Minden második ember kifejezetten készül a vásárlásokra, a legtöbben utazásokat és élményeket akarnak venni ezen a napon – derül ki a Bónusz Brigád és...
Bár kutatások szerint 15 percnyi egyéni, online tanulás hatékonyabb, mint 45 perc csoportos tanulás, a Coca-Cola Magyarország #énjövőm programjának tapasztalatai azt mutatják, hogy Magyarországon...
A vevők évről évre nagyságrendileg ugyanazt az összeget költik ajándékokra, annak ellenére, hogy a KSH adatai szerint a fogyasztói árak folyamatosan nőnek – derült...
Tíz cég közül nyolc érzékelt gazdasági lassulást az elmúlt fél évben német nyelvterületen. Ennek megfelelően elindultak a takarékossági programok, ám ezek között a legritkább...
A Cartoon Network nemcsak Magyarországon, hanem a világ számos más országban is sokadjára indítja el bántalmazás elleni kampányát, amelynek jelszava: „Aki ver, az nem...
Vajon mennyi idő alatt lehet betölteni egy megüresedő állást ma Magyarországon? A Profession.hu legfrissebb adatai szerint a tapasztalt szakértők, vezetők esetében a kiválasztási folyamat...
Világunk soha nem látott iramban növekszik, így rendkívül fontos pontosan előjelezni azokat a kihívásokat, melyekkel a következő öt éveben szembesülünk majd: rövidülő termékciklusok, hálózatosított...
Egész Európában Magyarországon a legalacsonyabb a környezetvédelem ügyének képviselete. A jogszabályok száma olyan ütemben növekszik, hogy alig tudják követni és betartani őket a hazai...
Évről-évre bizakodóbb a PR szakma az ICCO nemzetközi kutatása alapján. Az optimizmus mellett egy másik fontos érték is megjelenik: az etikus magatartás, üzleti viselkedés...
A játékosok számának növekedése, a pénzszerzésre irányuló támadások széles tárháza és az iparágban forgó nagy pénzösszegek csak néhány a számos ok közül, amiért a...
2020. január 1-jén 27 százalékra emelkedik az újépítésű lakások értékesítését terhelő – jelenleg kedvezményes – 5 százalékos áfa. Az így december végéig tartó, új...
A karácsonyi szezonban realizálódik a teljes, idén nagyjából 50 milliárdos játékpiaci forgalom fele a Regio Játék becslése szerint. A vállalat friss adatai alapján online...
A műanyaghulladék az egyik legnagyobb globális környezeti kihívás az európai fogyasztók több mint 53 százaléka szerint, 44 százalékuk szerint pedig a klímaváltozás. Amikor a...
A vállalatvezetők kezdenek rájönni, hogy a siker kulcsa az érzelmi intelligenciában (EQ) rejlik. A CareerBuilder kutatásából kiderül, hogy a megkérdezett 2600 HR menedzser 71...
A magyar internethasználók jelentős része vásárolt már akciós időszakban, jó részük online felületen is kihasználja a kedvezményeket – derül ki az Euronics felkérésére készített...
A hazai cégek a jövő év elejére lassú ütemben javuló foglalkoztatási tervekkel rendelkeznek: 2026 első negyedévében a magyar munkáltatók 29 százaléka tervezi bővíteni jelenlegi munkaerőkeretét, miközben csökkentést csupán 20 százalékuk tervez – derül ki...
A magyar háztartások 80 százaléka 150 000 forint alatt szeretné tartani ünnepi költéseit a Wise kutatása szerint. Bár az ünnepi időszak a családról, ajándékokról és közös élményekről szól - váratlan kiadásokat is hozhat. Gyakran...
A magyar cégek összesen 52 százaléka tervezi a fizetések emelését 2026-ra, átlagosan 8 százalékos mértékben. Tavaly hasonló arányban nyilatkoztak így a vállalati döntéshozók, októberig mégis jelentősen több helyen volt bérfejlesztés. 2024-ben még csak a...
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...
A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...
Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...
A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...