- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Fesztiválokról mentett élelmiszert a Lidl

A Lidl Magyarország a kiskereskedelmi láncok közül elsőként idén új akcióba kezdett, melynek köszönhetően több mint félezer rászorulót támogatott nyári kitelepülései során. Felelős vállalatként...

Esélyt kapnak a diáklányok – ismét elindítja oktatási programját a Morgan Stanley és a NATE

Digitális formában is folytatódott a Smartiz program sikertörténete: az előző két félévben újabb 22 diáklány végezte el a Morgan Stanley budapesti központja és a...

Indul a II. Bodrogi PET Kupa

A nyáron sikerrel megrendezett Tisza-tavi és Felső-tiszai környezetvédelmi versenyek után a Bodrogra eveznek a PET Kupa csapatai, hogy Sárospatak és Bodrogkeresztúr között tisztítsák a...

Pécsen és Szegeden is segít a Vodafone

Dr. Erdős Sándor, a Vodafone Digitális Kórházi Angyala, az OncoVR nevű program és a Vodafone Alapítvány segítségével az országban egyre több gyermekonkológiai szakosztályra jut...

Rekord nézőszám az új helyszínen megrendezett MVM ZENERGIA koncerten (x)

Hatodik alkalommal hívta életre az MVM ZENERGIA elnevezésű nagyszabású koncertet az MVM. Idén minden eddiginél több támogatói jegyet vásároltak a nézők. Új helyszínen, a...

Zöld projektben a K&H

A napelem beruházások finanszírozásával a K&H is részt vesz az MNB zöld tőkekövetelmény-kedvezmény programjában. Egyúttal támogatja azt a változást, hogy a program kibővül az...

Versenyre hívja a diákokat a Red Bull Basement

Ismét elindult a jelentkezés a Red Bull nagyszabású, globális programjára, a Red Bull Basement versenyre, amely nemcsak fejlődési lehetőséget tartogat a diákok számára, hanem...

Díjat alapított a CIB Bank

Kommunikációs támogatás is jár az ötmillió forintos pénzadomány mellé a CIB Bank idén alapított díjával. A Koronázatlan Hősök elismerést idén elsőként az Országos Mentőszolgálat...

Jótékony akcióban a BMW

A Magyar Állami Operaház Adódjatok össze! jótékonysági napjának keretében szervezett szabadtéri sztárgáláján hárommillió forint adomány gyűlt össze a Regőczi István Alapítvány a Koronavírus Árváiért...

Ingyen pizza jár a Covid-oltásért

Ingyen pizzaszelettel jutalmazza a Covid-19 ellen frissen beoltott vendégeit a hazai szeletbár-lánc, a Pizza Me. Az ajándékot 24 óránál nem régebbi oltási igazolásuk felmutatásával...

A magyar erdőkért küzd a Starbucks

A Starbucks a világ egyik legnagyobb kávézóláncaként folyamatosan arra törekszik, hogy új utakat találjon a fenntartható jövő felé, és hozzájáruljon a bolygónk védelméhez. A...

Először adott ki fenntarthatósági jelentést a hazai Erste

Több mint 1800 tonnával csökkentette szén-dioxid kibocsátását a magyarországi Erste Bank 2020-ban: energiafelhasználását 8,2 százalékkal, villamosenergia-fogyasztását 9,3 százalékkal mérsékelte. Közben papírfelhasználása egy év alatt...

Iskolakezdéshez gyűjtött a Tények Plusz, 18,5 millió jött össze

Rászorulók iskolakezdéséhez gyűjtöttek adományokat a Tények Plusz különkiadásában, az Ökumenikus Segélyszervezet – Iskolakezdés együtt! segélyakció részeként az egyórás műsor ideje alatt a nézői felajánlások...

Nyolcvan tonna hulladékot gyűjtöttek össze a Tiszából

80 tonna hulladék összegyűjtésével zárult az a háromoldalú összefogás, amelyet a Tiszai PET Kupa, az Országos Vízügyi Főigazgatóság és a The Coca-Cola Foundation –...

