- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Nem hozott áttörést a fizikai boltokban a Black Friday

Idén november 27-re, a 48. hét végére esett a Magyarországon is sok éve népszerű Black Friday. A technika túlterhelését és a fizikai tömeget elkerülendő...

Sosem volt még olyan a céges karácsony, mint idén

A munkahelyeken az év vége jellemzően a céges eseményeké – legalábbis eddig így volt. Most, hogy a járványhelyzet nehezíti a mindennapokat, sok munkáltató nem...

Odavágott a járvány az albérletáraknak

Mélypontra zuhantak a budapesti albérletárak a koronavírus-járvány második hullámának hatására – derül ki a Rentingo.com elemzéséből. Miközben a kínálati oldalt idén felduzzasztották többek között...

Így hat a marketing a gazdaságra

Minden, a marketing ágazatban létrejövő 1000 forint bruttó hozzáadott érték további 860 forinttal járul hozzá a nemzetgazdasági összteljesítményhez, illetve minden, az ágazatban dolgozó 100...

Döcög a használtautó-behozatal

Idén novemberben a DataHouse adatai szerint 10 197 import személyautó került hazai forgalomba Magyarországon, ami októberhez képest 10, tavaly novemberhez viszonyítva pedig 21 százalékos...

Felpörög a vállalati digitalizáció 2021-ben

Egy friss nemzetközi felmérés szerint 10-ből 6 cég tudatosan felgyorsította idén a digitális transzformációt, miközben a döntéshozók 66%-a nyilatkozott úgy, hogy számos olyan fejlesztést...

Nőtt a mobilnetes előfizetések aránya a járvány alatt

Hatból öt ember hozzáfér valamilyen internetezési lehetőséghez az otthonában mobil- vagy vezetékes interneten keresztül – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság friss...

Sok pénzt hozhat az 5G

A következő években nettó 826 milliárd forinttal járulhat hozzá a magyar gazdasághoz az 5G technológia, jelentősen támogatva a koronavírus-válság utáni újjáépítést is – derül...

Hullámvasút volt az idei év a webshopoknak

Új aranykort, majd hektikus hullámzást hozott a pandémia a hazai, aktívan hirdető webáruházak számára. A frissen szerzett alkalmazkodási stratégiák mellett jelentős adatvagyont is felhalmoztak...

Így alakult idén az ingatlanpiac

2020 a konszolidáció éve volt a lakótelepi ingatlanok piacán is, mindössze 4 százalékos volt a drágulás a 2020. januári és szeptemberi időszak között, 2019...

Idén inkább online ajándékoznak a cégek

A koronavírus-járvány átalakítja a céges karácsonyi ajándékozást is. A home office és a személyes találkozások elmaradása miatt egyre több helyen várható, hogy a partnereknek...

Ilyennek látja a jövőt a Huawei

A mobilhálózatok 2030-ra a jelenlegi százszorosát, mintegy 100 milliárd kapcsolatot bonyolítanak majd, ezért tovább kell fejleszteni az 5G technológiát és azon dolgozni, hogy az...

Bejött a home office a munkavállalóknak

Kihívás az otthoni munka, de nem befolyásolja az elköteleződést - európai felmérés készült a járvány alatti munkavállalói véleményekről. Egy európai felmérésben több mint 700 munkavállaló...

Így lehet családbarát egy munkahely

A járvány miatt azok is kipróbálhatták az otthoni munkavégzést, akiknek korábban nem volt erre lehetőségük, és a részmunkaidő is vonzóbb lett azoknál a munkavállalóknál,...

Egyre többen kötnének online biztosítást

A biztosítások piacán is érződik a koronavírus hatása. Az OTP Mobil megbízásából és a MABISZ szakmai támogatásával készült kutatás szerint a megkérdezettek 20 százaléka...

Új adatbiztonsági kockázatokkal jár az átalakuló munkavégzés

A távoli munkavégzés lehetősége már régóta adott sok országban, de a koronavírus-járvány következtében a történelem során most először vált kötelezővé minden lehetséges esetben. A...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Positive Adamksyvel dolgozik a JYSK

A JYSK Magyarország vállalati és belső kommunikációs feladatainak támogatására idén ősztől a Positive Adamsky ügynökségi csoport tagügynökségével, a Positive PR-rel működik együtt. A dán áruházlánc hazai piacra lépése óta ez az az első alkalom,...

Új műsorral várja a téli olimpiát a Discovery

Élő téli sportokkal és egy új szórakoztató műsorral kíséri a nézőket a Discovery a 2022 téli olimpiai játékok előkészületeiben, és egy vadonatúj, hetente megjelenő műsor is jön a csatorna kínálatába. 100 nap van hátra a...

Indul a Google vállalkozásösztönző programja

A régió egyik legaktívabb startup akcelerátora és befektetője, a Startup Wise Guys hívja életre Kelet-Közép-Európában a Google által szponzorált “Jump for CEE” elnevezésű programot. A program részben a Google.org Impact Challenge for Central and...

Ezek a tapasztalatok is segíthetik a cégeket

A munka és magánélet egyensúlyának felborulása, a vezetői kontroll gyengülése, a dolgozók és vezetők eltérő munkaidő-érzékelése – csak néhány olyan tétel, amely alapjaiban változtatta meg a vállalati működést az elmúlt időszakban és vezetett a...

A nézők érzéseire is reagál a Lexus okosreklámja

A Lexus érzelmi intelligenciával felvértezett reklámot mutatott be ami képes reagálni a nézők érzéseire. A személyre szabott reklámok új evolúciós lépésének tekinthető, innovatív arcfelismerő technológiát használó kampányt a megújult öntöltő hibrid elektromos Lexus ES...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Egy svéd startuppal zöldít tovább a BMW

A BMW Group úgy tervezi, hogy sorozatgyártási folyamataihoz 2025-től olyan, akár 95 százalékkal alacsonyabb emisszió mentén előállított acélt fog beszerezni, amely nem igényel fosszilis erőforrásokat, így például szenet sem. A BMW Group erre vonatkozóan...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

DATA