- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Black Friday – Hamis webáruházakkal támadnak

A Fekete Pénteket nemcsak a kereskedők, hanem az internetes csalók is igyekeznek kihasználni. A kifejezetten erre az időszakra létrehozott hamis webáruházak hihetetlennek tűnő ajánlatokkal...

Ennyit költünk a Black Friday-en

Hatvanhat százalékkal többet költöttek a CIB Bank ügyfelei a tavalyi fekete pénteken, mint egy átlagos novemberi napon. A tavalyi akció legnagyobb nyertesei a szórakoztató...

Szeretjük az okostévét

Az okostévék az elmúlt években hatalmas fejlődésen mentek keresztül, és a magyar fogyasztók is egyre szélesebb körben használják ki a készülékek által nyújtott lehetőségeket....

Akár 110 milliárd forintot is költenének a magyarok a Black Friday-n

A Black Friday-jel idén is kezdetét veszi az év – vásárlások szempontjából – egyik legizgalmasabb időszaka, a karácsonyi készülődés. Az üzletek és webáruházak akcióit...

Közel 10 százalékos növekedés a médiapiacon

Összesen 338 milliárd forint árbevételt értek el a hazai médiavállalatok tavaly a Whitereport elemzése szerint, ami 9,7 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbihoz...

Felpörög a játékpiac

A játékpiac 45 milliárd forintos éves forgalmának csaknem a felét érheti el az év végi ünnepi időszakban. Idén a családok hagyományos áruházi vásárláskor átlagosan...

Ettől félhetünk jövőre

A következő évben az APT világ (APT = fejlett állandó fenyegetés) két csoportra oszlik: az egyik csoportba azok az energikus, tapasztalatlan újoncok tartoznak majd,...

Black Friday – tisztességtelen ajánlatok

Idén már autós, fodrász, sőt cégfigyelő-szolgáltatást nyújtó cég is hirdet ilyen akciót. Szinte mindenütt találkozhatunk ilyen ajánlatokkal, a CP Contact segít áttekinteni, mikor számít...

Mobillal a szerelem is könnyebb

A 14-18 év közötti hazai fiatalok több mint fele (51%) gondolja azt, hogy a mobil technológia megkönnyíti a szerelem megtalálását – derül ki a...

Kiderült, mi a legnehezebb feladat a kkv-k számára

Jelentős az aggodalom a kkv-szegmens munkaerőpiac keresleti oldalán: bevallottan nehéz minőségi munkaerőt találni. Emellett az automatizálás és a feladatok kiszervezése sem könnyű. A vállalkozások...

Megtalálták a jó álláshirdetések titkát

A Nyugat-Európában megszokott trendekkel szemben itthon még mindig ritkának számít, ha egy cégnél nyilvánosak a fizetések. A munkaerő keresésénél is hasonló a helyzet: rendkívül...

Ezt vesszük külföldről

A magyar fogyasztók 42 százaléka elsősorban a karácsonyi időszakban vásárol határon túlról, ilyenkor leggyakrabban ékszereket és órákat rendelünk, legtöbbet viszont utazáshoz kapcsolódó kiadásokra költünk...

Erre vágynak a munkavállalók

Tízezer forint alatt költenek a cégek a dolgozók karácsonyi ajándékaira, már ha egyáltalán van ilyen a munkahelyen. A leggyakoribb ünnepi szokások az évzáró vacsora...

Ha Kínából érkezik az ajándék

Hamarosan elkezdődik a karácsonyi ajándékdömping-szezon, amikor a bevásárlóközpontok megtelnek ajándék után kutató emberekkel. Egyre növekszik ugyanakkor azoknak a száma, akik személyes vásárlás helyett inkább...

Ilyen lehet a pénzvilág

„Fenntarthatóság és fintech lehetnek a globális pénzvilág jövőjének kulcsszavai, amely jelentősen megváltozott az elmúlt 10 évben. A digitalizáció új távlatokat nyitott a klasszikus banki...

Négyszázezer karácsonyra?

Bár a legtöbben nem terveznek többet költeni karácsonyi ajándékra, mint tavaly, a bevásárlás így is megterheli a pénztárcát. A megkérdezettek többsége átlagosan 10-50 ezer...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megdöbbentő, mennyi hitelt vettünk fel

A 2025-ös év a hazai jelzáloghitel-piacon nem pusztán a 2024-ben elindult élénkülés folytatását jelentette, hanem egy új korszak kezdetét is. A DH Group pénzügyi közvetítője, a Credipass adatai alapján a lakáscélú hitelezés volumene olyan...

A Wizz Air stratégiai együttműködést kötött a Corvinus Egyetemmel

A Corvinus Gellért Campusán írta alá stratégiai együttműködési megállapodását a Budapesti Corvinus Egyetem és a Wizz Air. A dokumentumot Bruno van Pottelsberghe, az egyetem rektora, Szabó Lajos György oktatási rektorhelyettes, Baranyai Dávid, a Corvinus...

Január közepéig lehet szavazni ‘Az Év Honlapja’ pályázatra

Lezárult a nevezési időszak az idén 24. alkalommal meghirdetett ’Az Év Honlapja’ pályázaton, amelyre 253 pályamű érkezett be. A szakmai zsűri hamarosan összeül, hogy értékelje a nevezéseket, és kiválassza 2025-ös év legkiemelkedőbb digitális megoldásait...

Tarolnak az iPhone-ok a felújított okosmobilok között

Hazánkkal együtt négy piacán a Rejoy.hu és anyacége mostanra több mint 40 milliárd forintnak megfelelő összeget fizetett ki azoknak a magánszemélyeknek, akik a használt készülékeiket a társaságnak adták el. A magyar mellett a román,...

Ezzel készül az ünnepekre a Viasat World

A Viasat World az ünnepi időszak műsorstruktúrájával a sokszínű érdeklődési körre alapozott, így az évvégi kínálat a természetközeli lassulástól a nagyívű kalandokon át egészen a történelmi és fikciós történetmesélésig kínál alternatívákat. A Viasat Nature karácsony...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...