Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Kutatás
- Hirdetés -
Sokat kockáztatnak az élelmiszerláncok
Egyre több országban megfigyelhető trend a különböző kiskereskedelmi márkák kínálatát egy helyen elérhetővé tevő online piacterek terjedése. Bár egyszerűnek tűnhet új vásárlókat megszólítani az...
Ezeket a kerületeket szeretik az ingatlanvásárlók
A lakáspiac tavalyi megtorpanásával párhuzamosan a fővároson belüli mobilitás is több évtizedes mélypontra ért 2023-ban. Ennek ellenére a friss költözési adatok kirajzolnak egy olyan...
Több millió forintot spórolhatnak a hibrid munkavállalók
Az irodai dolgozók ingázási és költési szokásait vizsgáló új kutatás szerint a munkavállalók jelentős megtakarításokat érhetnek el a hibrid modellben történő munkavégzéssel. Az International...
Nem ereszti a cégeket az infláció
Habár az augusztusi infláció még a várakozásoknál is kedvezőbben alakult, a hazai nagyvállalatok számára mégis nehézséget jelent a működés szempontjából a K&H nagyvállalati növekedési...
Nagy a nyomás a nőkön a munkahelyeken
Szigorú szabályok védik a gyermeket vállaló alkalmazottakat, mégis számos akadály várhatja azokat, akik a szülési szabadság lejártát követően vissza szeretnének térni a munkába. Sok...
Ilyennek képzeljük a jövő autóját
A parkolást és a hosszabb távú, monoton vezetést engednék át legszívesebben a magyarok a jövőben az autóknak, ugyanakkor viszonylag sokan vannak, akik egyáltalán nem...
Így teljesít Magyarország a kötelező palackvisszaváltásban
Kis túlzással állítható, hogy hónapok óta mindenki az italcsomagolások visszaváltásának új rendszeréről beszél. Magyarországon már több mint 3200 automata működik országszerte, a kezdeti negatív...
Nagy lehetőségek vannak a női labdarúgásban
A női labdarúgás egyre népszerűbbé vált az elmúlt években, amit jól példáz, hogy 2021 óta megduplázódott a sportág szurkolóinak száma. A márkák és az...
Elbukhatjuk a vendégmunkásokat
Az elmúlt három évben több mint 100 ezer vendégmunkás érkezett hazánkba, közülük sokan távoli országokból – a Fülöp-Szigetekről, Indonéziából, Mongóliából vagy Kirgizisztánból –, akiket...
Így változhat a minimálbér
Korábban több helyen lehetett olvasni, hallani arról, hogy a minimálbérnek hosszú távon el kell érnie legalább az átlagbér felét. Ezt a célt igen erősen...
Újratervezné a fogyasztói társadalmat a Z generáció
A Z generáció, vagyis az 1997 és 2012 között születettek számára ma már az innováció sokkal többet jelent a technológiai fejlődésnél. Milyen változásokat hozhat...
Széthúzás akadályozhatja a klímacélok elérését
A hazai cégek optimisták a klímavállalásokat illetően, de a szervezeten belüli széthúzás komoly akadályt jelenthet azok teljesítésében — derül ki az EY több mint...
Kütyütúlterheléstől szenvednek az irodai dolgozók
Egy átlagos irodai dolgozó három eszközzel operál egy adott munkanapon: laptopokat, a táblagépeket, fejhallgatókat és néha több mobiltelefont is használnak. A HONOR Magic V3...
Nem tudnak mit kezdeni az európaiak a mesterséges intelligenciával
A Samsung legfrissebb kutatása rámutat, hogy az európaiaknak csak töredéke érzi magát biztosnak abban, hogy képes használni az AI-t a mindennapokban. A tíz európai...
Nem túl fényes az építőipar helyzete
2024. első félévében a vállalkozások mintegy 60 százalékának csökkent az árbevétele az elmúlt év első félévéhez mérve, ugyanilyen arányban jelzik a cégek az árbevétel-arányos...
Áremelések, infláció – továbbra sem számítanak jóra a magyarok
A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint szeptemberben az üzleti szféra és a fogyasztók kilátásai is csak nagyon enyhén...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Újabb TV2-s reklámfelületek értékesítése került az Atmediához
Szeptember elsejétől az Atmedia Csoport átveszi a TV2 Csoport non-spot és prémium spot reklámfelületeinek értékesítését.
A változás révén az Atmedia non-spot portfóliója jelentős bővülésen megy keresztül, hiszen olyan nagyszabású, saját gyártású műsorokhoz kapcsolódó megjelenések...
Így készítenek házi fagyit a sztárséfek
Fagyizni az utcán sétálva vagy medencébe lógatott lábbal is klassz, de otthon a kanapén vagy a teraszon ülve is. Fagyigép nélkül viszonylag sok türelemmel, fagyigéppel viszont egy kis ügyességgel mi magunk is cukrászdaihoz közelítő...
Meddig terjedhet a marketing társadalomformáló hatása?
A Magyar Marketing Szövetség tagozataként működő Marketing Döntéshozók Klubjának tagjai 2025. június 17-én ismét a Zwack Füves Bárjában találkoztak egymással, inspiráló felvezető előadás és fordulatos kerekasztal-beszélgetés segítségével folytassák február végén megkezdett szakmai diskurzusukat arról,...
Így hozd ki a legtöbbet a nyárból a mobiloddal
Nyáron minden egyszerűbb. Felkerekedünk, magunkhoz kapjuk a telefonunkat, és irány a Balaton. De egy igazán jó hétvégéhez ma már nem csak napfény – hanem néhány jól megválasztott applikáció is szükséges. A HONOR 400 széria...
A TV2-től az Indamediához igazol Csikesz Erika
Csikesz Erika, a TV2 Csoport korábbi értékesítési és digitális igazgatója az Indamediahoz tartozó DisplayNOW Zrt. vezérigazgatójaként folytatja karrierjét. A szakember augusztus 1-én érkezik a céghez.
A vezető szakember, aki 2019 óta töltötte be a TV2...
Digital Center
Így vigyáz az adatainkra a Samsung
A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...
Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung
A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...
Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One
A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...
Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától
Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...
Új magyar app segít a munkavállalóknak
A munkahelyi mentális egészség kérdése egyre nagyobb kihívást jelent a vállalatok számára, hiszen miközben az alapvetően meghatározza a szervezet teljesítményét, a munkaerőpiacon mind nagyobb súllyal jelenlévő Z generáció már komoly elvárásokkal fordul a cégek...