- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Ezt várják a fiatalok a márkáktól

Manapság az egyik legnagyobb kihívás, amellyel a kommunikációs és HR szakemberek szembesülnek, hogy milyen módon szólítsák meg a felnövekvő generációt. Trunk Tamás Z-generációs szakértő...

Érdemes költeni az adatvédelemre

Május óta él a GDPR, de a Fellowes által megrendelt kutatásból egyértelműen kiderült, hogy a cégek negyede még mindig nem foglalkozik az uniós adatvédelmi...

Százmilliárddal többet költöttünk ajándékokra

A teljes tavalyi karácsonyi szezonban 334 milliárd forintot költöttek a magyarok online és offline boltokban ajándékokra az eNET kutatása szerint. A cég elemzése arra...

Nem ismerjük, mégis használnánk az MI-t

Az orvostudományban, a közlekedésben, illetve az okos otthonokban érvényesülnek leginkább majd a mestersges intelligencia (MI) előnyei a magyarok szerint, sokan pedig úgy gondolják, hogy...

Felpörgeti a családi vállalkozásokat a digitalizáció

Kedvezően hat a családi vállalkozások fejlődésére a jelenlegi üzleti ökoszisztéma, a vállalkozások kiemelt figyelmet fordítanak az innovációra és pozitívan értékelik a digitalizációt – derült...

Ezek a legkeresettebb ingatlanok Budapesten

Jelenleg a legfelkapottabb ingatlantípus még mindig a panellakás a budapesti ingatlanpiacon. Aminek csak egyik oka az, hogy viszonylag olcsók. Emellett a jó adottságú és...

Ismét eladósodnak a magyarok

A budapesti lakásárak növekedésével párhuzamosan emelkedett a felvett jelzáloghitelek összege is, míg vidéken a kedvezőbb árfekvésű ingatlanokhoz érezhetően kevésbé adósodnak el a vevők. A...

Őrült verseny a technológiák területén

Rengeteg újítást hozott a tavalyi év a technológiák területén, erősen versengett az elsőbbségért az mesterséges intelligencia, az automatizálás és a blockchain. Azonban ovábbra sem...

Nem spórolnak a hazai játékosok

Meglehetősen sokan játszanak videójátékokkal itthon, az eNET felmérése szerint a 18-65 év közöttiek mintegy 60 százaléka él ezzel az időtöltési lehetőséggel. A magyar játékosok...

Már a vezetők sem hisznek a növekedésben

Az üzleti vezetők közel 30 százaléka úgy véli, hogy a globális gazdasági növekedés a következő 12 hónapban csökken, ami hatszorosa az előző évi 5...

Javulóban a fizetési morál

Javulást mutatott 2018 során a határidőre kifizetett számlák aránya sőt, az átlagos késedelem is rövidült két nappal - derül ki a Bisnode adataiból. Az...

Többet fizethetnek a síelők

A Netrisk.hu adatai szerint a külföldre induló síelők naponta átlagosan 820 forintért kötöttek utasbiztosítást az idei síszezon eddigi időszakában. Ez az összeg mintegy 8...

Így állunk az okosautókkal

Mindössze a válaszadók negyede használna okosautót – más néven önvezető autót –, ennek oka pedig, hogy elsősorban az okosfunkciók aggasztják a magyar felhasználókat -...

Itt nyaral a legtöbb magyar

A magyarokat leginkább Görögország és Egyiptom vonzza, tavaly az utazók 45 százaléka választott e két úti cél közül - derül ki az Invia adataiból....

Kockázatot látunk a közösségi médiában

A magyar felhasználók 81 százalékát aggasztja személyes adatainak biztonsága a közösségi média oldalakon – derül ki a Groupama Biztosító megbízásából készült országos kutatásból. A...

Kiderült: ebben jók a magyar diákok

A magyar diákok több mint egyharmada számára az üzleti pálya az ideális – derül ki a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) pályaorientációs kutatásából. A közel...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hamarosan rajtol a Házasodna a gazda új évada

Már a 8. évadához érkezett az RTL társkereső realityje, ami szeptember 1-én indul az RTL-en és dupla epizóddal az RTL+ Premiumon. A Házasodna a gazda új évadában öt gazda párkeresését követhetik nyomon a nézők....

50 fős stáb, helyszíni stúdió: így közvetítik a balatoni MotoGP-t

Ötven fős stábbal, közel 30 órányi közvetítést sugároz az ARENA4, MAX4 és a NET4+ a történelmi MotoGP Magyar Nagydíjról. A motorversenyzés csúcskategóriája több, mint három évtized után tér vissza Magyarországra, idén a Balaton Park...

Már lehet nevezni a Hégető Honorka-díjra

Az elismerés idén 21. alkalommal hívja fel a figyelmet azokra a szerkesztőségekre és újságírókra, akik fontos társadalmi ügyeket dolgoznak fel videó, fotó vagy fotósorozat formájában. A díj célja, hogy elismerje azokat az alkotásokat, amelyek...

A Nyugati pályaudvaron nyit Fresh Cornert a MOL

Tíz évvel a Fresh Corner indulása után a MOL ismét új szintre emeli a fogyasztói élményt: a MÁV-val közösen indított pilot projekt keretében a Nyugati pályaudvar utasai számára is elérhetővé válik a MOL Fresh...

Csúcson az autóhitelezés, elszálltak árak

Az autóhitelezés 2025 első félévében négyéves rekordot döntött: 24,7 milliárd forintnyi új hitel került a piacra. Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője szerint a kiugrás oka főként a járműárak emelkedése, nem pedig az érdeklődés...

Digital Center

Szeretnénk a márkát támogató kommunikációt új szintre emelni – interjú Elkán Péterrel

Milyen eredményeket értek el a One márka piaci bevezetésével az elmúlt hónapokban, hogyan élte meg ezt a folyamatot, mivel lehet kitűnni a hatalmas kommunikációs zajból – többek között ezekről is beszélt az mmonline.hu-nak adott...

A régi laptop is lehet villámgyors

Napjainkban az iskolakezdési bevásárlásnál már nem csupán a füzetek, tankönyvek és tolltartók kérdése merül fel, de a digitális eszközöké is. 2025-ben a legtöbb diáknak szüksége van stabil internetkapcsolatra és egy megbízható, megfelelő teljesítményű számítógépre,...

Szupervékony okosmobil érkezett a boltokba

2019-es megjelenésük óta az összecsukható okostelefonok az innováció több lépésén mentek keresztül. A hajtásnál gyűrődésnyomot hagyó, vastag készülékeket olyan vékony, praktikus modellek váltották fel, amelyek használhatósága a hagyományos mobilokéval vetekszik. A világ legvékonyabb összecsukható...

Lassan terjed a mesterséges intelligencia a munkahelyeken

A dolgozók közel fele egyáltalán nem használja a mesterséges intelligenciát munkája során. A GKI júliusban 1000 fős reprezentatív mintán felmérést végzett a lakosság körében a mesterséges intelligencia (AI) elterjedtségéről. A dolgozók közel fele egyáltalán...

Chatbotok az ügyfélszolgálatban: ez lehet a megoldás

Mikor válik frusztrálóvá az automatizáció az ügyfél számára? Hogyan ismerjük fel időben, hogy mikor van szükség valódi emberi jelenlétre? Hol húzódik az a kritikus pont, ahol az automatizált rendszer már nem nyújt megfelelő élményt,...