- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Fókuszban a sokszínűség a Starbucksnál

A Starbucks Magyarország a fenntartható- és a környezettudatos megoldások mellett 2021-ben is kiemelt figyelmet fordít a nyitottság, az elfogadás, és a sokszínűség ünneplésére. A...

Fesztiválokról mentett élelmiszert a Lidl

A Lidl Magyarország a kiskereskedelmi láncok közül elsőként idén új akcióba kezdett, melynek köszönhetően több mint félezer rászorulót támogatott nyári kitelepülései során. Felelős vállalatként...

Esélyt kapnak a diáklányok – ismét elindítja oktatási programját a Morgan Stanley és a NATE

Digitális formában is folytatódott a Smartiz program sikertörténete: az előző két félévben újabb 22 diáklány végezte el a Morgan Stanley budapesti központja és a...

Indul a II. Bodrogi PET Kupa

A nyáron sikerrel megrendezett Tisza-tavi és Felső-tiszai környezetvédelmi versenyek után a Bodrogra eveznek a PET Kupa csapatai, hogy Sárospatak és Bodrogkeresztúr között tisztítsák a...

Pécsen és Szegeden is segít a Vodafone

Dr. Erdős Sándor, a Vodafone Digitális Kórházi Angyala, az OncoVR nevű program és a Vodafone Alapítvány segítségével az országban egyre több gyermekonkológiai szakosztályra jut...

Rekord nézőszám az új helyszínen megrendezett MVM ZENERGIA koncerten (x)

Hatodik alkalommal hívta életre az MVM ZENERGIA elnevezésű nagyszabású koncertet az MVM. Idén minden eddiginél több támogatói jegyet vásároltak a nézők. Új helyszínen, a...

Zöld projektben a K&H

A napelem beruházások finanszírozásával a K&H is részt vesz az MNB zöld tőkekövetelmény-kedvezmény programjában. Egyúttal támogatja azt a változást, hogy a program kibővül az...

Versenyre hívja a diákokat a Red Bull Basement

Ismét elindult a jelentkezés a Red Bull nagyszabású, globális programjára, a Red Bull Basement versenyre, amely nemcsak fejlődési lehetőséget tartogat a diákok számára, hanem...

Díjat alapított a CIB Bank

Kommunikációs támogatás is jár az ötmillió forintos pénzadomány mellé a CIB Bank idén alapított díjával. A Koronázatlan Hősök elismerést idén elsőként az Országos Mentőszolgálat...

Jótékony akcióban a BMW

A Magyar Állami Operaház Adódjatok össze! jótékonysági napjának keretében szervezett szabadtéri sztárgáláján hárommillió forint adomány gyűlt össze a Regőczi István Alapítvány a Koronavírus Árváiért...

Ingyen pizza jár a Covid-oltásért

Ingyen pizzaszelettel jutalmazza a Covid-19 ellen frissen beoltott vendégeit a hazai szeletbár-lánc, a Pizza Me. Az ajándékot 24 óránál nem régebbi oltási igazolásuk felmutatásával...

A magyar erdőkért küzd a Starbucks

A Starbucks a világ egyik legnagyobb kávézóláncaként folyamatosan arra törekszik, hogy új utakat találjon a fenntartható jövő felé, és hozzájáruljon a bolygónk védelméhez. A...

Először adott ki fenntarthatósági jelentést a hazai Erste

Több mint 1800 tonnával csökkentette szén-dioxid kibocsátását a magyarországi Erste Bank 2020-ban: energiafelhasználását 8,2 százalékkal, villamosenergia-fogyasztását 9,3 százalékkal mérsékelte. Közben papírfelhasználása egy év alatt...

Iskolakezdéshez gyűjtött a Tények Plusz, 18,5 millió jött össze

Rászorulók iskolakezdéséhez gyűjtöttek adományokat a Tények Plusz különkiadásában, az Ökumenikus Segélyszervezet – Iskolakezdés együtt! segélyakció részeként az egyórás műsor ideje alatt a nézői felajánlások...

Nyolcvan tonna hulladékot gyűjtöttek össze a Tiszából

80 tonna hulladék összegyűjtésével zárult az a háromoldalú összefogás, amelyet a Tiszai PET Kupa, az Országos Vízügyi Főigazgatóság és a The Coca-Cola Foundation –...

Újabb segítség a Telenortól a tudatos netezéshez

Újabb részekkel bővül a Telenor TudatosNet videósorozata, ami az online tér veszélyeinek felismerésében segít az internetezőknek. A bármely korosztály számára érdekes edukációs tartalmak abban...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Kossuth téren parkol Barbie lakóautója: elindult a Mattel Fake OOH reklámkampánya

A Mattel magyarországi képviselete adventre időzítette első, teljes egészében digitális illúziókra épülő outdoor kampányát. A 2025. december 5-én indult akcióban Barbie életnagyságú lakóautója végighajt a Lánchídon, majd letáborozik a Kossuth téren; míg a gigantikus...

Már közel 500 nevezés érkezett a Marketing Diamond Awards-ra

Eddig már közel 500 ügynökségi és megbízói nevezés érkezett a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idei Marketing Diamond Awards felhívására, így továbbra is a legtöbb nevezést vonzó hazai szakmai díjnak számít. A szövetség idén is...

4iG: nem áll szándékunkban megvenni az RTL-t

Nem áll szándékában az RTL Magyarország megvásárlása és nem is tárgyalnak erről a televíziótársaság tulajdonosaival – jelentette be a 4iG Nyrt.. A társaság részletesebb információkat közölt a 4iG Műsorszóró Kft. eladásáról is, amit a...

Szilveszterkor visszatér a Dáridó a TV2-re

2025 szilveszter estéjén újra a TV2 képernyőjén lesz látható a legendás szórakoztató zenés műsor, a Dáridó. A 23 év után visszatérő show házigazdája természetesen a műsor atyja, Galambos Lajcsi lesz, akinek meghívására a legnépszerűbb...

Nagyágyúkkal jön a MAKSZ és az MRSZ közös konferenciája

2026. február 18-án, az Eiffel Műhelyházban rendezi meg az 50 éves Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és a 30 éves Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) közösen a „THE SHIFT” nevű konferenciát, ahol felvonul a hazai marketing,...

Digital Center

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...

Népszerű az ingyenes mesterséges intelligencia képzés

Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...

Már a ruháinkat is a mesterséges intelligencia mossa

A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...

A magasabb fizetésért érteni és használni is tudni kell az AI-t

A napi szinten generatív mesterséges intelligenciát használó munkavállalók magasabb fizetést, nagyobb munkahelyi biztonságot és termelékenységet tapasztalnak – miközben a globális munkaerő egyharmada rendszeresen túlterheltnek érzi magát. A PwC idei Global Workforce Hopes and Fears...

Tévhitek tartják vissza a vállalkozásokat a rendszerszintű AI-alkalmazástól

Miközben az Európai Unió AI Act szabályozásának kulcsfontosságú rendelkezései már 2025 folyamán hatályba léptek, Magyarország Mesterséges Intelligencia Stratégiája pedig 2030-ra a régiós élmezőnybe pozicionálná a hazai gazdaságot, a magyar kis- és középvállalkozások több mint...