- Hirdetés -

Kategória: Országmárka

- Hirdetés -

3,5 milliárd forintos a hazai kempingpiac

Enyhén növekvő bevételekre és vendégforgalomra számít a Magyar Kempingszövetség az idei szezon eddigi tapasztalatai alapján. Tavaly egész évben 7 százalékos növekedés után 3,48 milliárd...

Hat színpad és 120 fellépő Fehérváron

Négy napon át hat színpaddal és mintegy 120 fellépővel rendezik meg a huszonharmadik Fezen fesztivált szerdától Székesfehérváron. A fesztiválon mások mellett fellép a kétszeres Grammy-jelölt...

Love Revolution programok a Szigeten

Love Revolution Special néven a fenntarthatóság és az emberi jogok fontosságára figyelmeztető, a kirekesztés különböző formáit elítélő performanszok és rövid felszólalások is helyet kapnak...

Pénteken tartják a Strandok Éjszakáját

Idén július 26-án rendezik meg országszerte a Strandok Éjszakáját. A 2019-ben tizedszerre megtartott rendezvényhez idén több mint 40 fürdő csatlakozott. A kezdeményezés célja a kezdetektől...

Megjött a magyarok kedve az utazáshoz

A korábbi évekhez hasonlóan tovább nőtt a magyarok bel-, és külföldi utazásainak száma és a külföldről hazánkba irányuló forgalom is emelkedett tavaly - derül...

A Racing Django nyerte a Kékszalagot

A Petrányi Zoltán kormányozta Racing Django haladt át elsőként az 51. Kékszalag Nagydíj balatonfüredi célvonalán. A verseny honlapja szerint a győztes hajó a csütörtök reggeli...

Elrajtolt a Kékszalag

Kezdetét vette az 51. Kékszalag Nagydíj. Csütörtök reggel 561 hajó indult útnak Balatonfüredről. Holczhauser András, a Magyar Vitorlás Szövetség (MVSZ) főtitkára elmondta, harminc hajóosztályban versenyeznek...

Három év után visszatér a Budapest Park színpadára Zaz

Napjaink egyik legnépszerűbb francia énekesnője Isabelle Geffroy – művésznevén Zaz -, aki majdnem napra pontosan három évvel első Budapest parkos koncertje után tér vissza...

Megnyitott a Barceló Budapest

Megnyitott a Barceló Budapest, a mintegy 15 milliárd forintos beruházással kialakított négycsillagos hotelt a világ 22 országában több mint 250 egységgel rendelkező Barceló csoport...

Rekordot döntött az EFOTT

Közel 120 ezren fesztiváloztak Velencén. Főleg a szombati nap vonzott sok látogatót. Az EFOTT-on én otthon vagyok – énekelte a Halott Pénz az előtte szórakozó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...
- Hirdetés -

CMO

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...