- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

A kockázatvállalás a siker titka

A sikeres energetikai vállalkozók teljesítményorientáltak, képesek hatni másokra, illetve szervezetekre, hajlandóak kockázatokat vállalni, kontrollt gyakorolva maguk felett, jól szervezetten végzik a feladataikat és elkötelezettek...

Változhatnak a fizetési szokások

Felpörgetheti az online vásárlásokat az azonnali fizetés, de a hétköznapi fizetési szokásainkat is átírhatja - hangzott el a PayTechShow-n Budapesten. A digitális fizetési konferencián...

Áttörést hoz a blockchain

Világszerte számos területen hoz áttörést a módosíthatatlan és hiteles adatnyilvántartás biztonságát garantáló blockchain-technológia. Szabolcsi András, az év innovatív terméke díjjal kitüntetett BlockBen szakértőjének elemzéséből...

Vígjátékokra és musicalekre buknak a magyarok

A vígjáték és a musical a legnépszerűbb a hazai színházi programok között – derül ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital kutatásából. Minden...

Állást keresel? Vigyázz, mit posztolsz!

Nem először halljuk, hogy vigyázzunk azzal, mit osztunk meg a közösségi média felületeinken, hiszen előfordulhat, hogy kellemetlen helyzetbe kerülünk egy-egy általunk kitett fotó vagy...

Brutális összeget költünk technológiára

Az egyéni felhasználók idén várhatóan 1690 milliárd dollárt költenek majd technológiára világszerte – derül ki az IDC előrejelzéséből. A piackutató elemzése szerint csak mobilszolgáltatásokra...

Változások az ingatlanpiacon

2019 harmadik negyedéve némi megtorpanást hozott az ingatlanpiacon, amely mind tranzakciószámban, mind az alacsony keresletben, megmutatkozik. Az árak tekintetében még a növekedés jelei látszódnak,...

Pénzhez juthatnak a cégek

Egészen idáig a magyar jogszabályok nem ismerték el a behajthatatlan követelésekre eső adóalap csökkentését. Az eladóknak ezért olyan termékek vagy szolgáltatások után is be...

Sokba kerülhet az adatvédelem

Az adatvédelmi és adatbiztonsági megfelelőséget is árazási tényezőként kell figyelembe venni a cégfelvásárlási tranzakciók során, mivel utólag sokba kerülhet a vevőnek, ha nem vizsgálja...

Nyomulnak a vállalkozások az online piactereken

Már több mint 4500 hazai vállalkozás érdekelt valamelyik hazai vagy akár nemzetközi online piactéren, az általuk realizált online forgalom tavaly elérte a nettó 12...

Gyorsan nő a martech piac

A múlt évben 22 százalékkal nőtt a globális marketing technológiai (martech) piac, aminek értéke elérte a 121,5 milliárd dollárt – derül ki a WARC...

Megugrott a frissdiplomás mérnökök jövedelme

Alig öt esztendő alatt szinte megduplázódtak a fizetések többek között a gépészmérnökök, a villamosmérnökök, illetve a mechatronikai mérnökök körében. Utóbbiak esetében ez számszerűen azt...

Tovább drágulnak a fővárosi ingatlanok

Kitartóan erős kereslet mellett tovább drágultak az új lakások Budapesten 2019 harmadik negyedévében, az átlagos négyzetméterár immár eléri a 925.000 forintot a Cordia legfrissebb,...

Közeleg a fordulat a munkaerőpiacon?

Egyes szektorokban csökkenni kezdett az eddig jellemző munkaerőhiány – erre utalnak legalábbis az új hirdetések, és az állásra jelentkezések számai a Profession.hu harmadik negyedéves...

Hátrányban a hazai cégek

Meghatározó szerepet kap a mesterséges intelligencia (MI) a vállalatok jövőbeni sikerében világszerte – mutat rá az EY friss kutatása. Az intelligens megoldások, mint például...

Rekordszinten a vállalati hitelezés

Rekordmértékben, 20 százalékkal nőtt a hitelezés a magyar cégek körében az egy évvel korábbi szinthez képest – derül ki az Atradius elemzéséből. Az 1500...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szavaztak a hallgatók: megvan az év műsorvezetője és műsora

Lezárult a Sláger FM idei hallgatói szavazása, amelyen a rádió legkedveltebb műsoraira és műsorvezetőire lehetett szavazni. Több ezer szavazat alapján Somogyi Zoltán lett Az Év Műsorvezetője, a Sláger Reggel pedig Az Év Műsora. Idén három...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Különleges meglepetést tartogatott a Yettel az év végére

2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...

Új sorozatok, nagyszabású mozifilmek és ünnepi hangulat a CANAL+-nál

A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...

Izgalmas dolog derült ki a karácsonyi vásárokról

Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...