- Hirdetés -

Klímavédelmi akcióban a Mars

|

- Hirdetés -

A Mars, a világ egyik legnagyobb édesség-, élelmiszer- és kisállateledel-gyártója új tervet jelentett be a klímaváltozás megfékezésére. A #PledgeForPlanet kezdeményezés részeként a vállalat tovább csökkenti az üvegházhatású gázok kibocsátását a párizsi klímaegyezménnyel összhangban – annak érdekében, hogy a globális felmelegedés a meghatározott 1,5 °C-os határértéken belül maradjon.

A most bejelentett kezdeményezés része a Mars folyamatban lévő, egy évtizede közzétett tervének, mely szerint 2040-ig 100%-ban megújuló energiákat használ fel a működéséhez. Ma a Mars által felhasznált áram több mint fele származik megújuló energiaforrásból – az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Mexikóban és hamarosan Ausztráliában ez az arány pedig már 100%. A Mars nagy szerepet tulajdonít a vállalatoknak a klímaváltozás hatásainak megfékezésében, és a #PledgeForPlanet kezdeményezéssel azt is elismeri, hogy sokkal gyorsabban és többet kell tennünk ahhoz, hogy mindannyiunk számára egészséges feltételeket teremthessünk bolygónkon.

A kezdeményezés részeként a Mars nem csupán a vállalaton belül gyorsítaná fel a klímaváltozás elleni harcot, hanem Munkatársai, beszállítói és a teljes lakosság mozgósítását is tervezi a bolygó közös védelme és a klímaváltozás megfékezése érdekében.

“A klímaváltozás valós veszélyt jelent a társadalmunkra. Vállalatként mi már érezzük ennek a hatását, például az ellátási láncunkban lévő, nyersanyagaink nagy részét szolgáltató kistermelőkön keresztül, akiknek ez a megélhetését fenyegeti” – mondta Grant F. Reid, a Mars ügyvezető igazgatója.

“Az ellátási láncunk rugalmasságát és fenntartható voltát, valamint a velünk dolgozó termelők jövőjére leselkedő veszélyt kiemelten kezeljük. Ugyanakkor, mint egy olyan családi vállalkozás, amely generációkban gondolkodik, és pozitív változást kíván előidézni a világban, a felelősségünk és terveink túlmutatnak a kockázatcsökkentésen. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy minden tőlünk telhetőt megtegyünk a bolygó jólétéért” – tette hozzá az ügyvezető igazgató.

Az új kezdeményezés a Mars korábban bejelentett 1 milliárd dolláros befektetését, a Sustainable in a Generation Plan-et követi, amelynek célja, hogy felgyorsítsa a globális fenyegetések elleni fellépéseket azáltal, hogy saját működésén túl a tágabb ellátási láncának működését is vizsgálja. A terv értelmében a Mars 2025-re 27%-kal, 2050-re pedig további 67%-kal csökkentené értékláncának ÜHG kibocsátását.

“A Fenntartható Fejlődési Célokkal összhangban ambiciózus terveink vannak működésünk megváltoztatására. Emellett nagy hatással van ránk a mielőbbi intézkedéseket sürgető fiatal generáció, amely arra hívja fel a figyelmet, hogy mindenkinek részt kell vállalnia a klímaváltozás elleni harcban. A #PledgeForPlanet kezdeményezésünkkel mindenkit olyan egyszerű, mindennapi lépésekre biztatunk, amelyeket bárki könnyedén megtehet annak érdekében, hogy egy jobb holnapot teremtsünk.”

A Mars új kezdeményezése a vállalatok, a kormányok és a világ lakóinak közös felelősségére hívja fel a figyelmet, és arra sürgeti őket, hogy együtt lépjenek fel a klímaváltozás ellen.

A falfestmény, amelyet az elismert művész, Steven Harrington tervezett, azt mutatja be, milyen lenne a bolygó, ha mindannyian lépéseket a bolygó hőmérsékletének 1,5°C-os melegedése ellen. A falfestmény New York-I Klímahét ideje alatt a Bryant Park-ban lesz megtekinthető, majd az M&M’s World Times Square-re kerül.

