- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Így lehet megtartani a munkavállalókat

A munkavállalók majdnem fele (45%) úgy érzi, hogy az elmúlt évben jelentősen megnőtt a munkaterhelése, kétharmaduk (62%) pedig bizonytalannak érzi helyzetét a munkahelyi változások...

Kiderült, mennyit költöttek a magyar drukkerek

A németországi futball Európa-bajnokság városai jelentős anyagi forrásokat fordítottak arra, hogy a stadion látogatóinak és a focirajongóknak felejthetetlen élményeket nyújtsanak a torna ideje alatt....

Tombol a nyár a hazai ingatlanpiacon

Gyengébb enyhüléssel, de beköszöntött a nyár a hazai ingatlanpiacon is, amely a tranzakciószámokban és a kereslet változásában is tetten érhető. A Duna House által...

Izgalmas dolgok derültek ki a gamerekről

A gamerek száma évről évre emelkedik Magyarországon, ami marketing szempontból jelentős lehetőségeket kínál a nem gaming szektorok számára is a fiatalok megszólításában. A YouTube,...

Dübörög a nyár a horvát tengerparton

A horvát turizmus pozitív trendekkel és a turistaforgalom eredményeivel lép be az idei év turisztikai főszezonba. Ezt mutatják az eVisitor rendszer adatai, amelyek szerint...

Így mehetnek szabira az egyéni vállalkozók

Ma Magyarországon 620 ezer regisztrált egyéni vállalkozó töri a fejét azon, hogy hogyan pihenhetne a nyári időszakban legalább egy, de inkább két hetet. A...

Megint az energiaárak segítettek

Az idei év hatodik hónapjában a fogyasztói árak stagnáltak az előző hónaphoz képest, főként az energiaárak kedvező alakulásának betudhatóan – derül ki a KSH...

Így utaznak olcsóbban a fiatalok

Az infláció a fiatalok többségének átírta az utazási terveit, de azért leleményességből, okos trükkökből nincs hiány. A legtöbben félretettek pénzt, sokan eleve csak pénztárca-barát...

Otthonfelújítás: fontos az energiahatékonyság

Az otthonukat felújítók számára az esztétikai szempontok és a korszerűsítés mellett az energiahatékonyság növelése is fontos – derül ki a magyar tulajdonban lévő Praktiker...

Beütött a kánikula – ezeket a légkondikat keresik itthon a vásárlók

A hivatalos adatok szerint már a hazai háztartások több mint negyede rendelkezik légkondicionálóval, szemben az egy évtizeddel ezelőtti mindössze 4 százalékkal. Az LG tapasztalatai...

Durvábbnak érzik az inflációt a fiatalok

Továbbra is a ténylegesnél jóval magasabb inflációt érzékelnek a fiatalok a K&H ifjúsági index szerint. A második negyedévben átlagosan 18 százalékos drágulásról számoltak be,...

Külföldi diákok mozgatják a nyári albérletpiacot

A bérlők egyre kevesebbet fizetnének, mégsem változtak a bérleti díjak júniusban a budapesti albérletpiacon, átlagosan 239 ezer forintnál maradtak, mert a lakásukat kiadók az...

Növekedésre számítanak a vezérigazgatók

Tavalyhoz képest derűlátóbbak a vezetők a növekedési kilátásokkal kapcsolatban – mutat rá az EY legfrissebb, 21 országban 1200 vezérigazgató és 300 intézményi befektető részvételével...

Egyre többen költöznek a Dunántúlra

A lakáspiac megtorpanása a hazai költözési kedvet is erősen visszavetette, ez tűnik ki a belföldi vándorlás legfrissebb adatait bemutató KSH-statisztikából. A számok ugyanakkor azt...

A vakáció alatt is célba vehetik a gyerekeket a csalók

A csalók nem mennek szabadságra, sőt, a vakáció során a gyerekeket is gyakrabban célba vehetik. Akár a közösségi médián keresztül, például egy híresség neve...

Kiderült, mekkora tartaléka van a fiataloknak

A fiatalok kevesebb mint felének, 45 százalékának egyáltalán nincs megtakarítása. Akiknek van, azok átlagban 643 ezer forinttal rendelkeztek az idei második negyedévben a K&H...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges meglepetést tartogatott a Yettel az év végére

2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...

Új sorozatok, nagyszabású mozifilmek és ünnepi hangulat a CANAL+-nál

A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...

Izgalmas dolog derült ki a karácsonyi vásárokról

Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...

Nagyot mentek idén a magyar filmek

Meghaladták a 2 milliárd forint bevételt és az 1 milliós nézőszámot a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával készült magyar filmek 2025-ben a mozikban. Világszerte több mint 50 rangos fesztiváldíjat hoztak el az alkotók a nemzetközi...

THE SHIFT: újabb nagyágyúkat jelentett be az MRSZ és a MAKSZ

A THE SHIFT szervezői bejelentették a konferencia újabb nemzetközi előadóit: Islam ElDessouky-t, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai vezetőjét; Byron Sharpot, a márkák növekedésének első számú kutatóját és szakértőjét; Věra Šídlovát, a világ vezető elemzővállalatának,...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...