Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Kutatás
- Hirdetés -
Online bankok felé fordulhatnak az ügyfelek
Bíznak a bankjukban a magyarok, de egyre többen fordulnának kizárólag online elérhető pénzintézetekhez – mutat rá az EY 3600 fő megkérdezésével készült kelet-közép-európai régiós...
Kedvező ajánlat kell, és e-autóra váltanak a magyarok
Kedvező ajánlat esetén a magyar autóvezetők csaknem 60 százaléka elgondolkodna elektromos vagy tölthető hibrid autó vásárlásán, 9 százalékuk pedig a költségektől függetlenül is azt...
Az RTL-ben bíznak leginkább a magyarok
Megdöbbentő méreteket öltött az emberek bizalmatlansága a médiumokkal szemben, a hírfogyasztók mindössze 42 százaléka bízik bennük világszinten a Reuters Institute friss elemzése alapján, ami...
Nálunk a nőkre marad a neheze
A magyar háztartások 95 százalékában minden bizonnyal idén is megtartották a tavaszi nagytakarítást, de az ilyenkor felmerülő feladatokat valószínűleg kevéssé osztották meg a családokban...
Hatalmas bírságra számíthatnak az autógyártók
Az Európában új autót értékesítő autógyártók összesen 34 milliárd Eurónyi bírságot lennének kénytelenek befizetni, ha az Európai Unió által meghatározott 2021-es CO2-célokat ma akarnák...
Ők is veszélyben vannak a neten
Az idősebb generáció megfelelő technikai felkészültség hiányában egyre kiszolgáltatottabb, sokan leginkább családtagjaiktól kérnek segítséget – derül ki a Kaspersky új, Magyarországon végzett kutatásából. A...
Mobilos fordulat a médiafogyasztásban
Az idén egy átlagos felhasználó 33 napot tölt majd mobilos böngészéssel – derül ki a Zenith friss, a médiafogyasztási szokásokat vizsgáló elemzéséből. A televízió...
Majdnem minden második munkavállaló elégedetlen a munkahelyével
Frusztráltak, elégedetlenek, túlterheltek, de a stresszkezelésben nem jeleskednek a hazai munkavállalók, ami egyenes út lehet az úgynevezett munkahelyi kiégés felé, derül ki a Workania...
A média és a divat tarol a hazai Instagram követők között
Média- és divatmárkák gyűjtötték a legtöbb hazai követőt az Instagramon – derült ki a Magyar Insta Brandlista iparági összesítéséből. A Top100-as rangsor brandjeinek 29%-a...
Nyitottak a magyarok a banki innovációkra
Hét ember közül hat havonta legalább egyszer használ digitális banki megoldásokat, 38 százalékuk pedig heti vagy napi rendszerességgel – derül ki a Mastercard megbízásából...
Már a reggelinél is csak a mobil a társunk
Bár szinte mindenki szerint fontos, hogy együtt reggelizzen a család, illetve a közös reggeli jó alkalom a minőségi együtt töltött időre, a hétköznapokban a...
Évi 13 milliárdot költünk deókra
Értékben nyolc százalékkal nőtt az izzadásgátló termékek forgalma a hazai kiskereskedelemben 2018. május és 2019 áprilisa között: 13 milliárd forint fölött költöttek rá a...
Ezért szeretjük a helyi termékeket
Az Európai Unió állampolgárai kedvelik és keresik is a helyi termékeket – derül ki a Cetelem Körkép kutatásból. Országonként nagy eltérések vannak abban, hogy...
Őrület: már a nyaralásnál is az Insta a döntő
A negyven év alattiak kétharmada világszerte a közösségi médiumokban közzétett posztokból merít ötleteket a nyaraláshoz, a tizenévesek pedig tízből hatan az alapján választanak úticélt,...
Lehet zöldebb az informatika is
Az IT és a környezetvédelem csak látszólag összeegyeztethetetlen fogalmak: néhány egyszerű intézkedéssel ezen a területen is tehetünk a fenntartható jövőért.
„Mindannyian tudjuk, hogy az IT...
Visszaesés az ingatlanpiacon
Idén májusban, országosan 12.869 ingatlan adásvétel bonyolódott a Duna House havi Tranzakciószám Becslése (DH-TB) szerint. Ez kevesebb az ilyenkor szokásosnál.
Májusban a szokásosnál kevesebb ingatlanpiaci...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Az online vásárlóknak is egyre fontosabb a tudatos szépségápolás
A bőr- és szépségápolási termékek forgalma jelentősen, 25 százalékkal nőtt az elmúlt egy évben a Kifli.hu-n – derül ki az online szupermarket friss adataiból. Ennek legfőbb oka vásárlók egyre tudatosabban választanak, a szezonális termékek...
Több országban lesz magyar felirat a mekis kólás poharakon
Júliustól világszerte több ország McDonald’s éttermeiben találkozhatnak a vendégek a McDonald’s és a Coca-Cola évek óta népszerű pohárkampányának új kiadásával – a 2025-ös széria különlegessége, hogy az ikonikus üdítős poharakon idén magyar nyelvű felirat...
5G élmény a balatoni versenyen
Július 10-én reggel 9 órakor rajtol el Balatonfüredről az 57. Kékszalag Raiffeisen Nagydíj, Európa legrégebbi és leghosszabb tókerülő vitorlásversenye, amelyet a Telekom idén minden eddiginél közelebb hoz a nézőkhöz, akár a helyszínen, akár otthonról...
Szeretik a nyaralók a SZÉP kártyát
Bár minimálisan csökkent a SZÉP kártya népszerűsége, még mindig a második legnépszerűbb cafeteria-elemként tarthatjuk számon. A K&H kkv bizalmi index 2025 első negyedéves kutatási adatai szerint minden tizedik cégnél biztosítanak ilyen béren kívüli juttatást....
Új műsor indul a Sláger FM-en
Kajdi Csaba Mautner Zsófival közösen vezeti majd a Sláger FM reggeli műsorát.Többéves barátság köti össze Mautner Zsófit és Kajdi Csabát, akiknek útjai már a Sláger FM hullámhosszán is kereszteződnek. A páros minden pénteken kisüt-főz...
Digital Center
Sokat tehetnek a nők egészségéért az okosórák
A testünk egy változó, alkalmazkodó és finomhangolható rendszer, és ha megtanulunk rá jól figyelni, életminőségünk is érezhetően javulhat. A ciklusszinkron-tudatos életmód épp erre épít: a nők ciklusuk szakaszait megismerve optimalizálhatják a napi rutinjaikat, a...
Így vigyáz az adatainkra a Samsung
A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...
Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung
A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...
Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One
A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...
Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától
Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...