- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Zöld kampányban a Danubius Hotels

A Danubius Hotels 2013-ban indította el a gyerekeknek szóló Bubbles Club programját. Az idén jubiláló családbarát szolgáltatás kampányszlogenje - Legyél te is Zöldfülű! -...

Megvan a legsportosabb hazai cég

2022-ben 11 500 kilométert futottak, 4260 kilométer kerékpároztak és 700 kilométert úsztak a magyarországi Bosch csoport dolgozói. A vállalat sikeres sportközössége mintegy 2000 főből...

Rangos elismerést kapott a Toyota

Az amerikai Forbes szerint a Toyota Camry a 2023-as év autója.A Toyota Camry hosszú évek óta a világ legnépszerűbb felső-középkategóriás szedánja, nem volt ez...

Reálértéken 10 százalékkal csökkent a média reklámbevétele

A nominális értéket tekintve ugyan kis mértékben nőttek tavaly a reklámköltések Magyarországon, azonban reálértéken számolva már 10 százalékot meghaladó csökkenést lehetett tapasztalni – derül...

A fenntarthatóságért kampányol az UniCredit

Az UniCredit Bank kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatóságra, ami az üzleti döntések során is fontos szerepet játszik. A pénzintézet harmadik éve futó fenntarthatósági kampányában...

Mucsi Zoltán mint Joker? – Most ezt is megnézhetjük

Március 22-én 19 órakor a Telep Galériában nyílik Marosi Viktor fotókiállítása, a Mucsi 12x. A tizennyolc portré az azonos című fotókönyv kibővített tartalma, amit...

A legjobb turisztikai célpontok között van Budapest

Budapest is szerepel az amerikai Time magazin csütörtökön közzétett World's Greatest Places 2023 (A világ legnagyszerűbb helyei 2023) című, 50 turisztikai desztinációt kiemelő összeállításában....

Globális kampányt indít a Coca-Cola

A The Coca-Cola Company különleges globális kampányt indít, amellyel a Coca-Cola Zéró Cukor kipróbálására ösztönzi a fogyasztókat. A márka 2021-es receptúra módosításának sikerére építve...

Nemzetközi versenyen nyert aranyat a Törley

A világ egyik legjelentősebb borversenyén, a németországi Mundus Vini-n nyert aranyérmet a Törley Alkoholmentes Rosé. Az immár hagyományosan megrendezett tavaszi fordulón idén első alkalommal...

A WMN.hu a Klikkmániát választotta

A Klikkmánia nyerte el a WMN csoport tenderét, így 2023. februárjától az ügynökség támogatja az online magazin digitális jelenlétét.Magyarország legkarakteresebb online női magazinja, a...

Jakabos Zsuzsannával kampányol a Helia-D

A Hydramax brandet a gyártó Jakabos Zsuzsanna, Európa-bajnok magyar úszó, olimpikonnal közösen mutatja be, aki idén márciustól a termékcsalád nagyköveteként mutatkozik be. A termékek...

Együttműködik az Otthontérkép és az Adaptive Media

Partneri megállapodást kötött az Otthontérkép Csoport és az Adaptive Media. A 2023-as év elejétől újra a sales house végzi az Ingatlantájoló.hu, az Otthontérkép.hu, a...

Kisfilmet készített az IKEA

Megjelent az IKEA ACG Reklámügynökséggel közösen készített kisfilmje az egyenlő bérezésről. Az IKEA elkötelezetten hisz a nemek közötti egyenlőségben, amelynek eredményeként a vállalatnál azonos...

Így ismerhetők fel a rosszindulatú online hirdetések

Szinte minden marketingcsatornának nevezhető felületen próbálják átverni az embereket az adathalászok és a csalók, ami az etikus hirdetők esélyeit is rontja. De mit tehet...

Megvan az év sportautója

Az Autós Nagykoalíció és a Járműipar.hu negyedik alkalommal szervezte meg az Év Magyar Autója díjat. A sportautó kategóriát – ahogy eddig minden évben –...

Új lehetőségeket kínál a debreceni KraftLab

Egy zeneszerzésre, dalkészítésre inspiráló modern zenei stúdióval, a Music Labbel egészült ki a debreceni KraftLab. Az épületben legújabb IT-megoldások, audiovizuális technológiák, a korosztályt foglalkoztató...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Január közepéig lehet szavazni ‘Az Év Honlapja’ pályázatra

Lezárult a nevezési időszak az idén 24. alkalommal meghirdetett ’Az Év Honlapja’ pályázaton, amelyre 253 pályamű érkezett be. A szakmai zsűri hamarosan összeül, hogy értékelje a nevezéseket, és kiválassza 2025-ös év legkiemelkedőbb digitális megoldásait...

Tarolnak az iPhone-ok a felújított okosmobilok között

Hazánkkal együtt négy piacán a Rejoy.hu és anyacége mostanra több mint 40 milliárd forintnak megfelelő összeget fizetett ki azoknak a magánszemélyeknek, akik a használt készülékeiket a társaságnak adták el. A magyar mellett a román,...

Ezzel készül az ünnepekre a Viasat World

A Viasat World az ünnepi időszak műsorstruktúrájával a sokszínű érdeklődési körre alapozott, így az évvégi kínálat a természetközeli lassulástól a nagyívű kalandokon át egészen a történelmi és fikciós történetmesélésig kínál alternatívákat. A Viasat Nature karácsony...

Eljárást indított a TV2-vel szemben a Médiatanács

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa eljárást indított a TV2 Zrt.-vel szemben az emberi méltóság megsértésének gyanúja miatt. Az NMHH a francia médiahatósághoz is fordult egy vélelmezett jogsértés kapcsán. Eredményt hirdetett a Médiatanács...

A siker alapja: a partnerség ügyféllel, médiával, mindenkivel

Az idén ünnepli 30. évfordulóját a PanMedia. Ezen alkalomból beszélgettünk az alapító ügyvezetővel, Bognár Tamással és a PanMedia szakmai vezetőivel, Winkler Katalinnal, Várkonyi Sárával, Ritter Ádámmal és Tatár Istvánnal. Szóba került a rugalmasság, a...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...