Harrington, aki korábban már számos nagyvállalattal dolgozott együtt klímafellépésre és párbeszédre ösztönző művészeti alkotásokon, a következőket nyilatkozta: “A klímaváltozás kapcsán az ember könnyen érezheti tehetetlennek magát, de ennek nem kell így lennie. Ha mindannyian rászánjuk magunkat arra, hogy lépéseket tegyünk ellene – legyenek azok kicsik, vagy nagyok – akkor együtt hatalmas változást idézhetünk elő. A #PledgeForPlanet falfestményem célja, hogy arra inspirálja az embereket, hogy a klímaváltozáson gondolkodjanak, és hogy lássák: ha mindannyian összefogunk, van remény a bolygónk számára.”

Az ENSZ ActNow klímakampányából és a klímaaktivizmus élén járó fiatalokból inspirálódva, a #PledgeForPlanet egyéni lépésekre bátorít annak érdekében, hogy megvédjük a bolygót, és biztosíthassuk az egészséget és a jólétet a jövő generációi számára is. Az ActNow klímakampány egy interaktív eszköz, az ún. ActNow bot segítségével késztet mindenkit arra, hogy többet tudjon meg arról, hogyan csökkentheti az ökológiai lábnyomát – olyan lépéseken keresztül, mint kevesebb autózás, helyi és szezonális termények vásárlása, és 5 perces tusolás. A Mars az ActNow botot világszerte elérhetővé tette Munkatársai számára.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...

Okosotthonra vágynak a magyarok

Minden harmadik válaszadó tervezi, hogy belekezd otthona „felokosításába”, a legtöbben 50 és 100 ezer forint között költenének erre – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. Az idén a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott cég...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Megvan Karas utódja az NMHH-nál

Koltay Andrást nevezte ki Áder János az NMHH elnökének, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem (NKE) rektora december 4-től 9 éven át irányíthatja a szervezetet. Elődje, Karas Monika októberben mondott le, kevesebb mint egy évvel megbízása...

Budapesti és szolnoki frekvenciák találtak gazdára

Budapesten a Katolikus Rádió Zrt., Szolnokon a Best Radio Kft. nyert újabb frekvenciát a Médiatanács döntése alapján. Az egykor a Klubrádió által használt frekvencia értékesítését is megkezdik. A Médiatanács eredményt hirdetett a Budapest 102,1...

Így hatott a régiós reklámpiacra a járvány

A járvány következtében átalakultak a tartalomfogyasztási szokások, és régiós szinten 1,2 milliárd euróval estek a reklámköltések 2020-ban, a magyar állam azonban 21 százalékkal többet fordított hirdetésekre az egy évvel korábbihoz képest, ennek jelentős részét...

Így találhatnak befektetőt a startupok

Rohamléptekben növekszik a budapesti startup ökoszisztéma, az induló cégek pedig egyre több finanszírozási lehetőség közül választhatnak. A Start it @K&H hazai kockázati tőkebefektetők és angyalbefektetők bevonásával szervezett befektetői napján a legnépszerűbb megoldásokról és a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Zöld fogadalmak karácsonyra

Egy újabb csoki fondue a céges karácsonyon, már van egy a szekrényben, sohasem használom. Tetszetős „Boldog Karácsonyt” bögre egy baráttól, de már roskadásig tele a polc bögrékkel. Egy ing a nagynénitől, ami természetesen nem...

Újrahasznosított műanyaggal erősít a TotalEnergies

A TotalEnergies felavatta Synova nevű üzemének normandiai bővítését, mely vezető vállalat az újrahasznosított polipropilén gyártásában. A TotalEnergies ezzel megduplázza az újrahasznosítható műanyagok mechanikai feldolgozására szolgáló termelési kapacitását, hogy kielégítse a fenntartható anyagok iránti növekvő...

DATA