- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Összefogtak a nagy élelmiszer-kereskedők

Az UNI Nemzetközi Szakszervezet (UNI Global Union), az Auchan Retail és a Carrefour Csoport közös nyilatkozatot írt alá a Covid-19 világjárvány miatt kialakult egészségügyi...

Akcióban a magyar fotóügynökség

Többszáz darabos fotókollekciót tesz ingyenesen elérhetővé a GLIX fotóügynökség, hogy ezzel segítse az egészségügyi szervezetek, vállalatok, ügynökségek vagy akár a magánszemélyek kommunikációját a koronavírus...

Az Alza is beszállt a védekezésbe

Az Alza.hu webáruház aktívan bekapcsolódott a koronavírus elleni küzdelembe. A járvány terjedése ellen bemutatótermében már korában szigorú biztonsági intézkedéseket, valamint érintésmentes értékesítést vezetett be,...

Akcióban a Wonderduck – megvédik a bolti dolgozókat

Összefogásra szólította fel a piaci szereplőket a Wonderduck-POP cégcsoport a kisebb kereskedőhelyek dolgozóinak és vásárlóinak megvédésére és ezáltal a járvány terjedésének lassítására. A társaság...

Díjmentes kiszállítással segít az ÁRKÁD

Kiszállítási szolgáltatást indított a budapesti ÁRKÁD bevásárlóközpont, amelynek keretében a X., XIV., XV., XVI., XVII. kerületekben élő 65 év feletti lakosoknak szeretne segíteni az...

Kisvállalkozásokat támogat a Visa

A Visa Alapítvány két, összesen 210 millió dollár értékű, kis- és mikrovállalkozásokat támogató program indulását jelentette be. A programok igazodnak az Alapítvány hosszú távú...

Influencerekkel kampányol a SPAR

Rendhagyó közösségi média kampánnyal erősíti az összefogás és a példamutatás fontosságát a járványügyi helyzetben a SPAR. A koronavírus leginkább az időseket veszélyezteti, ezért a...

Ajándék percekkel segít a Vodafone

A Vodafone Magyarország szeretné ügyfeleit támogatni a koronavírus miatt kialakult helyzetben, ennek részeként a leginkább veszélyeztetett korosztály számára, a 65 éves és annál idősebb,...

Iskoláknak segített az ALDI

Az áruházlánc mintegy tízmillió forint értékben adományozott számítógépet hazai általános iskolák, középiskolák és diákotthonok részére az online tanulás támogatása céljából. Az ALDI Magyarország számára kiemelten...

Háztartási gépekkel segít az Euronics

A magyar tulajdonú Euronics Műszaki Áruházlánc 150 háztartási nagygépet (50 hűtőgépet, 50 mosógépet és 50 szárítógépet), illetve 150 Dyras kisgépet adományoz összesen több mint...

Ingyenes magazinokkal segít a RAS

A Ringier Axel Springer Magyarország is csatlakozik azokhoz a szolgáltatókhoz, akik a járvány miatt kialakult elszigetelt, otthonmaradós időszakban ingyenes tartalmakkal szeretnénk könnyebbé és élvezetesebbé...

Járványügyi kórházat támogat a Generali

50 millió forintot ajánlott fel a Generali a Biztonságért Alapítvány, hogy a koronavírus okozta helyzet súlyosbodását követően segítse a Budai Egészségközpont szakkórházának, az Országos...

Tapsmaratonra buzdít a Vodafone

Az elmúlt hetekben a feje tetejére állt a világ. Aki teheti, most magára zárja az ajtót, és otthonról követi az eseményeket, ezzel is lassítva...

Magyar startup segít a háziorvosoknak

Egyre jobban leterheli az alapellátó háziorvosokat is a kialakult járványügyi helyzet. A jelenleg hatályban lévő kijárási korlátozás figyelembevételével pedig tanácsos, hogy csak a legszükségesebb...

Koronavírus: családokat támogat a LEGO

Sok családnak kell az otthonában maradnia, és több milliónyian kénytelenek munkahelyi, élelmezési vagy egészségügyi bizonytalansággal szembenézni, ezért a LEGO Alapítvány és a LEGO Csoport...

A Pfizer is segíti a járvány elleni küzdelmet

A világ egyik vezető gyógyszeripari vállalataként a Pfizer is elkötelezetten támogatja a COVID-19 fertőzés elleni harcot. A világméretű járvány kezelésének segítésére a gyógyszeripari cég...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA