- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Nagyon megugrott az álláskeresők száma a Google-ön

Erősen érződik a munkaerőpiacon a koronavírus-járvány hatása. Hazánkban közel százezerrel többen kerestek idén munkát a Google-ön, mint 2019-ben. 2020. szeptemberében a Nemzeti Foglalkoztatási Szolgálat gyorsjelentése...

Erre érdemes figyelniük a hirdetőknek

A médiumok nem helyettesítik, hanem kiegészítik egymást – derül ki az Atmedia kutatásából. A televízió megnyugvást, biztonságot ad, és segíti a társas szükségletek kielégítését,...

Felpöröghet a lakáspiac

Az elmúlt hetekben bejelentett otthonteremtési támogatások jelentős fellendülést okozhatnak a lakás és hitelpiacon egyaránt a Duna House elemzése szerint. Az újépítésű kedvezményes lakásáfa a...

Célkeresztben az iskolák

A magyar iskolák sincsenek biztonságban a digitális bűnözők akcióival szemben. A rosszindulatú támadások száma az oktatási intézmények esetében is roppant magas, a terhelés pedig...

Elméletben környezettudatosabbak a magyarok

A magyar háztartások több mint fele jóval fontosabbnak tartja a környezetet kímélő megoldások alkalmazását az energiafelhasználásban, a vízfogyasztásban és a hulladék kezelésében, mint hat...

Így alakította a COVID a vásárlóerőt

2020-ban egy átlagos európai polgárnak 773 euróval kevesebb, azaz 13.894 euró áll rendelkezésére elkölthető jövedelemként. A vizsgálatban résztvevő 42 ország között azonban jelentős eltérések...

Tovább romlottak a fogyasztói várakozások

A GKI konjunktúraindexe októberben – két hónapos, hibahatáron belüli csökkenés után – kissé emelkedni tudott, de így sem érte el júliusi szintjét. A GKI...

Erősödik a blockchain-technológia

A blockchain-technológia alkalmazását sokan még mindig a kriptovaluták körére határolják be, pedig az élet számos területén képes teljesen átalakítani az eddig megszokott folyamatokat. A...

Megváltoztak a vaterázási szokásaink

Mivel hiánycikk volt, szájmaszkot, folyékony szappant és kézfertőtlenítőt március végén vásároltak a legnagyobb számban a Vaterán, de szeptember első felében, a járványügyi szigorítások bejelentésekor...

Egyre inkább elengedhetetlen a digitalizáció az üzleti sikerhez

A vállalkozások 87 százaléka szerint az IoT megoldások alkalmazása elengedhetetlen a jövőbeni sikerekhez. A Vodafone Business közzétette a globálisan közel 1700 vállalkozás bevonásával készült IoT...

Így alakította át a pénzügyi vezetők célkitűzéseit a járvány

Míg tavaly a szakemberhiány miatt aggódtak leginkább, addig idén egyértelműen a COVID-19 miatti gazdasági bizonytalanságot értékelik a legnagyobb külső kockázatnak a hazai pénzügyi vezetők...

Szakembert is a neten keresnek a magyarok

Honlap, felhasználói értékelések, online elérhetőség, átlátható módon feltüntetett árak és díjak azok a kritikus tényezők, amelyek a legtöbbet nyomják a latban, amikor a magyarok...

Verhetetlen a rántott hús

Ha frissensültekről van szó, akkor a magyarok továbbra is a rántott hús szerelmesei, legalábbis a Falatozz.hu ételrendelő portál toplistája szerint. Idén az összes rendelés...

Nagyot változott a munkaerőpiac

Átlagosan 40 százalékkal többen jelentkeztek a Profession.hu-n meghirdetett pozíciókra idén a harmadik negyedévben, mint egy évvel korábban. Az állásportál összesítése szerint a legnagyobb érdeklődés...

Felpörgött a digitális gazdaság a Covid-19 járvány alatt

Majdnem kétszer olyan gyorsan nőtt Kelet-Közép-Európában a digitális gazdaság a pandémia első öt hónapjában, mint az elmúlt két évben – derül ki a McKinsey...

Ismét csúcson az e-kereskedelem

Meredek emelkedésnek indult az e-kereskedelmi forgalom szeptember végén. Az e-kereskedelem árbevétele szeptember végén meghaladta a koronavírus első hulláma utáni májusi csúcsot. Pedig a java...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így változnak jövőre a Vodafone-számlák

A Vodafone Magyarország a korábbi évek gyakorlatának megfelelően, a jogszabály által biztosított, valamint az Általános Szerződési Feltételeiben (ÁSZF) meghatározott módon, a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) fogyasztói árindexe alapján meghatározott inflációkövető díjkorrekciót alkalmaz a kereskedelmi...

Új funkcióval erősített a gasztroportál

Ahogy ígérte a nemrégiben teljesen új dizájnba bújtatott gasztroportál, már jelentkezett is legújabb hasznos funkciójával. A Miből főznél? lehetőség kifejezetten ajánlott azokra az alkalmakra, amikor nem a boltba szaladnánk el, hanem az otthon éppen...

Durva adatok a magyar használtautó-piacról

A sofőrök többsége körültekintően vásárol, és kerüli a manipulált kilométerórájú vagy sérült járműveket, ám az autók más titkokat is rejthetnek. Egyes modellek például lényegesen többször váltanak tulajdonost, vagy gyakrabban éri őket baleset. A járműadatokkal...

Ezek a hajóutak a legnépszerűbbek karácsonykor

Karácsony másképp: a decemberi időszakban a Perzsa-öböl a Karib-szigetek és a Nyugat-Mediterrán térség a magyarok kedvence, ha hajóútról van szó. Az utazók többsége hétnapos hajóútra megy a télen. Az ünnepi időszak jellemzően drágább, de...

Karácsonykor véget ér Sissi története

Ahogyan megszokhattuk, karácsony tájékán debütál az Epic Drama csatornán a friss Sissi-évad – idén is így lesz, ám most utoljára: a 4. évaddal ugyanis lezárul a sorozat. A hat friss epizód december 26-ától esténként...

Don't Miss

Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével

Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...

Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on

Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...

Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét

Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...

Kisfilmmel ünnepel a Human Telex

Nem szokványos születésnap, nem szokványos ajándék: a Human Telex Advertising & Event teljesen házon belül készített egy filmet magáról, mindenkinek és maguknak. A filmben az időutazás és a fantázia találkozik az ügynökség értékeivel.A 35....

Olimpikonnal erősít az MBH Bank

Kós Hubert lesz az MBH Bank márkanagykövete a követkető két évben, az együttműködés részeként a sportoló számos alkalommal fog feltűnni a pénzintézet kampányaiban. Az olimpikon személyes részvételének központi témája a sport és a szurkolás...