- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Jól állunk az önvezető autózás terén

Mennyire állunk készen az önvezető autók közforgalomba való tömeges bevezetésére? A KPMG elemzői 30 országot találtak arra alkalmasnak, hogy érdemben vizsgálják az önvezetési technológia...

Ez lehet a kiút a válságból

Látványos megtérülésre számíthatnak a gazdasági krízisre gyors portfólió-felülvizsgálattal reagáló vállalkozások – mutat rá az EY nemzetközi tanulmánya. A globális válságból való kilábalás során a...

Így rádióznak a budapestiek

A fővárosiak 17 százaléka nem hallgat rádiót, de 60 százalékuk akár naponta többször is bekapcsolja az adást – derül ki az Opinio applikációval készített...

Így segítik egymást a magyarok

Rendszeres jótékonyság helyett inkább akkor adakozunk, amikor a helyzet megkívánja, és értesülünk a lehetőségről, túlnyomórészt pedig a rászoruló és a beteg embereknek segítünk tárgyi...

Rengeteget költöttek a SZÉP kártyások

Erős nyári szezonra számíthat a belföldi turizmus az OTP SZÉP kártya június-júliusi eredményei alapján. A több mint másfél millió kártyabirtokos a nyár első két...

A Google a pályakezdők álma

Idén a legtöbb pályakezdő a Google-höz menne dolgozni, de sokan választanák a Boscht és a Telekomot is. A Zyntern.com 2020-as kutatásából az is kiderül,...

Felülírta a diákok terveit a járvány

Az idei nyárra eredetileg tervezett külföldi nyaralások és belföldi fesztiválok helyett elsősorban barátaikkal találkoznak vagy otthon ütik el az időt a hazai egyetemisták és...

Jól teljesítenek a hazai hírközlési hálózatok

A fogyasztók elégedettek a hazai hírközlési hálózatokkal a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) piackutatása szerint: általában négyötödös osztályzatot adtak az internet sebességére, a...

Egyre kevésbé tartunk a mesterséges intelligenciától

A Kaspersky megbízásából készült Magyarországon végzett, a mesterséges intelligencia (AI) hatásait vizsgáló kutatás azt mutatta, hogy a magyarok között egyre kevésbé jellemző (39%) a...

Már sosem vásárolunk úgy, mint a járvány előtt

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából....

Magukhoz tértek a nagyvállalatok

A Global Top 100 rangsorban szereplő vállalatok piaci tőkeértéke 2020 júniusában mindössze 1 százalékkal (335 milliárd dollárral) maradt el a 2019. decemberi érték mögött....

Erre futja ma 20 millióból az ingatlanpiacon

A főváros és a vidéki települések ingatlanárai között továbbra is jelentős különbségek vannak, hiszen míg a budapesti átlagárat nézve egy 32 négyzetméteres lakást lehet...

Ezekkel a kihívásokkal küzdenek a kkv-k

A kis- és középvállalkozások mintegy negyede függesztette fel működését 2020 januárja és májusa között a Covid-19 járvány hatásai miatt a Facebook, a Világbank és...

Így védhetőek meg távolról is a bizalmas adatok

2020 első félévében munkavállalók millióit kényszerítette a világjárvány arra, hogy villámgyorsan áttérjenek az otthoni munkavégzésre. A Lenovo által készített, „Technológia és a munka fejlődő...

Fontos szerep jut a mobilszolgáltatóknak a jövő logisztikájában

A fogyasztók és vállalati ügyfelek részéről is egyre jelentősebb igény mutatkozik a gyors szállítási szolgáltatások iránt, ami számos technológiai és logisztikai kihívás elé állítja...

Így változnak a fogyasztási trendek

A tömegfogyasztást egy egészség- és környezettudatosságot előtérbe állító posztmodern forma váltja fel, amelynek kulcsszereplője az aktivista fogyasztó – ez az egyik legfontosabb megállapítása a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....