgy érzi, hogy személyesen és szakmailag is megrekedt. A munkavállalók 88 százaléka szerint a...
Nagyjából minden tizedik magyar költ jelentősen nagyobb összeget mobiltelefonhasználatára a pandémia következményeként– derült ki a tarifacsomagok részrehajlásmentes összehasonlításával foglalkozó BillKiller friss reprezentatív kutatásából. Nem...
Az elmúlt pár év örökre megváltoztatta az irodahelyiségről alkotott véleményünket, hiszen a hagyományos íróasztal/fő megoldás már nem fenntartható, a folyamatosan változó igények és az...
Kevésbé érzik jól magukat a munkahelyükön a fiatalok. Legalábbis az idei második negyedévben 39 százalékra csökkent azoknak az aránya, akik megbecsültnek érzik magukat -...
Az év legforgalmasabb kiskereskedelmi időszaka – a Black Friday – miatt különösen aktuális lehet egy új felmérés, amely feltérképezi a technológia termékeket tudatosan vásárlók főbb szempontjait. Bár sokan elsősorban az elektronikai termékek árkedvezményeit használják...
Idén Bán Zoltán, a Net Média Zrt. vezérigazgatója végzett az élen a Marketing&Media magazin digitális Top 50 rangsorában. A 2024-es listavezető, a partizános Gulyás Márton a második helyen végzett, a harmadik pedig a Profession.hu...
A fővárosi lakáspiacon szinte példátlan változás történt, ami láncreakciót indíthat el Budapesten a következő hónapokban. Az ingatlan.com összeállítása szerint a XV. kerületben a panellakásokkal szinte azonos áron elérhető új lakások kerültek piacra nagy mennyiségben...
Egy új kvalitatív kutatás szerint a mai 45 év feletti, sikeres magyarok egy "belső kontrollos" generációt alkotnak, akik aktívan és tudatosan alakítják saját egészségüket, mert a szüleiktől erre semmilyen mintát nem kaptak. A kutatásból...
A 2025 harmadik negyedévében Budapesten értékesített minilakások, vagyis a 16-22 négyzetméteres ingatlanok továbbra is a befektetési célú piac sajátos szegmensét alkotják. A Duna House adatai alapján az értékesítések döntő többsége korábbi befektetések realizálásához kapcsolódott,...
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait több kategóriában is elismerték a Consumer Technology Association (CTA) szervezet által odaítélt CES 2026 Innovációs Díjakkal. Idén a vállalat mobilkommunikációs, szórakoztatóelektronikai, háztartási és félvezető fejlesztései is a legjobbak...
Az önálló tervezésre, cselekvésre és tanulásra képes AI-agentek, avagy MI-ügynökök alkalmazása gyorsabban terjed a vállalatoknál, mint a mesterséges intelligencia bevezetése. A vállalatok 35 százaléka már kísérletezik MI-ügynökökkel, további 44% pedig a közeljövőben tervezi a...
Az utóbbi hónapokban újra megjelentek azok az észak-koreai hackercsoportok, amelyek hamis személyazonossággal, távmunkásként próbálnak bejutni nyugati és európai vállalatokhoz – köztük IT- és technológiai cégekhez is. A Google Threat Analysis Group szerint ezek az...
A technológiai vállalat bejelentette a 2025-ös HUAWEI XMAGE fotóverseny nyerteseit, és megnyílt a „A világ, te és én” című éves kiállítás a párizsi Grand Palais-ban, a világ egyik legjelentősebb fotóművészeti eseményével, a Paris Photo-val...
Az AI ma gyorsabban változtatja meg a munkát, a döntéshozatalt és az egyes iparágakat, mint ahogy arra a vállalatok többsége reagálni tudna – ez volt a TECHXPO 2025 nyitónapjának egyik legfontosabb üzenete. A Budapesten...