- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Díjat nyert az Uniomedia

A Sabre Awards IN2 versenyen érdemelte ki a kategóriagyőztelmet.A Sabre Awards IN2 versenyén korábban shortlistre került, Telekommal közös Digitális Óra kampányukat a kategória legjobbjának...

Új vezetővel erősít a KNK

2023. januárjától Horváth Petra vette át Csuhai Viktóriától a KNK digitális csapatának irányítását, amely az ügynökség több mint 20 megbízója számára áll rendelkezésre közösségi...

Rekorder lehet az idei Valentin-nap

Ma van Valentin-nap, ami az Egyesült Államokban a legnépszerűbb, de hazánkban is egyre nő azok száma, akik ünnepként tekintenek rá és ajándékot vásárolnak ilyentájt....

Shortlisten az Uniomedia kampányai

A 2023-as Sabre EMEA versenyen 5 nevezésével is shortlistre az Uniomedia. Négy nevezésük a Sabre Awardson, egy pedig az ezzel egyidőben meghirdetett Sabre IN2 Awardson...

Új vezetővel erősít a NAVIGATOR

2023 februárjától Pintyőke Marcell tölti be a NAVIGATOR Group kereskedelmi és marketing igazgatói pozícióját. November 11-től Novák Iringó tölti be az Indotek Group marketing...

Ingyenes e-bookban osztja meg receptjeit a Michelin által is elismert bisztró

A hasonló minőségű éttermektől ritkán látott meglepetéssel rukkolt elő a 2021-es Michelin-tányér után 2022-ben ismét Michelin-elismerésben részesült Hoppá! Bistro csapata: Az étterem a saját...

Kiderült, mivel készül idén a Művészetek Völgye

Július végén rendezik a 32. Művészetek Völgye programsorozatot, ahol mások mellett fellép a Quimby, a Csík zenekar és a Carson Coma is. A művészeti...

Limitált kiadású itallal erősít a Coca-Cola

A Coca-Cola a nemzetközi kampánnyal egyidőben itthon is bemutatja eddigi legmerészebb és legsokszínűbb Coca-Cola Creations ízét. A kampány a spanyol sztárelőadó Rosalía-val együttműködésben készült,...

Előléptették Krausz Istvánt

A Cinema City magyarországi média értékesítő csapatánál Krausz István, aki eddig Sales Manager-ként dolgozott az NAA-nál, Sales Supervisor-rá lépett elő. István több mint 7...

Ezek voltak minden idők legdrágább Super Bowl reklámjai

Humoros, informatív vagy épp megható – mindegy, de dollármilliókból készül el egy-egy Super Bowl reklámszpot, minimum ötmilliót költenek rá a cégek és rendszerint sztárok...

Új ügyfelekkel erősít a Publicis Groupe Hungary

Három új nemzetközi óriás csatlakozott Magyarország legnagyobb kreatív- és médiaműhelyéhez, aminek köszönhetően 2023-ban a Publicis Groupe Hungary budapesti irodája végzi a Mondelez, a Chipita...

A Carat Hungary az Auchan médiaügynökségi partnere

Az Auchan a dentsu csoporthoz tartozó Carat Hungaryt választotta magyarországi médiapartnerének több körben zajló helyi médiaügynökségi tenderén. A kiválasztott ügynökség látja el a továbbiakban...

Új marketingvezető a Danone-nál

Januártól Révész Richárd tölti be a Danone Magyarország Kft. marketing igazgatói posztját. A vezető 15 éves FMCG és gyógyszeripari tapasztalattal rendelkezik, eredményes szakember a...

A Listerine a Mediatort választotta

A Listerine meghívásos tenderfolyamat során választotta ki a full-service ügynökséget 2023-as kommunikációjának támogatására.A Johnson & Johnson tavaly augusztusban hirdetett tendert szájhigiénés márkája, a Listerine...

A GreenGoval bővült a ComLab ügyfélköre

Magyarország első és máig egyetlen tisztán elektromos közösségi autómegosztó szolgáltatója a GreenGo vállalati ügyfélkörének bővülésével fejleszteni szeretné ESG kommunikációját. A ComLab feladata az lesz,...

Elindult az EssenceMediacom

Világszerte 120 irodával indult el az EssenceMediacom. A GroupM legújabb és legnagyobb ügynöksége hivatalosan január 31-ével kezdte meg a működését.Az EssenceMediacom a “breakthrough”-t, azaz...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Horrormaratonra készül a budapesti mozi

Készen állsz egy igazán felkavaró horrorpróbára? November 22-én 18 órától tarts velünk egy különleges filmmaratonra, ahol három sötét és hátborzongató Osgood Perkins-alkotás vár rád, egyetlen éjszaka alatt. A maratonon az alábbi filmeket vetítjük: Longlegs...

Több százezer forintot spórolhatunk az életbiztosításon

Az életbiztosításoknál kulcsfontosságú az életkor: minél idősebben köti meg valaki, annál magasabb lesz a havi díj. Igen ám, de jellemzően nem a tényleges életkor számít, hanem a naptári év, azaz akik még idén kötnek...

Az IVSZ is csatlakozott a KiberPajzs programhoz

A digitális tudatosság kulcsfontosságú a kis- és középvállalkozások számára. A technológiai fejlődés ütemével párhuzamosan ugyanis a kiberfenyegetések is egyre összetettebbé váltak, ezért elengedhetetlen, hogy a vállalkozások is naprakészen kövessék a biztonsági trendeket és felkészülten...

Nem jó ötlet a ChatGPT-től befektetési tanácsot kérni

A mesterséges intelligencia (MI) forradalmasítja a tanulást és a munkát, de a pénzügyi döntések terén komoly kockázatokat rejthet. A ChatGPT és hasonló nyelvi modellek egyre népszerűbbek a fiatal befektetők körében, akik gyors válaszokat keresnek...

Országos Rajzfilmünnepen – három napos szórakozás a gyerekeknek

November 14–16. között immár tizenegyedik alkalommal rendezik meg Magyarország egyik legnagyobb kulturális eseményét, az Országos Rajzfilmünnepet, melynek a JimJam gyerekcsatorna is évek óta elkötelezett támogatója. A rajzfilmek sokszor többet adnak, mint puszta szórakozást: segítenek...

Digital Center

Az IVSZ is csatlakozott a KiberPajzs programhoz

A digitális tudatosság kulcsfontosságú a kis- és középvállalkozások számára. A technológiai fejlődés ütemével párhuzamosan ugyanis a kiberfenyegetések is egyre összetettebbé váltak, ezért elengedhetetlen, hogy a vállalkozások is naprakészen kövessék a biztonsági trendeket és felkészülten...

6G labort nyitott az Ericsson Budapesten

Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense

Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...

Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban

A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...