A koronavírus válság okozta pandémiás helyzet hatására a távmunka elkerülhetetlenül a mindennapok részévé vált. Annak érdekében, hogy teljesebb képet kapjunk a vállalatokra gyakorolt hatásokról,...
Bőven a szegmens összes hirdetési kiadására becsült 4 százalék feletti ütemben, éves szinten 7 százalékkal növelhetik a digitális csatornákra fordított reklámköltéseiket 2023-ig az FMCG...
A Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetség tagvállalatainak önkéntes vállalásai nyomán 2010-2020 között összesen 43 százalékkal csökkent a hazai üdítőitalok és gyümölcslevek átlagos cukor-...
Erősödő üzleti bizalom, a hazai befektetők dominanciája az ingatlanpiacon és az ipari ingatlanok iránti töretlen bérlői kereslet – ezek jellemezték 2021 első negyedévét a...
Az e-kereskedelem növekedése világszerte felgyorsult, és erre a trendre Latin-Amerika sem volt immunis. Ennek ellenére a térségben továbbra is alacsony az elterjedtségi szint, és...
Áprilisban megközelítette tavaly márciusi, vagyis még a járvány okozta nagy zuhanás előtti szintjét a GKI konjunktúraindexe. A felmérés szerint az üzleti várakozások még minimálisan...
Az ingatlan bérleti díjak közel fél éves zuhanás után stabilizálódtak, de messze elmaradnak a koronavírus járvány előtti csúcstól. A bérleti piacot változó mértékben érintették...
A koronavírus-járvány elleni védekezés miatt több mint egy éve élünk korlátozások között, ezért az intézkedések feloldásával költekezési lázra lehet számítani. A szolgáltatóiparban mindenki azon...
Egy lakás vásárlása komoly anyagi megterhelést jelent a legtöbb háztartás számára. Nemcsak az önerő előteremtése, hanem a lakáshitel törlesztése is nehézséget okoz. A KSH...
A járvány negatív hatása lassan enyhülni látszik a hazai kis- és középvállalkozások körében, ugyanis a második hullámhoz képest mérséklődött azok száma, akiknek csökkent az...
Azt hihetjük, hogy a koronavírus miatt megváltozott mindennapok következtében bolygónk kicsit fellélegezhetett, azonban továbbra is okos döntésekre van szükség ahhoz, hogy enyhíthessük a klímaváltozás...
Nagy számban adtak túl a régi háztartási nagygépeken és hűtőszekrényeken a magyarok a járvány alatt – derül ki a MediaMarkt műszaki áruházlánc és az...
Idén tavasszal jóval több kerti és mezőgazdasági termék talált gazdára az online piactéren, mint a járvány tavalyi kezdetekor vagy a pandémia előtti évben. Jelenleg...
A DataHouse frissen közzétett előzetes adatai szerint a hazai használtautó-piacon mintegy 58 500 személygépkocsi cserélt gazdát márciusban. Ez az érték hat százalékkal marad el...
Megérkezett az HBO Max 2026-os promóciós videója, amelyben exkluzív jeleneteket láthatóak az Eufória, a Sárkányok háza új évadaiból és betekintést kaphatunk abba is, hogy milyen új sorozatok érkeznek majd a streaming platformra.
A HBO...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....
Az ibis The Go Getters címmel közösségi médiás minisorozatot indít, amelyben öt barát – mindannyian igazi filmesek és alkotók – próbál újra találkozni egy hétvégére Budapesten. A vezető globális economy hotelmárka merész innovációval lép...
Jelentős mérföldkőhöz érkezett a hazai logisztikai szektor: a GLS Hungary megnyitotta automatahálózatát más szolgáltatók előtt, és a DPD Hungary az első partner, amely belép ebbe a rendszerbe. Ennek köszönhetően a jövőben a DPD csomagok...
Az ünnepi időszakban a személyes kapcsolatok még nagyobb jelentőséget kapnak. A Honor új kampánya a valódi emberi kapcsolatok erejére és a támogató technológia fontosságára hívja fel a figyelmet. A kampány középpontjában a márka 2025...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...
A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...
Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...