- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Bezöldült a Wizz Air

Versenytársai közül a Wizz Air büszkélkedhet a legalacsonyabb utasonkénti szén-dioxid-kibocsátással, jelentette be Európa leggyorsabban növekvő, egyben Közép- és Kelet-Európa legnagyobb diszkont légitársasága. Utasonként és kilométerenként...

Pop-up étteremmel segít a Street Kitchen

A #FőzzAGYERMEKEKÉRT kampány újabb fejezetéhez érkezett. Az UNICEF ezúttal arra biztat mindenkit, hogy aki teheti, nyissa meg konyháját az ismerősei előtt. Szórakozzanak együtt, frissítsék...

Tovább zöldül a L’Oréal

A L’Oréal nem sokkal a Föld Napja után közzétette fenntarthatósági programjának éves jelentését. A „Sharing Beauty With All” program jelentős eredményeket mutat a vállalat...

Tovább zöldül a légiközlekedés a KLM-mel

Új együttműködési megállapodást írt alá a KLM elnök-vezérigazgatója, Pieter Elbers és a Delft Műszaki Egyetem (TU Delft) Repülőgépmérnöki Karának dékánja, Henri Werij professzor a...

Digitális oktatási programot indít a T-Systems

Élénk vizuális kultúra, ismeretterjesztés helyett képességfejlesztés, egyéni fejlődést támogató digitális lehetőségek – a digitális transzformáció rohamosan formálja át az oktatási igényeket. A T-Systems Magyarország...

Újabb nagy lépés a műanyagok újrahasznosításában

A fekete műanyagból készült csomagolóanyagok újrahasznosításával eddig az volt a gond, hogy az optikai technológiával működő gépi válogató berendezések nem tudták megfelelően azonosítani ezt...

Tanárokat díjazott az Ericsson

Az Ericsson Magyarország idén huszonegyedik alkalommal adta át a cég kutatás-fejlesztési igazgatósága által alapított Ericsson-díjakat. Mint minden évben, idén is összesen nyolc tanár vehette...

Új szintre emeli a műanyagszennyezés elleni küzdelmet az adidas

Az adidas idén újra csatlakozik a Run for the Oceans kezdeményezéshez, hogy június 8. és június 16. között együtt hívják fel a figyelmet a...

Elektromosautó-töltőket telepít a SPAR

A SPAR az NKM Mobilitás Kft.-t választotta elektromobilitási partnerének. A két vállalat idén májusban 33 e-töltő fokozatos kiépítéséről és üzemeltetéséről állapodott meg, amelyeket a...

Így segít a Lidl

A Lidl Magyarország, a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvány hivatalos támogatója egy éven át havi 5 millió, összesen 60 millió forint értékű élelmiszer adományozásával...

Fiatal tudósokat támogat a Vodafone

Az idei évben második alkalommal állt a Vodafone Magyarország Alapítvány az Ifjúsági Tudományos és Innovációs Tehetségkutató Verseny mellé, melynek keretében az Európai Unió Fiatal...

Hulladékból készül a fenntartható repülőgép-üzemanyag

A KLM vállalja, hogy a következő tíz évben 75 000 tonna fenntartható üzemanyagot vásárol évente. A KLM az első légitársaság a világon, ami ilyen...

Diákújságírókat díjazott a Telenor

Hogyan lehet gátat szabni az online zaklatásnak, és milyen, akár fizikai, akár pszichés veszélyei lehetnek a túlzásba vitt mobilozásnak? Ezekkel a témákkal foglalkoznak a...

Fenntartható megoldásokat díjaz a Telekom

A Magyar Telekom és a T-Systems Magyarország 12. alkalommal hirdeti meg pályázatát a DELFIN Díjra, amivel a fenntartható fejlődés iránt elkötelezett, tevékenységükhöz viszonyítva kimagasló...

Nagyot lépett az LG

Az LG Electronics (LG) Zero Carbon 2030 néven intenzív kibocsátáscsökkentő programot indított útjára, mellyel 12 év alatt világszinten nullára kívánja csökkenteni a tevékenységéből adódó...

