Újra segít a JOY Tündér, a JOY Magazint kiadó Marquard Group Hungary ezúttal az Autistic Art alapítvány munkáját támogatja. A svájci tulajdonú médiacég minden...
A BioTechUSA-cégcsoportnál nagy figyelmet fordítanak arra, hogy visszaadjanak a közösség számára és érzelmileg is megélhessék a gazdasági sikereiket. 2021 elején indult társadalmi felelősségvállalási programjuk...
Az Auchan Magyarország cégkultúrájában a társadalmi felelősségvállalás, a szolidaritás és az összefogás kiemelt helyen szerepel. A megváltozott munkaképességű emberek (MMK) foglalkoztatása a vállalat HR...
Kiemelt érdeklődés övezte a CIB Bank bő egy hónapon keresztül futó adománygyűjtő kampányát, amelynek keretében a pénzintézet mobilalkalmazásán keresztül lehetett pár kattintással támogatást utalni...
Az Auchan Alapítvány fontos célja az egészséges táplálkozás alapelveinek és az ehhez kapcsolódó ismeretek terjesztése, valamint a társadalmi kapcsolatok szorosabbra fűzése az élelmezésen keresztül...
Idén gyermeknap hétvégéjén ismét adománygyűjtő különkiadással jelentkezik a Fókusz Plusz, a május 28-i műsorban – immár hagyományosan – a Bátor Tábor Alapítvány javára gyűjtenek...
A Tesco vásárlói május 16. és június 19. között adománykuponok megvásárlásával támogathatják az Ökumenikus Segélyszervezet Kapaszkodó programját. A kasszáknál, valamint online kapható kuponok eladásából...
Elindult a szavazás a Let’s Colour Településszépítő Egyesület 2022-es pályázatára. Idén két kategóriában összesen negyvennyolc közösség indul a szürke falfelületek megújításáért. A pályázaton a...
Idén újra sor kerül az Autós Nagykoalíció, az ORFK Országos Balesetmegelőzési Bizottság, valamint a ŠKODA Magyarország által rendezett „Közlekedik a család” közlekedésbiztonsági vetélkedőre. A...
A háború kitörése óta mintegy tízezer ukrán menekült kereste meg a Prohuman valamely információs pontját; 2500 menekült jelezte munkavállalási szándékát, közülük mintegy 800 fő...
Nyolc segélyszervezet a magyar zenei élet legnevesebb előadóit kérte fel, hogy egy közös jótékonysági koncert keretében művészetükkel hitet tegyenek a béke és a szeretet...
A Lányok Napján közel száz gimnazista lány vett részt a Magyar Telekom Csoport programján a debreceni KraftLab-ban, ahol látványos bemutatók és szakértői beszélgetések mentén...
Véget ért Egerben az Európai Leány Matematikai Diákolimpia (EGMO), amelyen idén 57 országból 222 versenyző mérte össze az erejét. Magyarország első alkalommal szervezte meg...
Eddig már több mint 10 millió euróval támogatták az ukrajnai menekülteket segítő szervezetek munkáját az Erste Csoport ügyfelei. Gyűjtést indítottak az Erste Bank munkatársai...
Minden harmadik családi cég növelte bevételeit tavaly, derült ki a K&H családi vállalatok kutatásából, és bár várakozásaik mérséklődtek, előrejelzéseik szerint az infláció jóval kevésbé...
A hazai cégek a jövő év elejére lassú ütemben javuló foglalkoztatási tervekkel rendelkeznek: 2026 első negyedévében a magyar munkáltatók 29 százaléka tervezi bővíteni jelenlegi munkaerőkeretét, miközben csökkentést csupán 20 százalékuk tervez – derül ki...
A magyar háztartások 80 százaléka 150 000 forint alatt szeretné tartani ünnepi költéseit a Wise kutatása szerint. Bár az ünnepi időszak a családról, ajándékokról és közös élményekről szól - váratlan kiadásokat is hozhat. Gyakran...
A magyar cégek összesen 52 százaléka tervezi a fizetések emelését 2026-ra, átlagosan 8 százalékos mértékben. Tavaly hasonló arányban nyilatkoztak így a vállalati döntéshozók, októberig mégis jelentősen több helyen volt bérfejlesztés. 2024-ben még csak a...
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...
A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...
Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...
A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...