- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Vendéglátósoknak segít a Coca-Cola

A korlátozások ideje alatt az úgynevezett azonnali fogyasztásra vásárolt termékeket értékesítő, hazai Coca-Cola partnerek mintegy háromnegyedénél gyakorlatilag megállt a fogyasztás. A Coca-Cola kötelességének érezte,...

Zöld akcióban a Henkel

A Henkel 34 ágazat azon 155 legnagyobb globális vállalata közé tartozik, amelyek aláírták azt a nyilatkozatot, miszerint a kormányokat világszerte arra ösztönzik, hogy a...

Egészségügyi vállalkozásokat támogat a Generali

A koronavírus járványban számos ágazat került nehéz helyzetbe, és sajnos egyelőre a vírus gazdasági hatásai még nem teljesen ismertek. Magyarországon a KKV szektor az...

Összefogtak a hazai nagyvállalatok

A koronavírus-járvány azonnali változtatásokra kényszerítette az oktatási intézményeket az általános iskoláktól az egyetemekig. Miután a digitális tanításra, vizsgáztatásra eszköz, illetve hálózati hiányosságok nem mindenhol...

Tovább zöldített a SEAT

A SEAT 2019-ben is aktívan ténykedett annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentse a tevékenységéből a környezetre eredő hatást. A vállalat ennek következtében 43 százalékkal csökkentett...

Színházi akcióban a Theodora

Az sványvízmárka 2,5 millió forintos adománnyal támogatja a koronavírus-járvány miatt átmenetileg leállni kényszerült Centrál Színházat. A Theodora kezdeményezésére elindult a Mesél a Balaton elnevezésű...

Ezt teszi a Mars a bolygónkért

A Mars nem csupán azon dolgozik, hogy gátat szabjon a koronavírus terjedésének, de a klímaváltozáshoz hasonló problémák környezetünkre gyakorolt hatását sem téveszti szem elől....

Megtáncoltatják a robotokat a lányok

Lezárult a DigiGirlz AI Challenge, a Microsoft Magyarország és a Logiscool Digitális Tudásért Alapítványának közös versenye. Több mint kétszáz, a digitális technológia és mesterséges...

A digitális oktatásban segít az Ericsson

A COVID-19 világjárvány a Föld sok országában az oktatási rendszerek működésében is fennakadásokat okozott. Ezt látva az Ericsson az UNESCO Globális Oktatási Koalíciójának keretében...

Keresik a legtudatosabb vásárlókat

Az ország egyik vezető plázatulajdonosa, a több mint 20 bevásárlóközpontot birtokló Indotek Group a korlátozások lazításával egy időben egyedi kezdeményezés keretében kívánja felhívni a...

Civileknek segít a Microsoft

Társadalmi szervezetek kapnak gyakorlati segítséget a Microsofttól a közösséget szolgáló civil tevékenység hatékonyságát növelő Office365 bevezetéséhez és használatához a Digitális Civil Program keretében. A...

Duplázott a Wonderduck akciója

Az eredetileg felajánlotthoz képest több mint kétszer akkora értékű védőeszköz gyűlt össze a Wonderduck-POP cégcsoport kezdeményezésére. A cél a kisebb kereskedőhelyek dolgozóinak és vásárlóinak...

A Vöröskeresztet segíti a Suzuki

A Magyar Suzuki Zrt. számára kiemelten fontos, hogy támogassa az esztergomi régióban működő szociális, egészségügyi, oktatási és kulturális szervezeteket, intézményeket. Ezúttal a Magyar Vöröskereszt...

Gyermekmentőknek gyűjtött a Szentkirályi

Jótékonysági gyűjtést indított a Szentkirályi a hazai gyermek-mentőellátás korszerűsítésére. Az ásványvízmárka 5 millió forinttal támogatja a Magyar Gyermekmentő Alapítványt, és arra buzdítja a Szentkirályit...

Így segített a Tesco

segítettek az időseknek, a rászorulóknak, és támogatták az egészségügyben dolgozókat is. Számos budapesti és vidéki áruház indított önálló kezdeményezéseket a környéken élők támogatására. Így...

A Henkel is támogatja a járvány elleni küzdelmet

A Henkel fogyasztói kampányával 10 millió forinttal támogat öt, a koronavírus-járvány elleni küzdelemben aktív alapítványt: a Magyar Máltai Szeretetszolgálatot, a Magyar Vöröskeresztet, az Országos...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Már novemberben is megdobta a VB a sportoldalak látogatottságát

Bár a katari foci VB csak november 20-án rajtolt el, a hazai sportoldalak múlt havi látogatottsági számain már éreztette hatását – derül ki a DKT novemberre vonatkozó elemzéséből. A napi átlagos egyedi látogatószám alapján...

Hétvégi adománygyűjtő akcióban az Auchan

A hétvégén ismét adományokat gyűjt a Magyar Vöröskereszt az ország összes Auchan áruházában. A múlt hétvégén több mint 9 tonna adomány gyűlt össze az áruházláncban, amit a Magyar Vöröskereszt még az ünnepek előtt eljuttat...

Így lehet biztonságos az online karácsonyi vásárlás

Egy átlagos magyar család több tízezer forintot költ karácsonyi ajándékokra, és ennek az összegnek egy részét ma már internetes áruházakban hagyjuk ott. A megnövekedett ünnepi forgalmat a digitális csalók is megpróbálják kihasználni, de már...

Átalakulóban az ingatlanpiac

Az ingatlanpiac átalakulása a fővárosi kerületek iránti kereslet változásából is kitűnik. Visszaszorult a harmadik helyre a korábbi csúcstartó, Angyalföld és átvette az uralmat a pesti belváros. A Duna House ügyfelei körében végzett felmérés szerint...

Mesés projektben Pokorny Lia

A színésznőnek köszönhetően gyerekmesék tucatjai elevenednek meg szeretetteljes előadásában. Rendkívüli élményben lehet része a mesék kedvelőinek, akiket mostantól nemcsak a történetek színes világa ragadhat magával, hanem Pokorny Lia fantasztikus előadása is. A színésznő - örömmel...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Lementettem magamnak egy utolsó képet

A pandémia alatt lemenedzselni az Extreme Digital és az eMAG fúzióját, majd egy gazdasági válsághelyzethez igazítani a lehetőségeinket alaposan próbára tette a vezetői képességeimet – mondta el Várkonyi Balázs. Az eMAG Magyarország igazgatótanácsának elnöke...

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldült Budapest

Idén, a Föld napján nyitotta meg kapuit a Westend használtruha-gyűjtő helyisége, a ReStore, ahol amellett, hogy gyűjtik a feleslegessé vált textíliákat, különféle fenntarthatósággal kapcsolatos aktivitásoknak is helyet adnak. A leadott használt ruhák után hűségpontok...

Magyar techcég famentő megoldásait díjazták Szingapúrban

Szingapúr környezetvédelmi és fenntarthatósági miniszterétől vett át rangos környezetvédelmi elismerést a magyar hátterű greehill vezetése a városi növényzet digitális eszközökkel történő tervezésében használt úttörő megoldásaiért. A magyar gyökerű, az intelligens városi megoldások globális piacán...

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....