Újabb segítség a Telenortól a tudatos netezéshez

Újabb részekkel bővül a Telenor TudatosNet videósorozata, ami az online tér veszélyeinek felismerésében segít az internetezőknek. A bármely korosztály számára érdekes edukációs tartalmak abban...

Átlépte a félmilliós határt a Cartoon Network kampánya

Több mint félmillió kihívást fogadtak el a gyerekek világszerte a Cartoon Network klímavédelmi kampánya keretében, többségüket a Magyarországot is magába foglaló EMEA-régióban. A csatorna...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megjelent a legújabb Marketing Trendbook

Minden eddiginél szélesebb körű szakmai összefogással újra megjelent a marketing globális és hazai iránytűje, a Marketing Trendbook. A Magyar Marketing Szövetség két éve indult, hagyományteremtő kezdeményezése keretében létrejött új kiadvány 650 oldalas, stratégiai fókuszú,...

A nagy képernyő visszatért, csak teljesen új szabályok szerint

A Connected TV (CTV) már ott van a magyar nappalikban, hazai előfizetésekkel és fogyasztókkal. A képernyő ugyanaz, de a mögötte futó rendszer teljesen átalakult: a televízió ma már egy internetalapú, mérhető és pontosan célozható...

Luxus lett az offline

Hogy rádiózunk, mit jelent ma ez a médium? Megtehetjük-e, hogy kiszállunk az online térből? Ezekre a kérdésekre keresték a választ a Business Lounge november 4-ei adásában, melynek vendégei Nagy Marcell, a MiértRádió? projektvezetője, Kapitány...

Az Enola Holmes rendezője rendezte a Magyar Telekom karácsonyi reklámját

Az összekapcsolódást, az egymáshoz való visszatalálás fontosságát üzeni a Telekom idei karácsonyi kampánya. A nemzetközi, 10 országban futó reklámot Budapesten forgatták, rendezője pedig az Emmy-díjas és Golden Globe-díjas brit sztárrendező, Harry Bradbeer, aki az...

Teltházra készülnek a reptéri szállodák

A repülőtér környéki hotelek jó megközelíthetőségük és nyugodt környezetük miatt váltak népszerű találkozási ponttá karácsonykor és szilveszterkor. Tavaly decemberben Budapesten 73,1 százalékos szobafoglaltságot mértek, ami közel teltházas működést jelentett az ünnepek alatt. Idén is...

Digital Center

Így formálja az AI a tévéipart

Képzeljük el, ahogy egy hosszú nap után hazaérünk, és mire lehuppanunk a kanapéra, a telefonunkról vagy hűtőnkről kedvenc műsorunkra kapcsoltuk a tévét, hogy azt – AI segítségével – moziba illő színbeállításokkal nézzük. Ez ma...

Iskolának adományozott laptopokat a 4iG Alapítvány

Összesen 220, digitális oktatásra optimalizált, felújított laptopot vehetett át 15 iskola a 4iG a Digitális Társadalomért Alapítványtól. A Digitális Esély Program pályázatának keretében országszerte olyan pedagógusok és diákok kaptak új eszközöket, akik már ma...

Új fejezet a magyar AI filmkészítésben

Az Umbrella AI laborja, a CODEPUNK sikeresen lezárta a Generation AI VOL2 filmalkotó pályázatát, amelynek fő célja, hogy felfedezze és támogassa az AI által inspirált kreatív filmes tehetségeket, támogassa a mesterséges intelligencia által inspirált...

Díjazták a Samsung készülékeit

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait több kategóriában is elismerték a Consumer Technology Association (CTA) szervezet által odaítélt CES 2026 Innovációs Díjakkal. Idén a vállalat mobilkommunikációs, szórakoztatóelektronikai, háztartási és félvezető fejlesztései is a legjobbak...

Az MI-ügynök egyszerre eszköz és kolléga

Az önálló tervezésre, cselekvésre és tanulásra képes AI-agentek, avagy MI-ügynökök alkalmazása gyorsabban terjed a vállalatoknál, mint a mesterséges intelligencia bevezetése. A vállalatok 35 százaléka már kísérletezik MI-ügynökökkel, további 44% pedig a közeljövőben tervezi a...