Több mint 1,7 millió magyar használja az Instagramot, háromnegyedük naponta ránéz a hírfolyamára, de egyre ritkábban töltenek fel tartalmat, és a hazai felhasználók jobban...
Az idén először több időt töltenek naponta átlagosan a fogyasztók az interneten, mint lineáris tévéműsort nézve – derül ki a GroupM friss előrejelzéséből. A...
Naponta átlagosan 3 óra 26 percet töltött a tévékészülékek előtt a teljes népesség 2018 első negyedévében, 3 perccel többet, mint egy évvel korábban –...
Az ingatlanpiaci fellendülés részeként egyre több nyaraló, üdülő talál új tulajdonosra. Másfél milliós horgásztanyától kezdve százmillió forintos „kacsalábon forgó” balatoni palotáig minden kapható.
Van, aki...
Áprilisban, országosan 13.180 ingatlan adás-vétel bonyolódott – derül ki A Duna House havi Tranzakciószám Becsléséből (DH-TB).
Lendületben maradt a tavaszi hazai ingatlanforgalom. Az erős márciusi...
Az utóbbi években egyre több nő halad az üzleti életben felfelé a ranglétrán olyan fontos pozíciók felé, amelyek már példaértékűek lehetnek a fiatal lányok...
Jelentősen megnövekedett a régi és új botnetek aktivitása, visszatértek a hosszan tartó, akár több napos DDoS támadások 2018 első negyedévében - derül ki a...
Négy év alatt 7,5-ról 7,1 százalékra csökkent a 60 napnál hosszabb ideig rendezetlen közműszámlák díjösszegének aránya, vagyis fokozatosan javul a lakosság díjfizetési fegyelme –...
Az elmúlt négy évben megnyolcszorozódott környezetbarát, a városi közlekedés során akár 50-70 százalékban tisztán elektromos üzemben, károsanyagkibocsátás és fogyasztás mentesen közeledő hibrid elektromos autók...
A cégvezetők közel 40 százaléka szerint az üzleti életben gyakori jelenség a vállalati visszaélés. Magyarországon minden ötödik válaszadó úgy véli, iparágában elterjedt gyakorlat a...
Az IT-felelősök a szervezetük forgalmának 45 százalékát nem tudják azonosítani, sőt, majdnem egynegyedük számára a hálózati forgalom 70 százaléka ismeretlen célú vagy eredetű –...
Több a kifogásuk a hazai fogyasztóknak és kevésbé bíznak a kereskedőkben, mint egy évvel ezelőtt – derül ki a Fogyasztóvédelmi Index aktuális értékeiből. A...
Saját bevásárlótáskát használ a magyarok közel fele, több mint egyharmaduknak fontos, hogy az adott márka tesz-e a fenntarthatóságért, és – bevallása szerint – a...
Miközben népszerű társkereső alkalmazásokat vizsgáltak a Kaspersky Lab kutatói, találtak egy olyan programot, amely titkosítatlan felhasználói adatokat továbbított nem biztonságos HTTP protokollon. Ez azért...
A THE SHIFT szervezői bejelentették a konferencia újabb nemzetközi előadóit: Islam ElDessouky-t, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai vezetőjét; Byron Sharpot, a márkák növekedésének első számú kutatóját és szakértőjét; Věra Šídlovát, a világ vezető elemzővállalatának,...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Minden az MI-ről szólt
HORVÁTH MAGYARY VOLJČ NÓRA, K&H Csoport,...
Érdemes előre hozni a tudatosabb pénzügyekkel kapcsolatos újévi fogadalmaink megvalósítását, és még 2025 utolsó napjaiban belépni valamelyik önkéntes nyugdíj- vagy egészségpénztárba, a meglévő tagoknak pedig eseti befizetést teljesíteni. A kasszák mellett szól, hogy idén...
Lezárult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország közös Adni Öröm! adománygyűjtő akciója, amelynek keretében több tízezer nehéz sorsú ember karácsonya válik teljesebbé. A vásárlók összesen 208 tonna tartósélelmiszert ajánlottak fel a kijelölt...
Nem meglepő módon az ünnepi időszak slágerterméke a szaloncukor a Kifli.hu-nál is, minden ötödik rendelés tartalmazza ezt a csemegét, ami mintegy 62 ezer kosarat jelent. A webshop decemberben több mint 310 ezer rendelést teljesít,...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...