Ettől lesz zöldebb a söripar

A fiatalok ötleteiben látja a zöldebb jövőt a Heineken Hungária, így második alkalommal hirdette meg a Dobd a C-t egyetemistáknak szóló versenyt. Logisztikai szemléletváltás,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Már lehet nevezni az idei Marketing Diamond Awardsra

Elstartolt a nevezés a hazai marketingszakma egyik legmeghatározóbb elismerésére, a Marketing Diamond Awardsra. A díj idén 4 új kategóriával bővült, de továbbra is kiemelt teret ad a kisebb költségvetésből megvalósuló, mégis kiemelkedő marketingaktivitásoknak. Az...

Új kommunikációs vezető a Novartis Magyarországnál

A vezetői pozíciót 2025. október 15-től Smid Beáta tölti be. A svájci központú világcég stratégiai pillérként tekint a kommunikációra és a betegközösségekkel történő együttműködésre, hiszen ezek kulcsszerepet játszanak a bizalom erősítésében, a partnerkapcsolatok fejlesztésében...

Kézikönyv készült etikus influenszereknek

Az influenszer-lét korántsem a könnyű siker útja, ugyanis a figyelem középpontjában állni nagy felelősséggel jár – mutat rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legújabb kiadványa. Az „Influenszerek jogi kézikönyve” című kötetet Koltay...

Új úticélokkal bővült a Wizz Air kínálata

Két új északi célállomás válik elérhetővé a Wizz Air hálózatában, a magyar utasok decembertől fedezhetik fel az észt fővárost, áprilistól pedig a kockák világában is elmélyülhetnek.Magyarország piacvezető légitársasága örömmel jelenti be, hogy december 11-től...

Új vezetővel erősít a Matild Palota

A Matild Palace, a Luxury Collection Hotel Budapest örömmel jelenti be, hogy Suzanna Zourabyan tölti be a szálloda sales igazgatói pozícióját 2025. szeptemberétől. Suzanna Zourabyan a szálloda értékesítési céljainak elérése érdekében felügyeli és koordinálja...

Digital Center

Támogatják az AI-t a cégek, de nem képzik a dolgozóikat

Miközben a magyar cégek 70 százaléka támogatja a mesterséges intelligencia munkába integrálását, a dolgozók 66 százaléka semmilyen képzésben nem részesült – állapítja meg Török Balázs marketingtanácsadó 2025-ös felmérése. A kutatás szerint a technológiahasználat ösztönzése...

Így tarthatod biztonságban az online életedet

Az internethasználók biztonsága már hosszú évek óta kiemelt fontosságú téma. Napjainkban azonban az adatvédelem és a digitális technológiák biztonságos használata még nagyobb jelentőséget kapott. Mobilbanki és online szolgáltatások jelszavai, telefonszámok, közösségi média- és üzenetküldő...

AI-projektben a Kifli.hu

A Kifli.hu anyavállalata, a Rohlik-csoport informatikai cége, a Veloq bemutatta a világ legfejlettebb, mesterséges intelligencián alapuló, online élelmiszer-kiskereskedelmi központját Bécsben. A bejelentés egy globális együttműködés kezdetét is jelenti a német AutoStore-ral, az intelligens rendelés-feldolgozás...

Rekordokat döntő csúcsmobilt mutatott be a Honor

A Honor első önfejlesztő mesterséges intelligencia alapú okostelefon szériájában mutatkozik be a YOYO ügynök legújabb generációja – a valódi áttörést jelentő AI kameratechnológiával és iparág előtt járó teljesítménnyel. A termékcsalád élén a Honor Magic8...

Robottelefonnal rukkolt elő a Honor

A Honor a Magic8 széria termékbevezető pekingi rendezvényén hivatalosan bejelentette legújabb innovációját: egy izgalmas, új robottelefon-formátum érkezését. Ez a bejelentés fontos mérföldkövet jelent a vállalat év elején elindított HONOR ALPHA TERVÉBEN, amelynek célja, hogy...