- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Kampányol a Decathlon

Ma több mint 4 millió magyar soha nem sportol. A Decathlon Sportolj ma! Programjával változtatna ezen.  A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás...

Te mindent beveszel? Kampányol a HáziPatika

Tényleg büntetlenül süttethetjük magunkat délelőtt 11 és délután 15 óra között? Csak az kerülhet bajba, aki leég? Milyen fényvédőt érdemes használni? A HáziPatika.com Te...

Állatbarát akcióban a mömax

A mömax lakberendezés és a Rex Alapítvány szerint egy örökbefogadott négylábú teszi igazán szeretetteljessé az otthont, ezért mostantól egyes áruházi szobainstallációknak része egy kutya...

Tanulhatunk a finnektől

A Skool programjáról ismert, fiatalok számára ingyenes technológiai oktatást nyújtó Technológiai Oktatásért Alapítvány együttműködést indított a Finn Nagykövetséggel és a FinnAgora Finn Intézettel, hogy...

Különleges videóval kampányolnak

Már több mint másfél hónapja működik a meddigmehet.hu, az Ökumenikus Segélyszervezet és a Vodafone által létrehozott online tanácsadó oldal, amely a kapcsolati erőszak áldozatainak...

Kétszáz gyermeknek segített a Küldj egy mesét!

Első állomásához érkezett a Küldj egy mesét! jótékonysági kezdeményezés. A program keretében kétszáz hátrányos helyzetű gyermek kapott mesekönyvet.  A Küldj egy mesét! jótékonysági kezdeményezés első...

Milliókat gyűjtött a RTL Klub műsora

Május 27-én gyereknapi különkiadással jelentkezett az RTL Klubon a Fókusz Plusz, amiben a Bátor Tábornak gyűjtött adományokat. Mindössze fél óra leforgása alatt több mint...

Újabb cég fog össze a Gorillazzal

A napenergia hamarosan igazán nagy hangerőre kapcsol: az E.ON a Gorillaz brit popegyüttessel társult. A banda és az E.ON együttműködése egy film bemutatásával, valamint...

Így segített az E.ON

Az európai Give&Gain Day mintájára Magyarországon is évről évre megrendezik az AdásNapot, a vállalati önkéntesség napját. Az E.ON Hungária csoport munkatársai a kezdetektől fogva...

Különleges hét indult

Idén először rendezik meg Magyarországon az egyedülálló Sokszínűség Hete program-sorozatot, mely során a csatlakozó vállalatok az egyenlő bánásmód és a sokszínű munkahely fontosságára kívánják...

Segítő akcióban a Fókusz Plusz

Gyereknapi különkiadással jelentkezik szombat este 18.55-től a Fókusz Plusz: bemutatja a Bátor Tábort, amelynek egyébként egész héten adományokat is gyűjtött. A szombati élő adásban...

Pályázattal segít a dm a civileknek

2017. május 31-ig lehet jelentkezni a dm Jótettekkel egy jobb világért pályázatára, melyet a vállalat a Magyar Adományozói Fórummal együttműködésben hirdetett meg civil szervezetek...

Szoftverekkel segített a Microsoft

A Microsoft legkorszerűbb informatikai megoldásait tesztelhették a Nonprofit Kapcsolati Napon a résztvevő civil szervezetek. A Microsoft az elmúlt kilenc évben kétmilliárd forint értékű szoftvert...

Jó hír a LEGO-tól

Az elmúlt négy évben a LEGO Csoport 6 milliárd dán koronát fektetett szélerőművekbe, amelynek eredményeképpen mostanra elérte, hogy energiafelhasználásának 100%-át megújuló energiaforrásokból biztosítsa. Ennek...

Pályázatot hirdet a Tesco

A Tesco ismét meghirdette „Ön választ, mi segítünk” pályázati programját, hogy helyi közösségi kezdeményezéseket támogasson. A felhívásra ezúttal nemcsak civil szervezetek nevezhetnek; az áruházlánc...

Magyar gyerekek a legjobbak között

Robotokat programoznak, pedig a legtöbbjüknek még személyi igazolványa sincs. Két hete a világ 108 legjobb csapatából harmadik lett Amerikában egy magyar kisdiákokból álló csapat...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Erős mezőny és látványos versenyek a hazai E-sport Bajnokságon

Végéhez ért a K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság (MNEB) hetedik évada, amely idén is a hazai e-sport egyik meghatározó versenysorozata volt. A bajnokság hét játékban, két szezonon át zajlott, és az év végén három...

Megdöbbentő, mennyi hitelt vettünk fel

A 2025-ös év a hazai jelzáloghitel-piacon nem pusztán a 2024-ben elindult élénkülés folytatását jelentette, hanem egy új korszak kezdetét is. A DH Group pénzügyi közvetítője, a Credipass adatai alapján a lakáscélú hitelezés volumene olyan...

A Wizz Air stratégiai együttműködést kötött a Corvinus Egyetemmel

A Corvinus Gellért Campusán írta alá stratégiai együttműködési megállapodását a Budapesti Corvinus Egyetem és a Wizz Air. A dokumentumot Bruno van Pottelsberghe, az egyetem rektora, Szabó Lajos György oktatási rektorhelyettes, Baranyai Dávid, a Corvinus...

Január közepéig lehet szavazni ‘Az Év Honlapja’ pályázatra

Lezárult a nevezési időszak az idén 24. alkalommal meghirdetett ’Az Év Honlapja’ pályázaton, amelyre 253 pályamű érkezett be. A szakmai zsűri hamarosan összeül, hogy értékelje a nevezéseket, és kiválassza 2025-ös év legkiemelkedőbb digitális megoldásait...

Tarolnak az iPhone-ok a felújított okosmobilok között

Hazánkkal együtt négy piacán a Rejoy.hu és anyacége mostanra több mint 40 milliárd forintnak megfelelő összeget fizetett ki azoknak a magánszemélyeknek, akik a használt készülékeiket a társaságnak adták el. A magyar mellett a román,...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...