Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Kutatás
- Hirdetés -
Elbizonytalanodtak a legnagyobb hirdetők
A világ legnagyobb márkáinak akár közel harmada is úgy dönthet, hogy megszünteti vagy csökkenti a hirdetéseit a közösségi média felületeken a WFA friss felmérése...
Az online vásárlást vizsgálta az NMHH
A magyarok már a járvány előtt is rendszeresen használták az internetet különböző ügyeik intézésére, derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) piackutatásából....
Nagy szerep jut a magáncégeknek is a zöld megújulásban
A magyarok több mint 50 százaléka nem hallott még az Európai Zöld Megállapodásról (European Green Deal), a név 25 százalékuknak ismerősen cseng, de a...
Egyre nagyobb tévét veszünk
A háztartásokban világszerte egyre nagyobb televíziók jelennek meg, az átlagos méret az elmúlt öt évben 40-ről közel 48 colosra nőtt, ez pedig a magyar...
Ilyen lehet a közlekedés jövője
Napjainkban számos olyan autóipari technológiai fejlesztés van folyamatban, amelyek alapjaiban formálhatják át a jelenlegi közlekedési szokásokat. Az ágazat így a következő évtizedben gyorsabb és...
Felpörgette a kiskereskedelmet a járvány
A Covid-19 pandémia drámai hatást gyakorolt a kiskereskedelemre: a visszafogott évkezdet után 9,8 százalékos nominális növekedést produkált a szektor 2020 első negyedévében az előző...
Nem rengette meg a járvány az IT-piacot
Az informatikusok 75 százaléka hatékonyan tudta végezni munkáját a járvány alatti home office-ban - derül ki az IThon.info felméréséből.
Az IThon.info információs platform a koronavírus...
Változások a munkaerőpiacon
Alkalmazkodóképesség, nyitottság az új ismeretek és kiemelten a technológia világa iránt – a magyar top vállalatok 90 százaléka számára informatikai eszközöket és megoldásokat biztosító...
Ilyenek a jövő munkahelyei
A munka és a mód, ahogyan dolgozunk, mindannyiunk életében komoly változásokon esett át az elmúlt hónapok során. A koronavírus-járvány megmutatta a munka kapcsán már...
Változások jönnek a lakásbérlet-piacon
Budapesten bár a legnagyobb mértékben nőttek a bérleti árak az előző évhez képest, még így is az európai nagyvárosok közötti sorrendben hátul szerepel –...
Felpörgette a fotózási kedvet a járvány
A Kingston hazai felmérésében részt vevők egyharmada készített több felvételt a karantén idején, és ugyanennyien osztanak meg azóta is több képet/videót ismerőseikkel.
A koronavírus az...
Akár egymilliót is kerestek a futárok
A koronavírus-járvány egyik legfontosabb munkaerő-piaci tanulsága, hogy a projektszemléletű gondolkodás és az atipikus foglalkoztatási formák rendszerszintű alkalmazása jelenthet egzisztenciális garanciát, rugalmasságot és versenyelőnyt –...
Még mindig döcög a PSD2
Bár a második pénzforgalmi irányelv (PSD2) igen komoly változásokat hozott, és a hatálybalépés óta sok új lehetőség nyílt meg, a körülmények és fejlesztési hiányosságok...
Viharosan indult a nyár
Az utóbbi években tapasztaltakhoz hasonlóan június közepén a viharos időjárás állt a híradások középpontjában. Az Allianz Hungária eddig csaknem négyezer kárbejelentést regisztrált, és kárszakértői...
Nagyvárosokba terelődik a vásárlóerő
Egyre inkább a nagyvárosok, megyeszékhelyek felé terelődik a fizetőképes kereslet a GKI adatai szerint. A járvány sok változást felgyorsított, a reklámköltésekre negatív hatással volt....
Így változtak a munkajogi szabályok
A veszélyhelyzet megszüntetével a korábban bevezetett különleges munkajogi szabályok megszűnnek, de egy részük még július 1-ig alkalmazható.
A jogszabályváltozásokat Dr. Óváry-Papp Nóra és dr....
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Már most érdemes lecsapni a legjobb nyári táborokra
A nyári szünet tervezése idén korábban kezdődik, mint valaha! A Táborfigyelő friss kutatása szerint a szülők harmada már februárban kiválasztja a gyermeke számára a tökéletes nyári tábort. Itt a sorrend, mi alapján választunk tábort...
Bárki megtervezheti a Cup Revolution poharait
A tavalyi nagy siker után ismét grafikai pályázatot indít Magyarország elsőszámú újrahasználható pohárrendszere, a Cup Revolution. A terveknek Magyarország 11 turisztikai térségének valamelyikéhez kell kapcsolódniuk, a cél ugyanis az, hogy a fiatalok fesztiválozás, bulizás...
Itt a nagy pizzakörkép
Változatlanul az olaszkolbászos pizza a legnépszerűbb Magyarországon – derül ki a Pizza Hut legfrissebb adataiból, de szorosan mögötte a megosztó hawaii pizza áll. A legtöbb ananászos pizzát a cég egyik budapesti étterméből rendelték. Az...
Rekordszinten a fiatalok jövedelme
A fiatalok átlagos havi nettó jövedelme 234 ezer forintra nőtt a múlt év végére, szemben az egy évvel korábbi 200 ezres szinttel. 2019-hez viszonyítva meg is duplázták az összeget a K&H ifjúsági index szerint,...
Rajtol a Darts Premier League a Sport TV-n
Ma indul a 2025-ös Darts Premier League a Sport TV-n. A nyitónap negyeddöntőinek slágermérkőzésén a darts történetének legfiatalabb világbajnoka, Luke Littler a pár héttel ezelőtti vb-döntőt megismételve, a háromszoros világbajnokkal, Michael van Gerwennel méri...
Don't Miss
Tanácsadókkal bővített a LoungeComm
Négy fővel bővült az elmúlt fél évben a Lounge Communication szakembergárdája.Egy építőipari cég kommunikációs vezetői pozícióból érkezett a LoungeComm csapatába Gyepes Mónika, aki az elmúlt négy évben a vállalati pr-ért, külső és belső kommunikációért...
Új kategóriákkal bővül a Flash Award
A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) idén 3. alkalommal is meghirdeti a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplői számára létrehozott Flash Award by MaReSz szakmai díjpályázatot. Az egyre népszerűbb verseny célja, hogy elismerje az...
A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly
Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...
Új megbízást kapott az Astoria Agency
2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...
Új vezetővel erősít a DDC
2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...